kun je niet beter gewoon een sigarettenaansteker pakken en daarin een USB plug zetten als je hem nodig hebt? kan je ook nog een oldskool sigarettenaanstekerplug gebruikenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
Dus rij je zelfde km's als mij.
En die BMW zal ook niet zuinig zijn.
Ik zoek nog usb voor op mijn stuur, iemand tips waar op te letten?
Ik zag: http://link.marktplaats.nl/1000022908
Maar je hebt ook kitjes met veel meer poespas... geen idee wat verschil is, behalve aan/uit knop.
Maar ik wil wel iets wat waterdicht is, anders moet ik bij elk spatje naar de kant om de boel weer af te dekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon een sigarettenaansteker pakken en daarin een USB plug zetten als je hem nodig hebt? kan je ook nog een oldskool sigarettenaanstekerplug gebruiken![]()
Wel handig dit overigens; had ik nog niet gezien
Jep, had ik op de AT zitten, werkt primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik wil wel iets wat waterdicht is, anders moet ik bij elk spatje naar de kant om de boel weer af te dekken
Dit bedoel jij:
http://www.ebay.com/itm/3(...)em4d0ab6da1a&vxp=mtr
Edit:
http://www.ebay.com/itm/1(...)em1c34c93b72&vxp=mtr
JA heb hier heel wat zaken afgespeurd, maar was allemaal 30 euro en duurder!?!?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Je weet neem ik aan ook dat dat soort spul in NL bij de automat ook verkrijgbaar is heah? heb er pas eentje gekauft voor een eur of 6
Dan moet je niet naar een motorzaak gaan, maar naar een automaterialenzaak, daar word je niet getild.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA heb hier heel wat zaken afgespeurd, maar was allemaal 30 euro en duurder!?!?!
wat was er mis met de oude spaken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
Zo, motor heeft weer nieuwe spaken. Eindelijk weer rijden
Er zaten een aantal gebroken spaken tussen, die bij het schadeherstel schijnbaar niet waren opgevallenquote:
nee mijne wads uit 2007 en die was al verkocht 2 dagen nadat ik hem ingeleverd hadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zaten een aantal gebroken spaken tussen, die bij het schadeherstel schijnbaar niet waren opgevallen![]()
Volgens mij staat jou gsr nog in de showroom bij van wijk trouwens. Uit 2010?
das wel beter dan eeuwig wegrotten in een showroomquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee mijne wads uit 2007 en die was al verkocht 2 dagen nadat ik hem ingeleverd hadben de nieuwe eigenaar nog tegengekomen toen in de tenere voor de 1000km beurt bracht
hij was gewoon heel compleet qua accessoires en best scherpe prijsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
das wel beter dan eeuwig wegrotten in een showroom
jonge, ik deed net Amsterdam -> Zoetermeer in een doorwaai pakquote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef Salatrel het volgende:
lekker slim sala's middags zonder regenvoering naar het werk rijden omdat het op dat moment niet regent terwijl je ook nog naar huis moet
gelukkig regende het niet zo hard als voordat ik op de motor stapte maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |