Ben je zwangerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:53 schreef Salatrel het volgende:
Zo net mijn breakfast of champions naar binnen gewerkt. Vandaag maar een korte rit voor de boeg van nog geen 200km dus ik hoef niet persen nu al weg want dan ben ik er al rond lunchtijd
Bij de pannenkoekplassen ligt ook een mooi stukkie!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef KneusTeun het volgende:
Direct na het bordje dat je Deurningen binnen rijdt, kan niet missen! Het is niet een heel eind helaas, maar wel leuk als je zo weggetjes ontdekt.
Kreeg ook nog een andere tip voor in de buurt!
Laatst wel langs gereden, maar je bedoelt dat korte stukje met fietspad ernaast? of is dat langer dan het lijkt? je hebt ook nog over de Lonnekerberg heen, die pak ik als ik van me ouders terug rijd altijd even mee. (wel bestemmingsverkeer, maar ik moet aan de andere kant zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef 1517 het volgende:
[..]
Bij de pannenkoekplassen ligt ook een mooi stukkie!
Helemaal achter in de hoek op het industrieterrein
Woon inmiddels al een tijd in het westen dus weet het niet meer precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laatst wel langs gereden, maar je bedoelt dat korte stukje met fietspad ernaast? of is dat langer dan het lijkt? je hebt ook nog over de Lonnekerberg heen, die pak ik als ik van me ouders terug rijd altijd even mee. (wel bestemmingsverkeer, maar ik moet aan de andere kant zijn)
Ja dat zou misschien wel kunnen met MTB, door wat wegen over te steken etc, maar daar is alles nu afgesloten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Woon inmiddels al een tijd in het westen dus weet het niet meer precies.
Weet dat je vanaf dat bos achter de McDonalds helemaal kan doortrekken naar het bos bij de universiteit.
Reed daar vroeger altijd MTB maar kwam vaak crossers tegen
Kwaliteitspost, mag wel even gequote worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
als ik de staats lotto win krijg jij een bonnaville van mij
Ik denk rond een uurtje of 1 a 2.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:24 schreef KneusTeun het volgende:
hoelaat ga jij rijden gummie? als ik beetje time kom ik je misschien tegen. eerst ff kijken of ik de route op me telefoon kan krijgen
oh dat is praktisch nog ochtendquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oh dat is praktisch nog ochtend![]()
Mocht ik in de buurt van Deurningen wat herrie horen weet ik dat jij en je nieuwe pijp dat zijn toch
Of we spreken ergens om bepaald tijdstip afquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef Anne het volgende:
Zeuw. Dat was mij vanochtend het ritje wel.
SD heeft per ongeluk gisteren mijn vizier niet goed vast gezet (dat wordt billenkoek vanavond).
Vanochtend had ik namelijk mijn vizier dicht maar kreeg ik nog steeds de halve wind vol in mijn bek door alle kieren en gaten.
Toch maar doorgereden en met tranende ogen aangekomen op mijn werk.
Ik zet mijn helm af en *poef*, valt zo mijn vizier op de grond. Gelukkig niet onderweg gebeurd dus.
Volgens mij heb ik hem nu wel vastgezet (ik heb er aan lopen rukken en trekken en hij blijft zitten, dus 't zal wel), maar ik vind hem toch raar zitten.
Het vizier raakt ook die clip aan de zijkant waarmee je het vizier losmaakt en volgens mij is dat bij mij andere, heldere, vizier niet. En het lijkt mij ook niet dat het zo hoort..
Ik destijds met lessen met een te loszitten helm gereden op de snelweg. Flink wind erbij en dan wordt je zicht ook wel beperkt als die helm gaat draaienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]Zo heb ik dus nog een keer op de snelweg gehad dat mijn vizier aan één kant los hing, en daarna een beetje rondfladderde hangend aan alleen het rechter bevestigingspunt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik destijds met lessen met een te loszitten helm gereden op de snelweg. Flink wind erbij en dan wordt je zicht ook wel beperkt als die helm gaat draaien.
Klopt, was ook de laatste keer dat ik die helm heb gebruikt. Gelijk een goedpassende gekocht die ik nu nog gebruikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]Fijn he
Maar als jouw helm kan draaien heb je gewoon een te kleine helm hea
Ik had het ook al heel snel gezien in die kleding van de rijschoolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Klopt, was ook de laatste keer dat ik die helm heb gebruikt. Gelijk een goedpassende gekocht die ik nu nog gebruik.
Was het zó eng in het bos?quote:
Dat is zeker die Spar recht tegenover dat vermaarde benzinestationquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef Salatrel het volgende:
aangekomen in Durness heb ik een wandeling gemaakt op het schiereiland Faraid Head. Daarna nog even wat boodschappen gedaan bij de spar voor morgen
jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker die Spar recht tegenover dat vermaarde benzinestationlllinks in beeld.
[ afbeelding ]
zolang je onderbroek nog maar schoon is anders heb je een dekaatje gedaan en je fiets in de greppel geparkeerdquote:
Poederoijen, Nederhemert, Heusden, etcetera? Dat is een verdomd lekker dijkje jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:48 schreef pindaplukker het volgende:
Ritje van 2,5 u achter de rugLeuke route zo tussen Gorinchem en Den bosch, beetje dijkjes soldaat maken
Ik zou maar geen grappen over greppels maken nu je zelf nog in Schotland rondrijdtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang je onderbroek nog maar schoon is anders heb je een dekaatje gedaan en je fiets in de greppel geparkeerd
waalwijk, wijk en aalburg, giessen, en zo door naar Gorinchem. Omgeving is top, alleen wel goed oppassen met al die fietsers en autosquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Poederoijen, Nederhemert, Heusden, etcetera? Dat is een verdomd lekker dijkje ja
Bovenlangs is ook leuk. Naar Zaltbommel. Iets minder gassen maar de omgeving is nog veel mooier. En als je bij Den Bosch bent het dijkje verder pakken op de Empelsedijk is ook wel lekker, alleen die is nu afgesloten volgens mij.
hej die foto heb ik ook!quote:
Aah die ja, onder de Maas langsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
waalwijk, wijk en aalburg, giessen, en zo door naar Gorinchem. Omgeving is top, alleen wel goed oppassen met al die fietsers en autos
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hej die foto heb ik ook!
Filmpje is beetje kort, en heb ontdekt dat met staan wel anders filmens isEN ik moet even een knuffel van een kind stelen om wat tegen de rijwind te doen
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Die wind was wel heul erg soms. Bocht naar links en rechts inleunen
Maakt het rijden wat spannendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windBochtje naar links ingezet, goed hard en dus lekker schuin, kom ik achter een hele rij bebouwing uit, slaat ineens de wind vol onder de fiets
Alsof het nog niet warm genoeg was zeg
Dat zei dat chickie bij de pomp ook al! of we het niet veel te heet haddenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windBochtje naar links ingezet, goed hard en dus lekker schuin, kom ik achter een hele rij bebouwing uit, slaat ineens de wind vol onder de fiets
Alsof het nog niet warm genoeg was zeg
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat zei dat chickie bij de pomp ook al! of we het niet veel te heet haddenik ga vaker naar die pomp! was knap blond
ik moest vandaag door een complete kudde schapen heen die op de weg liepen met de schaapherder en zijn bordercollies erachterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:
Ook wel typisch trouwens hoorDat is echt zo'n moment dat je weer weet dat je in Brabant rijdt, als je ineens moet uitwijken voor een loslopend schaap wat de dijk oversteekt
Meh, wordt verdomme eens tijd dat er hier weer een fatsoenlijke telefoon komt. Kan ik ook weer leuke foto's van de brommer makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende keer ff spiegelreflex mee en die in zo'n weiland knallenmooie opnames van opzij maken
welke garmin?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef lipjes het volgende:
Zo, navigatie gekocht
Wel een garmin natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |