Ik heb eigenlijk helemaal geen motor en rij een snortomosquote:Op maandag 29 juli 2013 09:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Yreal moet eerst maar eens komen opdagen bij een newbierit
mmm... verse koffie...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:32 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vraag verse koffie aan die serveerster...
Hoe lang blijft zo'n koel? Voor zo'n vest wat je moet vullen geven ze volgens mij 3 dagen opquote:
Lijkt me op zich wel logisch, want door de verdamping van het water wat erin zit onttrekt hij natuurlijk warmte aan je lichaam, anders gaat het niet werken denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...
Hierzo een uurtje of 3. Hangt er vanaf hoe heet het is natuurlijk. Beste aan zo'n uitwring ding is dattie niet kapot of lek kan gaan - zeiknat maken, en dan rijdenquote:
Ok dan, dat valt me eigenlijk een beetje tegen, maarja, ik stel me dan een beetje een sponzig ding voor, en dat droogt natuurlijk gewoon op in de hitte. (nog nooit zoiets van dichtbij gezienquote:Op maandag 29 juli 2013 11:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hierzo een uurtje of 3. Hangt er vanaf hoe heet het is natuurlijk. Beste aan zo'n uitwring ding is dattie niet kapot of lek kan gaan - zeiknat maken, en dan rijden
Ben er inmiddels al weer vanafquote:Op maandag 29 juli 2013 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ben je niet aan het rijden, of hebbie een rustdag zit je op de boot?
Die je moet vullen gaan gaat sowieso een gehele dag mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zo'n koel? Voor zo'n vest wat je moet vullen geven ze volgens mij 3 dagen op
Ja, ik ga nog maar eens kijken bij Termaat of ik een geperforeerde lederen jas kan krijgen voor een schappelijk prijsje die ik aan mn broek kan ritsen. Hoop zo dat t koelvest dan ook fatsoenlijk zn werk kan doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hyperkewl + doorwaaipak.
Ik zweer erbij.
Weet ook wel wat ik donderdag & vrijdag aandoe
Juist gas geven heb ik geleerd onlangs, dan trek je het voorwiel omhoogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
vandaag die allroadroute in brabant gereden. was wel leuk en goed te doen ook op mijn 11k oude tourances... zaten 2 stukken in waar het voorwiel wat zenuwachtig werd maar dat was eenvoudig opgelost door het gewoon even rustig aan te doen.
incl. van en naar huis zon 300km gereden volgens activity log van de zumo in iets meer dan 4 uur tijd al moet ik zeggen dat ik eigelijk niet echt gepauzeerd heb
[ afbeelding ]
zou bijna willen verhuizen
tourances houden niet zo van mul zandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Juist gas geven heb ik geleerd onlangs, dan trek je het voorwiel omhoog
Dat is waar, ik heb ze ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tourances houden niet zo van mul zand
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag me iphone op me stuur gefixed!
Nu nog stroomvorziening bouwen en dan heb ik me navigatie voor elkaar
Ik moet eerst nog kijken hoe ik op iphone routes kan gaan ladenquote:
Louis heeft Garmin in angebot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog kijken hoe ik op iphone routes kan gaan laden
Googlemaps laat volgens mij niet toe, en ben nu andere gratis apps aan het zoeken.
Anders wordt het tijd om grof geld neer te gooien voor tomtom ofzo
300 euro is niet iets wat ik zo heb liggen nuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Louis heeft Garmin in angebot.
http://www.louis.de/_30d8(...)gr&artnr_gr=10001592
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbiedingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Louis heeft Garmin in angebot.
http://www.louis.de/_30d8(...)gr&artnr_gr=10001592
Die kocht ik ruim een jaar terug voor 240quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~240 is het laagste wat het geweest is, daarna werd ie uitgefaseerd door het uitkomen van de 340/350. de paar winkels die em nu nog verkopen hopen zeker op mensen die niet beter weten ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Maar je ziet bij tweakers wel dat er een tijd een lage prijs was. Dus misschien had je net geluk?
Ik weet niet hoor, ik gok ook maar.
Ik ben ook helemaal niet zo thuis in navi, ik doe het op richtingsgevoelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
En de helm?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk budget gehouden maar (aerotex). Later wordt de collectie vast nog uitgebreid
Die heb ik al een tijdjequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopen
tja die dingen zijn niet vooruit te brandenlaat stasn als je er met zn 2en op gaat zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.quote:
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig kmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.
Leuke TDM gezien, ga ik sowieso ff kijken als ie er nog is.
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig km
Een opblaas Transalpquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tip
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfietsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
5k voor een stadsfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfiets
Waarom de keuze voor de TDM?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Piles het volgende:
Net op een tdm 850 gereden, bouwjaar 2000. 45k km. Rijdt tof!
Kijken of ik zo de knoop al durf door te hakken.
Zou 3000 moeten kosten.
Omdat het een mooie fiets isquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom de keuze voor de TDM?
Het is een toerfiets, dus neem aan dat je grote stukken wil rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |