Die kocht ik ruim een jaar terug voor 240quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~240 is het laagste wat het geweest is, daarna werd ie uitgefaseerd door het uitkomen van de 340/350. de paar winkels die em nu nog verkopen hopen zeker op mensen die niet beter weten ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Maar je ziet bij tweakers wel dat er een tijd een lage prijs was. Dus misschien had je net geluk?
Ik weet niet hoor, ik gok ook maar.
Ik ben ook helemaal niet zo thuis in navi, ik doe het op richtingsgevoelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
En de helm?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk budget gehouden maar (aerotex). Later wordt de collectie vast nog uitgebreid
Die heb ik al een tijdjequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopen
tja die dingen zijn niet vooruit te brandenlaat stasn als je er met zn 2en op gaat zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.quote:
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig kmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.
Leuke TDM gezien, ga ik sowieso ff kijken als ie er nog is.
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig km
Een opblaas Transalpquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tip
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfietsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
5k voor een stadsfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfiets
Waarom de keuze voor de TDM?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Piles het volgende:
Net op een tdm 850 gereden, bouwjaar 2000. 45k km. Rijdt tof!
Kijken of ik zo de knoop al durf door te hakken.
Zou 3000 moeten kosten.
Omdat het een mooie fiets isquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom de keuze voor de TDM?
Het is een toerfiets, dus neem aan dat je grote stukken wil rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |