Hmm oke. Ik was er dan ook niet zeker vanquote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders ook direct behaald nadat ik terug geëmigreerd was vanuit Duitsland.
En wat gebeurde er met jouw pasjes? Of was motor je eerste rijbewijs? Of had je al een NL rijbewijs?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders ook direct behaald nadat ik terug geëmigreerd was vanuit Duitsland.
Oja, zie hem nu pas. Dan verkas ik daar wel heen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Salatrel het volgende:
Geen idee, brommer ervaring is niet per definitie een voordeel en er is een speciaal motorrijlestopic.
Ik had al een NL rijbewijsquote:Op zondag 21 juli 2013 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En wat gebeurde er met jouw pasjes? Of was motor je eerste rijbewijs? Of had je al een NL rijbewijs?
Over 5 minuten:quote:Op zondag 21 juli 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Sidenote: over 5 minuten MotoGP Laguna seca op bbc2
Het leek mij ook stug dat ze dat kunnen zien, maar gezien steeds meer van zulke systemen in Europa centraal worden kan het ook zo zijn dat ze het wel kunnen zien. Ik zie welquote:Op zondag 21 juli 2013 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had al een NL rijbewijs.
Maar volgens mij kan je twee rijbewijzen naast elkaar hebben.
De gemeente waar jij je rijbewijs gaat ophalen kan niet zien dat je in het bezit bent van een Duits rijbewijs, lijkt mij.
quote:Om in Nederland auto te mogen rijden heeft u een rijbewijs nodig. In de Europese Richtlijn Rijbewijzen staat dat inwoners van een EU-, EER-lidstaat of Zwitserland niet in het bezit mogen zijn van meerdere rijbewijzen. Dit geldt ook voor de Nederlandse Antillen en Aruba en de landen die zijn aangewezen door de minister. Alleen door omwisseling van het buitenlandse rijbewijs kan men in het bezit komen van een Nederlands rijbewijs.
Bij een omwisseling van een buitenlands rijbewijs kunnen we onderscheid maken in 6 verschillende doelgroepen;
1. omwisseling EU/EER rijbewijs
2. omwisseling Nederlandse Antillen of Aruba
3. omwisseling door minister aangewezen landen
4. omwisseling diplomatieke immuniteit
5. omwisseling NATO status verdrag
6. omwisseling overige landen
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt. Alleen WA vind ik redelijk duur voor die prijsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef 1517 het volgende:
Hmpf betaal ¤17.55 per maand voor mijn alps verzekering is dit normaal?
Je mag de honda wel poetsen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja ik ben morgen ook nog vrijmoet toch wat met al die vrije tijd
Lijkt mij duur, ik betaal WA+mini casco (diefstal etc.) 8 euro per maand.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef 1517 het volgende:
Hmpf betaal ¤17.55 per maand voor mijn alps verzekering is dit normaal?
Alleen WA. Woon in Amsterdam West.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt. Alleen WA vind ik redelijk duur voor die prijs
Als ik alleen WA zou doen, betaal ik 7 euro per maand bij Univéquote:Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef 1517 het volgende:
[..]
Alleen WA. Woon in Amsterdam West.
Is er geen manier om dat verzeker werk makkelijk te maken?
Leuke routequote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef DarkNoize het volgende:
Ik betaal een tientje, WA, 21 jaar en 0 schadevrije jaren bij Univé![]()
Vrijdag nieuwe achterband erop laten leggen. Alweer 400km gereden sindsdien. Gisteren Mergellandroute gereden in Limburg met mijn vader. Echt fantastische wegen daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |