Wat mij is bij gebleven vooral is dat ze destijds de media nooit te woord wilde staan als er kritiek of vragen waren over haar doen en laten en altijd met een chagrijnige kop bij liep....en toen zelfs een keer op een event was en tegen de media riep ''Ik heb hier echt geen zin an''quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het blijft wel humor; omdat ze het huis leeggehaald had, en de moeder (!!!) van Jan Smit daar een probleem mee had is zij een berekenend kreng?
Ik acht de kans behoorlijk groot dat Liza toen al gezegd heeft "laat haar alles maar meenemen" want ik hoef die zooi die zij uitgezocht heeft niet"
En dat moeder Smit dus ook de enige was die er een probleem mee had dat niet alleen het Maxima-dekbed weg was (alsof Liza daar onder had willen slapen), maar zelfs de gastendoekjes.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?
Nogal hypothetisch, maar Wes kan dan wieberen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden...
Fan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Geretweet door TOM CRUISE(GS) ŞD
Foto weergeven Beantwoorden
Retweeten
omg...... ze heeft een echte fan !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn God, ik zou gek worden van al die #hekjes voor elk woord dat ik intyp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe Cabau YC @YolantheCabau 11u
My CoverShoot with #Grazia in stores now! #Ibiza #ByDanie #Yolanthe #YClabel #YC #jewels! Video … http://say.ly/IRq6lKA
Ze hebben allebei i.i.g.1 overeenkomst (Tom & Wesley) en wel dat ze allebei klein zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden, hoe snel blijkt Wesley dan toch een onoverkomelijke eigenschap te hebben of voor een club te spelen in een land waar Yolanthe echt niet kan aarden?
Bedankt, had ik nog niet eerder bekeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Ik zat even te zoeken en toen kwam ik dit tegen, had hem al gezien, maar het is alweer 5 jaar geleden
http://villafelderhofarch(...)van-kasbergen-gordon
Hele leuke aflevering ook met Gordon
quote:AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau krijgt in een Turks televisieprogramma de wind van voren.
De Turk Ahmet Çakar haalt op tv flink uit naar 'onze' Yolanthe, die in Grazia onder andere onthult dat ze een trio niet uitsluit. Ook vertelde ze in het blad dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Ahmet Çakar is verbolgen over de pikante uitspraken van Yo. Wat Ahmet Cakar betreft moet Yo haar 'bedkamergeheimen' privé houden en heeft ze als inwoonster van een Islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest een beetje lachenquote:door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest heel hard lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |