om 2 uur 's nachts is dat niet echt een issuequote:Op zondag 28 juli 2013 09:51 schreef JK het volgende:
Beter nat van regen dan nat van zweet. Regenvoering nu is echt heel smerig.
Afgelopen nacht niet nee.. en idd is het overdags veel heter. Vrijdag had ik m'n regenvoering er in gedaan, maar er vielen maar 10 druppels. Echt te smerig gewoon om dan overdags zo rond te rijden. Snel de zooi er uit en mijn doorwaai-jas gepakt. Maar met hittegolven lijkt mij een koelvest fijner (eentje die droog blijft).quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
om 2 uur 's nachts is dat niet echt een issue
Worden die dingen nat dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:30 schreef JK het volgende:
[..]
Afgelopen nacht niet nee.. en idd is het overdags veel heter. Vrijdag had ik m'n regenvoering er in gedaan, maar er vielen maar 10 druppels. Echt te smerig gewoon om dan overdags zo rond te rijden. Snel de zooi er uit en mijn doorwaai-jas gepakt. Maar met hittegolven lijkt mij een koelvest fijner
(eentje die droog blijft).
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken. Maar je hebt er dus ook eentje die je vult met water en dan aantrekt.quote:
Hmkay, ik dacht dat al die dingen een beetje hetzelfde werktenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken. Maar je hebt er dus ook eentje die je vult met water en dan aantrekt.
mag ik ook mee?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op volgorde: Gummiebeer, vriendin , mij
Zijn net terugquote:
En die werken fantastisch. Heb er nu een 1500km mee door Italië gereden, en ik kan niet meer zonder - hou 'm meestal op de camping aan omdat'ie dan natuurlijk ook blijft werken.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken.
Mooi plaatje, mooie rit!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op volgorde: Gummiebeer, vriendin , mij
Griep is een virus, dat krijg je niet van een beetje water, dramaqueenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Yreal het volgende:
ik ben gister zo nat geregend dat ik nu serieus griep heb
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En die werken fantastisch. Heb er nu een 1500km mee door Italië gereden, en ik kan niet meer zonder - hou 'm meestal op de camping aan omdat'ie dan natuurlijk ook blijft werken.
Verstandigste is dan wel om polyester kleding eronder aan te hebben. Katoen neemt het water op.
er stond water van mijn elleboog tot mijn sokken. Van de kou wordt je wel vatbaarder voor ziektes.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Griep is een virus, dat krijg je niet van een beetje water, dramaqueen
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
Zat ik daarnet zo op de A28 een beetje baas te wezen op de motor. Weet je, telkens mensen die langs de weg stonden zwaaien. Want ik ben natuurlijk Juicyhil, en dat zijn fans.
Maar toen begon er achter me keihard zo'n truck te toeteren. Ik schrok me kapot. Dus ik kijk achterom, weet ik veel. Misschien was ie boos ofzo. Maja, toen ik niks opmerkelijks zag keek ik maar gewoon weer voor me en gaf ik weer gas richting de 160. Maar toen begon die klapjosti weer te toeterenMaar was er een of andere toer van vrachtwagens ofzo. Dat die mensen daarvoor kwamen.
En die vrachtwagens maar toeteren.
![]()
Echt, het laatste greintje respect dat ik voor ze had, hebben ze hiermee verspeeld. Laat de politie lekker de rijbewijzen van die figuren innemen. Meer arbeidsplaatsen voor onze geliefde Polen.![]()
![]()
rrrr
Beter had je dit in jouw klb topique kunnen laten, maar daar werkt het ook niet in jouw voordeel.quote:
Uitwring. Lekker simpelquote:Op zondag 28 juli 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?
Yreal moet eerst maar eens komen opdagen bij een newbieritquote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef Anne het volgende:
Falend topic inderdaad. Maar daar kick je geloof ik op, dus 't zal wel.
Overigens kan een Alp egwel 160, Yreal.
Hyperkewl + doorwaaipak.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |