Op de foto's vond ik m ook mwah, maar in het echt ziet ie er stuk beter uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
Mooie fiets, maar niet een kleurstelling waar ik voor zou gaan.
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdagquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Die had ik stiekem al in mn agenda staan jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
Yes!!!! heb de hele middag gekloot, maar heb nu eindelijk een manier om routes .gpx. of .itf van gpstracks op me iphone te laden en turn by turn navi te gebruiken
Mooi om te zien hoeveel mensen op de interwebs het niet haalde maar wel de goede weg volgde
nope, op basis van sygic (beste navi app op iphone volgens meeste tests)quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aan
Omg..de chaosquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef Salatrel het volgende:
benieuwd naar mijn ritje naar het station morgen
borderline asociaal met ploffende auspuff langs het politiebureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave shit !quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Al een route of op de bonnefooi?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend weer eens stukje spelen. lekker uitwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |