SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
#quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
#ik#word#een#beetje#hysterisch#van#al#die#tags
Oh jeequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hier trouwens op Patricia Paay lijken![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef bzl. het volgende:
Ik vind haar echt heel prachtig nu! Heel slim ook om een winkel te beginnen voor de kerst. Een vriendin van mij staat model voor haar sieradenlijn en Yolanthe is echt heel lief en gezellig, volgens haar.
Uiteindelijk gaan bijna al die showbizz-types blond. Ook als het ze voor geen meter staat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hier trouwens op Patricia Paay lijken![]()
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Jan Kooijman ook wel zo over zijn buik strijken, maar dat terzijde.
Ja, dat is een aparte combinatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik ook.
Zijn vrouw is trouwens totaal niet mooi.
Redelijk. Maar ik denk dat ze wel intelligent is. En zal wel leuk zijn, zijn ook al super lang bij elkaar toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is een aparte combinatie.
Al zag ik laatst Jan pas goed van zijn zijkant, en dan valt 'de gok' ook best wel op
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenquote:
Hater!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenhet is toch logisch dat je dat voor de kerst wilt doen of dat je een bepaalde collectie voor de feestdagen in de winkels wilt hebben net zoals ieder ander omdat de meeste ketens e.d. het juist van de Decembermaand moet hebben
Boh wat slim he
en ja vriendelijk zal best ja als je een sieradenlijn aan de man wilt brengen dat lukt je niet met die chagrijnige kop waar ze van te voren mee rond liep
Alsof je wel complimenteus zou zijn geweest over een vrouw die de gloeilamp uitgevonden zou hebben.....quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenhet is toch logisch dat je dat voor de kerst wilt doen of dat je een bepaalde collectie voor de feestdagen in de winkels wilt hebben net zoals ieder ander omdat de meeste ketens e.d. het juist van de Decembermaand moet hebben
Boh wat slim he
en ja vriendelijk zal best ja als je een sieradenlijn aan de man wilt brengen dat lukt je niet met die chagrijnige kop waar ze van te voren mee rond liep
Ik vraag me af wat je toch al jaren doet in deze topicreeks, het brengt je weinig positiefs in ieder geval.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Boh wat slim he
Ik wil eerder voluit op zijn buik meppen , maar ik denk dat ik mijn hand kneusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Jan Kooijman ook wel zo over zijn buik strijken, maar dat terzijde.
Blossomquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je wel complimenteus zou zijn geweest over een vrouw die de gloeilamp uitgevonden zou hebben.....
Ben benieuwd wat je voor positiefs zou kunnen zeggen over een type als Amy Farrah Fowler.
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke schoudervullingenquote:
Gelukkig ben je zelf zo'n olijk immer vriendelijk zonnestraaltjequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
met die chagrijnige kop waar ze van te voren mee rond liep
en dan nog??? ik zit niet in de showbizzquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo'n olijk immer vriendelijk zonnestraaltje
Dan zou ik idd wel complimenteus zijn geweest ja als een vrouw dat zou hebben uitgevonden ,ipv iemand de hemel in te prijzen omdat iemand een winkel wilt openen voor de kerst met prullaria aan kralen....lekker belangrijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je wel complimenteus zou zijn geweest over een vrouw die de gloeilamp uitgevonden zou hebben.....
Ben benieuwd wat je voor positiefs zou kunnen zeggen over een type als Amy Farrah Fowler.
[ afbeelding ]
blijf het je lekker afvragen,dan heb je ook een doel in je leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je toch al jaren doet in deze topicreeks, het brengt je weinig positiefs in ieder geval.
Argh, wel belangrijk genoeg voor jou om hier te blijven reageren....quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan zou ik idd wel complimenteus zijn geweest ja als een vrouw dat zou hebben uitgevonden ,ipv iemand de hemel in te prijzen omdat iemand een winkel wilt openen voor de kerst met prullaria aan kralen....lekker belangrijk
Ik vind het sowieso verbazingwekkend. De meeste mensen hier vinden haar niks (niks is goed iig) maar blijven haar toch dagelijks volgen. Best raar, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Argh, wel belangrijk genoeg voor jou om hier te blijven reageren....
Dan ben je veroordeeld tot het volgen van dit topicquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach, ik ben echt zo'n oud wijf die zeer benieuwd is hoe dit huwelijk zal verlopen (blijven ze bij elkaar) en of er ooit kinderen komen. Roddels, roddels....
Ja idd, vraag je vriendin Sylvie maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
BridgeOfLove ken ik van het Sylvie-Zarkatopic.
19 juli 2013We finished our romantic trip at 'Le pont d'art' #BridgeOfLove France people say that by leaving a lock on the bridge your love will keep strong for ever" It's sweet.. ☺ #Paris #GodBless @sneijder101010 #yolanthe xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wie bewerkt ze vervolgens tot een pruttige pixelfoto.quote:
Zo te zien krijgt Wes weer een kaal plaatje aan de achterkant of ligt het aan de foto?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
19 juli 2013We finished our romantic trip at 'Le pont d'art' #BridgeOfLove France people say that by leaving a lock on the bridge your love will keep strong for ever" It's sweet.. ☺ #Paris #GodBless @sneijder101010 #yolanthe xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet het op alle foto's ja. Maar weer even naar de kliniek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo te zien krijgt Wes weer een kaal plaatje aan de achterkant of ligt het aan de foto?
goh weer zo'n orgineel idee van haar, ze is echt uniek jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneu gedoe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat een simpel gedoe met die slotjes ja.
Ik vind vooral dat dweperige gedoe met die foto's wat sneu. Als je zoiets leuk vindt, prima, maar hou het dan lekker voor jezelf. Maar ja, we hebben het hier natuurlijk wel over Yo, Syl en Stellie......quote:
Ja maar hun slotje hebben ze speciaal laten graveren. Met de stift is voor de pleps.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat een simpel gedoe met die slotjes ja.
Ja nee, laat ze vooral niks voor zichzelf houden. Dit is zoveel leuker dan wachten op de nieuwe leesmap bij de kapper.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat dweperige gedoe met die foto's wat sneu. Als je zoiets leuk vindt, prima, maar hou het dan lekker voor jezelf. Maar ja, we hebben het hier natuurlijk wel over Yo, Syl en Stellie......
Wat zou God daar van vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:47 schreef Elske6 het volgende:
di 23 jul 2013, 13:55
AMSTERDAM -
Yolanthe Cabau-Sneijder heeft in het verleden wel eens een spannend avontuurtje beleefd met een vrouw.
Dat onthult de voetbalvrouw in Grazia.
"Ik heb in die tijd wel eens met een meisje geëxperimenteerd. Daar schaam ik me niet voor", zegt Yolanthe die overigens nooit verliefde gevoelens voor een vrouw heeft gehad. "Als we dronken waren, probeerden we wat dingen uit."
Ook nu staat de brunette, die al drie jaar samen is met Wesley Sneijder, open voor experimenten in bed. Een trio sluit ze dan ook niet uit. "Wes en ik zijn heel gek samen en hebben op dit moment nog genoeg aan elkaar. Maar stel je voor dat hij over een paar jaar heel graag zou willen. Ik ben niet zo'n vrouw die bij voorbaat nooit zegt. Misschien komt er een moment dat we het leuk vinden, maar nu wil ik het liefst gewoon lekker samen."
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat zou God daar van vinden eigenlijk.
Ik vraag me af waarom dit soort dingen met de media gedeeld moeten worden? Als ik bekend zou zijn zou ik het allemaal lekker voor mezelf houden iig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:47 schreef Elske6 het volgende:
di 23 jul 2013, 13:55
AMSTERDAM -
Yolanthe Cabau-Sneijder heeft in het verleden wel eens een spannend avontuurtje beleefd met een vrouw.
Dat onthult de voetbalvrouw in Grazia.
"Ik heb in die tijd wel eens met een meisje geëxperimenteerd. Daar schaam ik me niet voor", zegt Yolanthe die overigens nooit verliefde gevoelens voor een vrouw heeft gehad. "Als we dronken waren, probeerden we wat dingen uit."
Ook nu staat de brunette, die al drie jaar samen is met Wesley Sneijder, open voor experimenten in bed. Een trio sluit ze dan ook niet uit. "Wes en ik zijn heel gek samen en hebben op dit moment nog genoeg aan elkaar. Maar stel je voor dat hij over een paar jaar heel graag zou willen. Ik ben niet zo'n vrouw die bij voorbaat nooit zegt. Misschien komt er een moment dat we het leuk vinden, maar nu wil ik het liefst gewoon lekker samen."
Ze zijn toch zo gelovig......quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef Noek het volgende:
Ik vraag me dan weer af waarom je je afvraagt wat God ervan zou vinden.
'k zie em al zitten met zijn goddelijke hoofd op standje /intensive care.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef roos85 het volgende:
Het is veel te warm om je zo op te winden sher..
ik wind me er ook niet over op maar het is gewoon een sneu geval aan het worden om door dit soort uitspraken weer even aandacht te vragen, dat ze iets gaat doen in haar zogenaamde succesvolle carierre.......of gezellig kraaltjes uitsorteren voor haar succesvolle sieradenlijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef roos85 het volgende:
Het is veel te warm om je zo op te winden sher..
Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Sherezade best een punt hoor... waarom flikkeren de Sylvie's en Yolanthe's van deze wereld echt elke scheet de pers in.... gewoon voor de aandacht
Dat is ook zo... alleen kan het geen kwaad om af en toe te beseffen dat die vrouwen eigenlijk alleen maar leven van de roem en niet van wat ze kunnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.
Dat ze beter haar ''bekendheid'' gebruikt om zich meer in te zetten voor die stichting Stop Kindermisbruik ipv iedere week tientallen kut tweets naar buiten te brengen met inhoudloze aandachtsvragende dingen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.
Dat is idd een kunst en dat zal bij sommige mensen een behoorlijke dosis afgunst oproepen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook zo... alleen kan het geen kwaad om af en toe te beseffen dat die vrouwen eigenlijk alleen maar leven van de roem en niet van wat ze kunnenmaar da's op zich ook weer een kunst
Nou, liever niet want dat interesseert me geen hol als ik bij de kapper zit of mijn SHO check.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
Dat ze beter haar ''bekendheid'' gebruikt om zich meer in te zetten voor die stichting Stop Kindermisbruik ipv iedere week tientallen kut tweets naar buiten te brengen met inhoudloze aandachtsvragende dingen...
Ik snap wat je bedoelt maar haar inzet voor die stichting zou mij op zicht meer interesseren en haar ook meer sieren....... dan dat ik wil weten of ze in het verleden een vrouw aan haar gleuf heeft gelikt......maar ik snap dat dat interessanter is als je de leesmap leest bij de kapper...maareh what about god??quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat interesseert me geen hol als ik bij de kapper zit of mijn SHO check.
Daar vindt God ook vast iets van.
NWS een optie voor je?
ik heb niet eens twitter, en alles lees ik hierin terug over die tweets en al die mooie ######quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade, waarom stop je niet met het volgen van dit topic? Je zoekt het toch echt zelf op hoor, of je bezoekt haar twitter-pagina (omdat je over haar tweets begint), maar niemand verplicht je alle in's en out's van Yolanthe te weten.
Dus gewoon stoppen dit topic te volgen en Yolanthe's twitterpagina.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, laat ze vooral niks voor zichzelf houden. Dit is zoveel leuker dan wachten op de nieuwe leesmap bij de kapper.
We kijken er allemaal naar dus hoezo moeten ze ermee ophouden? Geef me meer, ik wil meer!![]()
Dus niks geen, Opgelost! Slotje.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.
Lol, iedereeeeeeen hier zeurt om de kleinste dingen. Overal wordt iets groots of anders van gemaakt. Dus de aanval op die ene user ontgaat mij helemaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:35 schreef Andromache het volgende:
Kom op sherezade, je zit elke keer te zeuren en te haten op Yo. Dat je d'r niet mag, weten we nou wel. Ik verdenk jou ervan dat jij de enige reden bent dat dit topic nog bestaat.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.
Een paar jaar getrouwd, en maakt sieraden... haar imago wordt tuttig, dus ze moet met wat peper komen, ze doet een Anoukjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Sherezade best een punt hoor... waarom flikkeren de Sylvie's en Yolanthe's van deze wereld echt elke scheet de pers in.... gewoon voor de aandacht
Ik kan ook heel goed kraaltjes rijgen en er bedeltjes aan hangen, ben handig met de tang en een stukje ijzer, laat stáán de figuurzaag en hóp, een extravaganza unieke Knoblauchketting , ben ik nu ook beroemd?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een paar jaar getrouwd, en maakt sieraden... haar imago wordt tuttig, dus ze moet met wat peper komen, ze doet een Anoukje
Misschien omdat het idd een manier is om sexy en charmant te zijn want als ze lacht komen meteen die paardentanden en die reep tandvlees te voorschijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begin me af te vragen of ze dat kusmondje doet omdat:
- lachend op de foto staan niet stoer/cool genoeg is.
- niet-lachend op de foto staan gelijk zo'n chagrijnig smoelwerk geeft.
Mijn theorie is altijd iets van dat ze alles met liefde doet. Is ze ook gelovig?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begin me af te vragen of ze dat kusmondje doet omdat:
- lachend op de foto staan niet stoer/cool genoeg is.
- niet-lachend op de foto staan gelijk zo'n chagrijnig smoelwerk geeft.
Oke, daar gaat mijn krentenbol bijnaquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien omdat het idd een manier is om sexy en charmant te zijn want als ze lacht komen meteen die paardentanden en die reep tandvlees te voorschijn.
Woooow, vet goed dat ze daar voor is gevraagd! Dat programma is heel erg bekend (en leuk) in Turkije. Toch bijzonder hoe je als voetbalvrouw zulke dingen makkelijker kan krijgen, alleen was dit nooit gelukt, denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Yolanthe is gevraagd als jurylid voor het Turkse modeprogramma Bugün Ne Giysem, oftewel Wat dragen we vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.medyanindibi.c(...)e-cabau-geliyor.html
Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Yolanthe is gevraagd als jurylid voor het Turkse modeprogramma Bugün Ne Giysem, oftewel Wat dragen we vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.medyanindibi.c(...)e-cabau-geliyor.html
Yolanthe , Bugün Ne Giysem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:09 schreef bzl. het volgende:
[..]
Woooow, vet goed dat ze daar voor is gevraagd! Dat programma is heel erg bekend (en leuk) in Turkije. Toch bijzonder hoe je als voetbalvrouw zulke dingen makkelijker kan krijgen, alleen was dit nooit gelukt, denk ik.
Die Turkse shows zijn idd net zo vreselijk als die Italiaanse shows ja. Inhoudloos, en allemaal mooie vrouwen die ook alleen maar mooi staan te wezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gifje, het doet me echt denken aan die typische Rai Uno dames
En wat blijft dat Turks toch een vreselijk lelijke taal
quote:Vanaf vandaag ligt de allernieuwste Beau Monde in de winkels met op de cover de beeldschone Yolanthe. In het magazine onthult de Gypsy girl haar summer style secrets. ‘Die push-ups van Victoria’s Secret creëren een geweldig decolleté’.
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de fotoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.
In elk geval een goede reden voor mij om niets meer aan mijn tanden te doen, dan maar scheef
Ze heeft ook zo'n vreselijk 'lege' opblaaspop-uitdrukking op d'r smoel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandartsquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de foto![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ze ook al aan het zoekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Hetzelfde bekkie, mannelijk, als het filmpje op haar site.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb die fb eens doorgebladerd, maar daarbij zijn wij hier nog mildquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Een deel staat op de site:quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?
I love fashion news Facebookquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluitenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandarts
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vindquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluiten![]()
Ik had er gelijk iets aan gedaan als ik haar was,
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vind
En die ene komkommer die ze eet, kun je in kleine stukjes snijden
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persen
[ ]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd openquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.
Volgens mij is ze wel weer iets aangekomen sinds toen, of er wordt in de photoshop wat bijgeplust.
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haarquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
Een stuk natuurlijker in elk geval.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:
Watquote:
Het ging mij meer om de draai die Sherezade eraan (probeert) te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Watik beweer nergens dat ik mooier of knapper ben dan Yo. Dat wint ze zelfs nog met paardenbek en rimpels, maar ze zou gewoon mooier zijn met een beetje meer vlees op haar botten en iets kleinere tanden.
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ik hoorde van een turks collega'tje dat dat blonde een beetje de "look" is van de Turkse jetset. Dus of ze heeft daar een kapper/stylist die niets anders kan òf ze wil er graag bijhoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze zichzelf een andere kleur coupe heeft gegeven?
Past niet bij haar en ik vind ook dat ze zo steeds meer de kant van zo een ordinair/goekope Oostblok meid gaat i.v.g. met hoe ze er vroeger uitzag.
[ afbeelding ]
Het wachten is nog wanneer ze besluit dat haar borsten wel een make over kunnen gebruiken.
Ik gok erop dat mensen als Leco dat haar aangepraat hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Welkom bij de wereld van social media....quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...
Zoiets?
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van social media....
Iedereen die een smartphone/internet kan betalen doet niet anders hoor....
Ehm, wat dacht je van het feit dat ze misschien gewoon graag experimenteert met haar kapsel? Zo gek is dat toch niet? En blond(er) had ze wellicht nog niet gehad. Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad, gewoon een mooie vrouw en ze bereikt nu wat. Maar wat ik niet begrijp is dat heel veel mensen haar kennelijk zo enorm interessant vinden. Ze is toch niet uitzonderlijk in iets of enorm bijzonder? Er zijn heel wat interessante BN'ers waar je niets over leest/hoort. En dat ze zo prachtig is: op straat zie ik zoveel mooie meisjes/vrouwen, mooier/natuurlijker dan zij. En ga zo maar door. Of ik woon in super omgevingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ja mee eens! En dat staat haar ook erg goed! Donker ook maar dat maakte haar wat harder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef bzl. het volgende:
[..]
Of komt het omdat zij de media opzoekt? Als dat zo is dan.
Misschien loopt mijn buurvrouw ook iedere hersenscheet wel op FB en Twitter te gooien, maar dat mijn buurvrouw haar nagels weer gelakt heeft, en met welke kleur, haalt de bladen en fora niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Iedereen probeert zich met social media te bewijzen, beter voor te doen....quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.
Ik denk dat het destijds is begonnen na die breuk met Jan Smit toen haar ware aard naar boven kwam...van te voren was het een leuke spontane meid maar ernaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Dat leuke spontane heeft ze allemaal geacteerd, ze is actrice immers, en kennelijk een stuk beter dan we altijd gedacht hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Wat mij is bij gebleven vooral is dat ze destijds de media nooit te woord wilde staan als er kritiek of vragen waren over haar doen en laten en altijd met een chagrijnige kop bij liep....en toen zelfs een keer op een event was en tegen de media riep ''Ik heb hier echt geen zin an''quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het blijft wel humor; omdat ze het huis leeggehaald had, en de moeder (!!!) van Jan Smit daar een probleem mee had is zij een berekenend kreng?
Ik acht de kans behoorlijk groot dat Liza toen al gezegd heeft "laat haar alles maar meenemen" want ik hoef die zooi die zij uitgezocht heeft niet"
En dat moeder Smit dus ook de enige was die er een probleem mee had dat niet alleen het Maxima-dekbed weg was (alsof Liza daar onder had willen slapen), maar zelfs de gastendoekjes.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?
Nogal hypothetisch, maar Wes kan dan wieberen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden...
Fan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Geretweet door TOM CRUISE(GS) ŞD
Foto weergeven Beantwoorden
Retweeten
omg...... ze heeft een echte fan !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn God, ik zou gek worden van al die #hekjes voor elk woord dat ik intyp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe Cabau YC @YolantheCabau 11u
My CoverShoot with #Grazia in stores now! #Ibiza #ByDanie #Yolanthe #YClabel #YC #jewels! Video … http://say.ly/IRq6lKA
Ze hebben allebei i.i.g.1 overeenkomst (Tom & Wesley) en wel dat ze allebei klein zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden, hoe snel blijkt Wesley dan toch een onoverkomelijke eigenschap te hebben of voor een club te spelen in een land waar Yolanthe echt niet kan aarden?
Bedankt, had ik nog niet eerder bekeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Ik zat even te zoeken en toen kwam ik dit tegen, had hem al gezien, maar het is alweer 5 jaar geleden
http://villafelderhofarch(...)van-kasbergen-gordon
Hele leuke aflevering ook met Gordon
quote:AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau krijgt in een Turks televisieprogramma de wind van voren.
De Turk Ahmet Çakar haalt op tv flink uit naar 'onze' Yolanthe, die in Grazia onder andere onthult dat ze een trio niet uitsluit. Ook vertelde ze in het blad dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Ahmet Çakar is verbolgen over de pikante uitspraken van Yo. Wat Ahmet Cakar betreft moet Yo haar 'bedkamergeheimen' privé houden en heeft ze als inwoonster van een Islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest een beetje lachenquote:door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest heel hard lachenquote:
[lurker mode/off] Blablablah! Het zal me een worst wezen waar Yolanthe op kickt maar Grazia is een Nederlands blad dus mag ze zeggen wat ze wil! Bovendien is Yolanthe geen moslima en hóeft ze geen rekening te houden met de ramadan.quote:AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau krijgt in een Turks televisieprogramma de wind van voren.
De Turk Ahmet Çakar haalt op tv flink uit naar 'onze' Yolanthe, die in Grazia onder andere onthult dat ze een trio niet uitsluit. Ook vertelde ze in het blad dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Ahmet Çakar is verbolgen over de pikante uitspraken van Yo. Wat Ahmet Cakar betreft moet Yo haar 'bedkamergeheimen' privé houden en heeft ze als inwoonster van een Islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ze had het bij dit gebit moeten houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt, had ik nog niet eerder bekeken.
[ afbeelding ]
Zo:quote:
Kortom, ze heeft ineens niks over een trio gezegdquote:Yolanthe reageert op felle kritiek
Yolanthe Sneijder-Cabau heeft gereageerd op de felle kritiek die de voetbalvrouw kreeg in een Turks televisieprogramma.
“Ik heb nooit gezegd dat ik mijn man met iemand wil delen!”, meldt Yolanthe op haar nieuwspagina. “Het enige antwoord dat ik op de persoonlijke vraag in het interview gaf was ‘Ons seksleven is niet aan veranderingen toe. Maar wat wij in onze slaapkamer doen is privé. Als de dingen in de toekomst veranderen zien we tegen die tijd weer verder.’”
Ahmet Çakar, de 'Turkse Johan Derksen' haalde op tv flink uit naar Yolanthe, die in Grazia onder andere onthulde dat ze een trio niet uitsluit. “Ik zeg nooit nooit”, riep Yo in het blad. Çakar sprak schande van de seksuele fantasieën die Yolanthe deelde tijdens de Ramadan.
“Wat mensen hiervan maken, schrijven of zeggen is niet belangrijk. Maar ik wil dat niemand zich ongerespecteerd voelt door leugens in de media,” sluit de echtgenote van Wesley Sneijder af.
Nou, als ik haar was zou ik Grazia dan aanklagen, als er allemaal verzonnen dingen over haar in staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo:
[..]
Kortom, ze heeft ineens niks over een trio gezegd
http://www.telegraaf.nl/p(...)felle_kritiek__.html
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 06:43 schreef roos85 het volgende:
Maar euhm ze checkt toch altijd de interviews?
Dat was toch gewoon een beetje zoenen met een vriendin, dat doen alle meisjes die behoefte hebben aan aandacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind die ervaringen met een vrouw spannender, dat is nieuws toch? Ik hoorde dat een paar weken geleden van lesbische vriendinnen en ik dacht dat het een soort van geheim was dat ze ooit een relatie had gehad met een vrouw, maar dat heeft ze blijkbaar al eens eerder verteld?
Ik hoorde dat ze echt een tijdje een vriendin had.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een beetje zoenen met een vriendin, dat doen alle meisjes die behoefte hebben aan aandacht.
Mooi!quote:
Wat zal ze Wes nu verteld hebben? Dat ze spijt van het leugentje heeft of 'ik heb het nooit gezegd, Wes' en De Kabouter springt in de bresquote:Op woensdag 31 juli 2013 06:43 schreef roos85 het volgende:
Maar euhm ze checkt toch altijd de interviews?
waarschijnlijk wel ja,quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zal ze Wes nu verteld hebben? Dat ze spijt van het leugentje heeft of 'ik heb het nooit gezegd, Wes' en De Kabouter springt in de bres
Nou, het kan maar duidelijk zijn dan.....quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Vivi het volgende:
Daarbij heeft Yo gewoon een check op onjuistheden gedaan. Dat is standaardkost. Ze heeft niets aangepast.
Die keek natuurlijk alleen of er geen 'mijn' stond waar 'me' moest staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Vivi het volgende:
Daarbij heeft Yo gewoon een check op onjuistheden gedaan. Dat is standaardkost. Ze heeft niets aangepast.
Daar kunnen andere media toch weinig anders van maken?quote:Een trio met Wesley en iemand anders erbij sluit Yolanthe echter niet uit. “Uit mezelf zou ik zoiets niet zeggen. Wes en ik zijn heel gek samen en hebben op dit moment nog genoeg aan elkaar. Maar stel je voor dat hij dat over een paar jaar heel graag zou willen. Ik ben niet zo’n vrouw die bij voorbaat nooit zegt. Misschien komt er een moment dat we het leuk vinden, maar nu wil ik het liefst gewoon lekker samen.”
Heeft ze nog spelfouten verbeterd?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:53 schreef Vivi het volgende:
Yo heeft alles goedgekeurd, en haar manager ook. Met "de media" heeft ze het over andere media die erbovenop zijn gedoken. Tussen Grazia en Yo is het contact nog steeds goed.
Ik wil gewoon duidelijkheid.quote:
Dus dan jokkebrokt ze nu als ze - na die preek van die Turk - roept dat ze nooit iets over een trio heeft gezegd?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:53 schreef Vivi het volgende:
Yo heeft alles goedgekeurd, en haar manager ook. Met "de media" heeft ze het over andere media die erbovenop zijn gedoken. Tussen Grazia en Yo is het contact nog steeds goed.
Ja, precies dit. En het dan gooien op een 'leugen' in 'De Media'.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan jokkebrokt ze nu als ze - na die preek van die Turk - roept dat ze nooit iets over een trio heeft gezegd?
yup, hier klikkenquote:
quote:De eerste beelden van Yolanthe in Pain and Gain
Woensdagavond kunnen wij als eerste de beelden laten zien van Yolanthe Sneijder Cabau in de Hollywood film Pain and Gain. Voor tegenspeler Mark Wahlberg werkt ze zich graag in het zweet.
Laatste update: 31 juli 2013 om 23:14
My new lookbook online now!'La Dolce Vita' in Istanbul!quote:
Jeuminee, alsof je haar niet mooier op de kiek kan krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
My new lookbook online now!'La Dolce Vita' in Istanbul!![]()
Love to you!! X
[ afbeelding ]
http://yolanthe.com/get-the-look/la-dolce-vita/
Zelf zal ze het ongetwijfeld prachtig vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuminee, alsof je haar niet mooier op de kiek kan krijgen.![]()
Dat lelijke bekkie en die moeilijke blik...
Maar haar twittertje is wel zonder die # # # # # # # # # #quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yep, haar leven ziet er daar met die downe ogen niet al te dolce uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze continue honger lijdt dan ga je vanzelf zo kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, haar leven ziet er daar met die downe ogen niet al te dolce uit.
De lelijkste foto die ik ooit van d'r gezien hebquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Love to you!! X
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Love to you!! X
[ afbeelding ]
Die lege blikkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Love to you!! X
[ afbeelding ]
Syl heeft ook zo'n duffe shoot in de Grazia.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Die lege blikkenAls je niet kan poseren zoals Doutzen, lach dan gewoon vriendelijk. Dit komt zo gekunsteld over.
De foto klopt naar mijn idee ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De lelijkste foto die ik ooit van d'r gezien heb
Kan zo op een pro ana site met die levenloze blik
Tja, alsof collega's onder elkaar ooit eens niet lovend zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
ma 05 aug 2013, 23:11
Mark Wahlberg enthousiast over Yolanthe
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Hoofdrolspeler Mark Wahlberg is enthousiast over het Hollywooddebuut van Yolanthe Sneijder-Cabau in de productie Pain and Gain.
In de film is de vrouw van Wesley Sneijder flirtend haar spieren aan het trainen in de sportschool.
"Ik moet zeggen dat ze het goed deed",zegt Mark in Veronica Magazine. "Verder ziet ze er fantastisch uit. Voor haar is dit een mooie opstap en ik denk echt dat ze het kan gaan maken in Hollywood."
En dan die gelikte haargrens, dat doet me denken aan die getrimde lijntjes bij mannenquote:
Deze foto's had Wes wel kunnen makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Foto's site in zwart jurkje lijken me ook niet helemaal zuiver en puur .
Hondje James
wel:
[ afbeelding ]
Ik las sletterigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef APK het volgende:
Ze begint nu wel heel erg skeletterig te worden
Rekenen we ook goed.quote:
Die was in april al uit, maar alleen het thema en de setting is al zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Net Trailer/commercial Pain & Gain gezien bij RTL. Dat wordt 'm niet hoor. Ik zag in 12 seconden dat het een buttfilm is.
Ik dacht ook dat dit gewoon privékiekjes warenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto's had Wes wel kunnen maken"Schatje, als jij knielt en aait, dan maak ik nog een foto van jullie!".
Haarkleur wel mooi!
Mij leek het juist een amusante film, dankzij The Rock en Whalbergquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Net Trailer/commercial Pain & Gain gezien bij RTL. Dat wordt 'm niet hoor. Ik zag in 12 seconden dat het een buttfilm is.
quote:
Ik weet niet hoe groot die rol uiteindelijk is, maar ik heb het gevoel dat we nu al 75% van de bijdrage hebben gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
Ah, ik zag nu ook de tv-commercial van de film langs komen.
Omdat ze in dat korte stukje commercial zit lijkt ze net een van de hoofdrolspelers
Jammer dat ze een cursus Engels ook niet nodig vondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die rol uiteindelijk is, maar ik heb het gevoel dat we nu al 75% van de bijdrage hebben gezien.
Waarschijnlijk lachen ze er achter de schermen ook gewoon om, maar ze houden haar liever te vriend zodat ze nog eens langskomtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god, in Boulevard denken ze ook echt serieus dat Yo echt een grote carriere tegemoet gaat in Hollywood omdat Mark Wahlberg iets positiefs over d'r zegt...
Zijn die mensen nou echt zo dom dat ze niet snappen dat hij enkel en alleen die film wil verkopen, Yo de zoveelste lekkere chick is die hij in een film als tegenspeelster heeft. Dan gaat ie echt niet zeggen: "Ze was een lelijke talentloze koe en ze kon er geen fuck van"
vroeg mij al af of ik de enige was die dat opmerkte, echt tenenkrommend in alleen al die ene miniscene.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jammer dat ze een cursus Engels ook niet nodig vond
Ik zie haar niet in de trailer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Yolanthe-trailer?
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lachen ze er achter de schermen ook gewoon om, maar ze houden haar liever te vriend zodat ze nog eens langskomtEn ze de primeurtjes krijgen toegeschoven.
Wat onbeschoft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...
http://www.rtl.nl/xl/#/u/bb2ab447-0e1e-b3b8-c42d-18bbd13d8645
Zo kennen we haar weer!
Je kunt werkelijk waar nooit iets anders melden hè? Gevalletje jaloezie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Maar hiermee bevestigd ze gewoon dat haar "liefde" voor Wesley (alsof we dat al niet wisten) alleen vanwege het geld en voor haar eigen ontwikkeling = carriere is gebasseerd.
Dit laat duidelijk zien dat haar carriere het belangrijkste is en dus zij alleen in het middelpunt moet staan en Wesley...ach... dat komt wel want die krijgt genoeg media aandacht.
Ja? Is het niet gewoon ontzettend onbeschoft om iemand vragen te stellen over haar partner terwijl ze over haar eigen werk zou vertellen? Ze is bezig met haar eigen carrière en dan zitten ze te zaniken over haar man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Maar hiermee bevestigd ze gewoon dat haar "liefde" voor Wesley (alsof we dat al niet wisten) alleen vanwege het geld en voor haar eigen ontwikkeling = carriere is gebasseerd.
Dit laat duidelijk zien dat haar carriere het belangrijkste is en dus zij alleen in het middelpunt moet staan en Wesley...ach... dat komt wel want die krijgt genoeg media aandacht.
Haha wtf!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...
Zo kennen we haar weer!
ik geef dr groot gelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zo kennen we haar weer!
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.
Gewoon de verbinding verbreken is arrogant en kinderachtig. Je kunt de media niet gratis voor je karretje spannen om op commando die buttfilm te promoten.
Dit idd. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, 'Daar wil ik het niet over hebben' of 'Wes is teleurgesteld en daar wil ik het bij laten'. Straks als er weer een mooiweershow is van Yo en Wes dan komt ze natuurlijk wél uitgebreid vertellen hoe leuk het is en hoe goed het gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.
Gewoon de verbinding verbreken is arrogant en kinderachtig. Je kunt de media niet gratis voor je karretje spannen om op commando die buttfilm te promoten.
jaja als haar nieuwe collectie sieraden weer voor de kerst in de schappen ligt , dan zit ze weer bij Life4you..waar ze overigens van te voren ook nooit aan de tafel wilde aanschuivenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dit idd. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, 'Daar wil ik het niet over hebben' of 'Wes is teleurgesteld en daar wil ik het bij laten'. Straks als er weer een mooiweershow is van Yo en Wes dan komt ze natuurlijk wél uitgebreid vertellen hoe leuk het is en hoe goed het gaat.
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]Nee, dit helpt Wesley's kansen bij het verkrijgen van een plaats echt vergroten
Fijn zo'n vrouwmaar ik snap wel dat ze graag wil dat hij niet teveel voetbalt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had ze dan dus ook niet moeten doen
En dat bij van Gaal![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
er zit ook maar 1 # in die hele tweet...had beter moeten weten
ze wilden haar toch spreken vanwege die buttfilm, waarom dan beginnen over dat gedoe van je vent.. en dat terwijl ze weten dat ze er niks over kan/gaat zeggen omdat dat meer problemen oplevertquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb gisteren even door Pain & Gain gescrolled. Daarna film gelijk weer verwijderd, want duidelijk niet voor mij....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Yolanthe-trailer?
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:13 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)engels-op-haar-site/
quote:Waiting downstairs at the entrance of my apartment building for my love to pick me up in Istanbul.
Ik ben aan het wachten bij de entree van mijn appartement op mijn geliefde om me op te pikken in Istanboel.
I just finished a great meeting at home about my YC jewels available in stores soon! I’m very excited and thankful getting this chance to make my dreams come true.
Ik ben zojuist klaar met een fantastische vergadering thuis over mijn YC juwelen, binnenkort verkrijgbaar in de winkels. Ik ben heel erg enthousiast en dankbaar om deze kans te krijgen en mijn dromen waar te maken.
My hubby and I are going to have dinner now at Voque! A beautiful restaurant with an amazing sun set. Mijn schatje en ik gaan nu uit eten in de Voque! Een schitterend restaurant met een fantastische zonsondergang.
My favourite moment of the day is just before the sun sets.. The colors of the sky look amazing and the soft warm breeze makes me feel so relax.. It’s not to hot and not chilly at all.. Just the perfect hour. Mijn favoriete moment van de dag is vlak voordat de zon ondergaat. De kleuren van de lucht zijn dan fantastisch en de zachte bries zorgt er voor dat ik me heel relaxed voel.
I am wearing a pink jumpsuit from love culture, it’s simple but cute and it has little gold buttons saillant details. To not make it look to sweet I combine it with my black & red Chanel bag which my hubby gave me when we where 3 years married! Ik draag een roze jumpsuit van het merk ‘love culture’, het is eenvoudig maar schattig en het heeft van die kleine gouden knoopjes als detail. Om het niet te zoet eruit te laten zien heb ik het gecombineerd met mijn zwart/rode Chanel tas die ik van mijn schatje heb gekregen voor ons drie jarige huwelijksjubileum.
This is something you can wear on any occasion, depending on the shoes and height of the heel on how sexy you want to feel.. Dit is iets dat je aan kunt doen naar elke gelegenheid, afhankelijk van de hoogte van de hak van de schoenen kun je je zo sexy voelen als dat je zelf wilt (denken wij dat ze probeert te zeggen)
I chose my elegant Celine sling backs this morning, they match perfectly well with my bag and fun little bandana jacket! Ik heb gekozen voor mijn elegante ‘Celine sling backs’ vanmorgen, ze matchen perfect bij mijn tas en grappige kleine bandana jasje.
When it gets chilly I can easily put it on. it matches great with the whole look. It’s made from real bandana’s stitched together, I found it in a little store and was crazy about it ever since. it’s playful and looks cool. Als het iets kouder word kan ik die makkelijk aantrekken. Het matched heel goed met de hele ‘look’. Het is gemaakt van echte bandana’s die aan elkaar zijn genaaid, ik heb het gevonden in een klein winkeltje en ik ben er sindsdien helemaal gek van. het is speels en ziet er cool uit
Some people will think pink with red?? Oh yeah! That totally rocks! Just dare to give your outfit that bit of a edgy and personal look! Sommige mensen zullen denken roze met rood? Jazeker! Dat is echt hipperdepip! Je moet gewoon durven om je outfit een klein rauw randje te geven en een persoonlijke ‘look’.
See ya soon hunnybunnies!
Tot snel schatjes!
quote:'Badr Hari wilde Wesley Sneijder afpersen'
Badr Hari heeft geprobeerd Wesley Sneijder af te persen. Dat stelt journalist en schrijver Jens Olde Kalter, die een boek heeft geschreven over de kickbokser.
Foto: ANP
"Sneijder ontkent dat ook niet helemaal", zei hij dinsdag in de radioshow van Giel Beelen op 3FM (fragment).
Naar verluidt vond Hari dat de voetballer zijn ex-vrouw Ramona niet genoeg alimentatie betaalde. Enkele jaren geleden ging het gerucht dat de kickbokser en Sneijders ex iets met elkaar hadden. Volgens Olde Kalter "is niet helemaal duidelijk" hoe concreet de afpersing was. "Feit is wel dat hij daarop aanstuurde."
Door optreden van vrienden van de voetballer is de zaak in de kiem gesmoord. "Hij zegt dat er inderdaad is opgetreden door zijn vrienden in Utrecht, maar dat hij daar niet zelf om gevraagd heeft, dat dat kennelijk vanzelf is gegaan", zegt Olde Kalter. "Dat lijkt me wat sterk. Dat zei ik ook, toen moest hij een beetje lachen."
Ibiza
Hari en Sneijder werden deze zomer overigens nog samen gezien. De twee trapten op het strand van Ibiza een balletje met elkaar.
Olde Kalter sprak "tientallen, misschien wel honderden mensen" rond de kickbokser voor zijn boek Badr. "Een man met twee gezichten", omschrijft de schrijver Hari. Volgens een arts die hij sprak is de kickbokser zelfs een psychopaat.
"Een man die ontzettend aardig kan zijn, extreem charmant zowel naar mannen als naar vrouwen", aldus Olde Kalter. "Maar iemand die ook in een halve seconde kan omschakelen en hard kan bijten of slaan."
Hari wordt verdacht van een reeks geweldsdelicten, waaronder de mishandeling van miljonair Koen Everink. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd. Maandag werd bekend dat de politie vorig jaar tijdens een huiszoeking bij Hari doping heeft aangetroffen.
die Sneijder heeft ook van die achterbuurt streken, was er laatst niet ookal zoiets dat Sneijder Hans Kraaij jr bedreigd had en sneijder wel eens een paar vriendjes zou optrommelen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Kunnen we bijna twee van de drie voetballer-bimbo-gates samenvoegen!
[..]
Nu kan Wesley er ook bij zittenquote:
Echt? Ik zie wel een tafel op de achtergrond staan (dus ze hebben hem welquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat ze op de tafel zitten
waar denk je dat die benen van yo en die jongen achter haar zijn gebleven dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik zie wel een tafel op de achtergrond staan (dus ze hebben hem wel), maar volgens mij zitten ze op de grond? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |