Op de foto's vond ik m ook mwah, maar in het echt ziet ie er stuk beter uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
Mooie fiets, maar niet een kleurstelling waar ik voor zou gaan.
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdagquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Die had ik stiekem al in mn agenda staan jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
Yes!!!! heb de hele middag gekloot, maar heb nu eindelijk een manier om routes .gpx. of .itf van gpstracks op me iphone te laden en turn by turn navi te gebruiken
Mooi om te zien hoeveel mensen op de interwebs het niet haalde maar wel de goede weg volgde
nope, op basis van sygic (beste navi app op iphone volgens meeste tests)quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aan
Omg..de chaosquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef Salatrel het volgende:
benieuwd naar mijn ritje naar het station morgen
borderline asociaal met ploffende auspuff langs het politiebureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave shit !quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Al een route of op de bonnefooi?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend weer eens stukje spelen. lekker uitwaaien
Geven de bonnetjes ook aan wanneer er sowieso een beurtje is gedaan? stotteren is meestal vuil in het brandstofsysteem, vuile sproeiers of injectoren, of ontsteking (bougie's?).. vuile luchtfilters kosten wel vermogen, maar niet op die manier.. dan heeft ie gewoon standaard luchttekort, en dat merk je dan eerder op hogere toeren als op lage toeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef Reintji het volgende:
Kleine onderhoudsvraag, Z750 uit 2004 houdt een beetje in bij lage toeren. Dacht dat het misschien wel aan het luchtfilter zou kunnen liggen, start overigens wel in een keer. Behoudens een paar blaadjes niets in gevonden en ziet er ook nog schoon uit. Volgens alle bonnetjes van de vorige eigenaar is deze echter nog nooit vervangen. Zelf heb ik dat ook nog niet gedaan (motor vier jaar in bezit). Nu deze er toch uit is sowieso vervangen of moet ik het ergens anders zoeken?
Niks asociaal, gewoon lekker roffelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
borderline asociaal met ploffende auspuff langs het politiebureau
Ok....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Laatste grote beurt was begin 2012, daarna wegens omstandigheden nauwelijks meer gereden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geven de bonnetjes ook aan wanneer er sowieso een beurtje is gedaan? stotteren is meestal vuil in het brandstofsysteem, vuile sproeiers of injectoren, of ontsteking (bougie's?).. vuile luchtfilters kosten wel vermogen, maar niet op die manier.. dan heeft ie gewoon standaard luchttekort, en dat merk je dan eerder op hogere toeren als op lage toeren.
Uit de comments:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Maar serieus, met zo'n rijstijl mag je wel even wat beter anticiperen..quote:past net, hi had gwoon moete gasen en ala hollywood film ertussendoor moeten knalen, hasta la vista baby
Maar... dat wil dus niet zeggen dat je er dan geen onderhoud meer aan hoeft te doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Laatste grote beurt was begin 2012, daarna wegens omstandigheden nauwelijks meer gereden.
Klojoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Ok thxquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar... dat wil dus niet zeggen dat je er dan geen onderhoud meer aan hoeft te doenAls er iets is waar motoren niet tegen kunnen, is het wel stilstaan
![]()
Ik zou hem een (naloop-)beurtje laten geven; nieuwe pitjes erin enzo.. denk dat het dan wel over is.
Ik zat daarstraks op mijn werk, met de airco aan, te denken of ik morgen met de motor zou gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:27 schreef lipjes het volgende:
Pff, doorwaaipak en koelvest maar meegenomen vandaag.
Misschien dat ik zelfs op de terugweg mijn motorbroek maar uit laat.
Tja, gewoon een sukkel op 2 wielen die niet vooruit kijkt. Wil niet zeggen dat elke motorrijder even slim bezig is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar serieus, met zo'n rijstijl mag je wel even wat beter anticiperen..
Jij hebt zoiets aan zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het met een doorwaaipak nog altijd erg goed toeven vind.
vandaag 1 graad koeler dan gisteren. Gisteren ook gereden en was goed te doen. Alleen als je thuiskomt moet je snel alles uittrekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Piles het volgende:
En morgen schijnt nog erger te worden. Wat dat betreft blij dat ik mn motor nog niet heb, dan zou ik moeten rijden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
quote:
Tuurlijk. Kou is voor mietjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
Ja, da's frisjes, maar best te doen als je je goed kunt kleden. Tot een km of 60 snelweg is te doen, daarboven wordt het wel een beetje afzien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
Is er laatst nog zo een gejat in Hengeloquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren zag ik bij het tankstation een spierwitte Hayabusa staan![]()
Geen stickers, geen striping, alleen Suzuki stond erop, verder niks.
En een geluid![]()
en toen startte ik mijn 50ceeceetje![]()
De dader:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is er laatst nog zo een gejat in Hengelo
WA beperkt casco + diefstal. Kleine meerprijs, dus was een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Godzijdank WA+, anders had ik nu niks meer gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Ja, door oa jouw 'casus' twijfel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godzijdank WA+, anders had ik nu niks meer gehad![]()
Jeh, en dat kan stiekem ineens heel veel geld kosten, en zo veel extra kost het nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, door oa jouw 'casus' twijfel ik.
Normaal ben ik van de instelling: de lasten die je zelf kunt dragen moet je niet verzekeren. Maar een motor kan zo weg zijn...
WA+, zeker bij een motor gaat het om een euro, of twee meer per maand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Nu allrisk, over 2 maanden beperkt casco. Dat is plus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Tank zit er alweer op anders kon ik niet testen buiten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Kleppen tikken meestal bij teveel speling inderdaad, maar tis niet goed
Tank er nog niet op gezet neem ik aan, dus slangetje opzouten, dekseltje los en effe opnieuw stellen
Testen doe je met een infuusje, dus een fles benzine op zijn kop met een slangetje door de dop heen op je brandstofpomp. Half litertje in de fles is zat; meer dan 10 km hoef je niet weg toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Tank zit er alweer op anders kon ik niet testen buiten.Maar das 1 boutje en is het weer los.
Morgen maar weer lostrekken en kijken welke klep het is. Ik gok zo van de voorste cilinder want die is erg lastig af te stellen met al die zooi wat in de weg zit. Ach, ik heb nog 7 dagen de tijd
Ik had dat met het flesje niet voorhanden en ik moet buiten testen want afgesloten schuur onder flat. Ondertussen ben ik al handig met rotte slangetjes met dito klemmetjes dus dat is in een scheet gebeurd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Testen doe je met een infuusje, dus een fles benzine op zijn kop met een slangetje door de dop heen op je brandstofpomp. Half litertje in de fles is zat; meer dan 10 km hoef je niet weg toch?![]()
Ik hįįtte het om de tank eraf te halen, geknoei met slangetjes op de kraan waar je net niet lekker bij kanHeb ook nog nooit kleppen gesteld zelf, dat soort shit laat ik meestal doen door iemand die het kan. Zou het best willen leren tho
Het principe van het stellen ken ik wel, en idd; meestal is het schijtveel werk om erbij te komen, maar dat trial and error traject is waar ik tegenaan zit te hikken; kost teveel als het niet goed is, en die zooi moet gewoon 100% goed zijn. Net zoiets als carbs afstellen, begin ik ook niet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had dat met het flesje niet voorhanden en ik moet buiten testen want afgesloten schuur onder flat. Ondertussen ben ik al handig met rotte slangetjes met dito klemmetjes dus dat is in een scheet gebeurd.
Kleppen stellen is niet moeilijk, het is het werk wat je ermee hebt om er uberhaupt bij te komen, kappen, tank, zadel etc en de beperkte ruimte tussen het frame.
En nu ik er effe over nadenk weet ik al waar de fout ligt. Moet in 1 van de inlaatkleppen zijn voorste cilinder, voeler ging er te gemakkelijk door achteraf gezien. Kleppen achter zijn wel stil maar ik ga ze toch effe controleren morgen.
Het stellen was sowieso nodig want ik kreeg bij de inlaatkleppen niet eens het 0.10 voelertje erdoor
Trial and error leer je van. Vandaag was dus error, morgen komt het goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het principe van het stellen ken ik wel, en idd; meestal is het schijtveel werk om erbij te komen, maar dat trial and error traject is waar ik tegenaan zit te hikken; kost teveel als het niet goed is, en die zooi moet gewoon 100% goed zijn. Net zoiets als carbs afstellen, begin ik ook niet aan
Reeds voorzien, maar een aanrader voor een twin idd, klapt en roffelt lekker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens; ik heb hier nog een Laser ProDuro liggen met linkpijp voor op de AT, misschien ook wel pas te maken op andere brommers met wat las skillz (of een passende linkpijp natuurlijk) Heeft wel al een leventje gehad en wat meegemaakt. Linkpijp is volgens mij in principe passend op een Alp, maar de aansluiting is een stuk dikker qua diameter. pasbusje draaien en hij kan erop.. Losse linkpijpen zijn ook wel te koop, maar duur..
Got one geloof ik, maar dan in Pdfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Trial and error leer je van. Vandaag was dus error, morgen komt het goed.![]()
Mocht je ooit weer eens een AT rijden heb ik nog wel een Haynes op dvd voor jou, altijd hendig.
[..]
Reeds voorzien, maar een aanrader voor een twin idd, klapt en roffelt lekker!
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Got one geloof ik, maar dan in Pdf
Ik vond de Leo een stuk vetter klinken; minder rauw en lekker dik
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef Salatrel het volgende:
ik kan alleen niet te hoog revven want dan verlies ik onderdelen
Astie open pijpen heeft verlies je dat dik van een HD, en van Sala ook, als hij de killers eruit heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekker![]()
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
Edit: Gisteren stond ik naast een HD, volgens mij een 1600cc. Gast effe revven met zijn HD naast mij...totdat ik effe ging revven. Die kop van de HD rijder was onbetaalbaar!![]()
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef klawie het volgende:
schoonvader onderuit gegaan op mijn motor![]()
hij was aan het remmen en toen viel hij omquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motor)
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
hij was aan het remmen en toen viel hij om![]()
schade zal denk ik wel meevallen heb ook niet gekeken was een beetje boos, maar hoorde wel een kap loszitten met rijden
idd morgen effe kijken hoe of watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.
geloof me die zou je nog niet in een donker grot met een zak over haar hoofd willen nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien valt er wel wat te regelen met schoonmoeders, om de schade te dekken??
die wilde ik Ney posten ja. Eerste google poging met termen rdw sloop niks creatiefs aan dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef picodealion het volgende:
Luitjes, ik heb mijn oude motor inmiddels gedeeltelijk uit elkaar gehaald en van de straat gehaald. Aangezien ik 'm nooit meer ga gebruiken dacht ik dat ik hem permanent kon laten schorsen, maar ik kan daar nergens wat over vinden. Wat moet ik nu precies doen? (Ik heb al gegoogled maar blijkbaar op de verkeerde termen want ik kan echt niet vinden wat nu de bedoeling is).
-edit-
Na wat creatiever googlewerk kwam ik hier, laat maar dus![]()
.
http://www.rdw.nl/Particu(...)emontagebedrijf.aspx
Tis toch echt een GS1100, en gezien de achterlijk lange 'snavel', nog een oud model ook volgens mij, maar ik ben geen expert op het gebied van GS'enquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef Yreal het volgende:
Er stond toch echt op de tank dat het een 800 is. Ik weet vrij zeker dat het geen 1100 is, daar lijkt hij absoluut niet op.
boutje erop vastlassen of misschien dat het met een sterke lijm ook lukt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Inbus dolgedraaid van het afdekkapje linkerzijde. Nu kan ik dus niet de krukas draaien en niemand heeft het ding op voorraad. Nu ook nog een manier verzinnen om het los te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |