Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Yolanthe is gevraagd als jurylid voor het Turkse modeprogramma Bugün Ne Giysem, oftewel Wat dragen we vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.medyanindibi.c(...)e-cabau-geliyor.html
Yolanthe , Bugün Ne Giysem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:09 schreef bzl. het volgende:
[..]
Woooow, vet goed dat ze daar voor is gevraagd! Dat programma is heel erg bekend (en leuk) in Turkije. Toch bijzonder hoe je als voetbalvrouw zulke dingen makkelijker kan krijgen, alleen was dit nooit gelukt, denk ik.
Die Turkse shows zijn idd net zo vreselijk als die Italiaanse shows ja. Inhoudloos, en allemaal mooie vrouwen die ook alleen maar mooi staan te wezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gifje, het doet me echt denken aan die typische Rai Uno dames
En wat blijft dat Turks toch een vreselijk lelijke taal
quote:Vanaf vandaag ligt de allernieuwste Beau Monde in de winkels met op de cover de beeldschone Yolanthe. In het magazine onthult de Gypsy girl haar summer style secrets. ‘Die push-ups van Victoria’s Secret creëren een geweldig decolleté’.
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de fotoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.
In elk geval een goede reden voor mij om niets meer aan mijn tanden te doen, dan maar scheef
Ze heeft ook zo'n vreselijk 'lege' opblaaspop-uitdrukking op d'r smoel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandartsquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de foto![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ze ook al aan het zoekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Hetzelfde bekkie, mannelijk, als het filmpje op haar site.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb die fb eens doorgebladerd, maar daarbij zijn wij hier nog mildquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Een deel staat op de site:quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?
I love fashion news Facebookquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluitenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandarts
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vindquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluiten![]()
Ik had er gelijk iets aan gedaan als ik haar was,
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vind
En die ene komkommer die ze eet, kun je in kleine stukjes snijden
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persen
[ ]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd openquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.
Volgens mij is ze wel weer iets aangekomen sinds toen, of er wordt in de photoshop wat bijgeplust.
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haarquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
Een stuk natuurlijker in elk geval.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:
Watquote:
Het ging mij meer om de draai die Sherezade eraan (probeert) te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Watik beweer nergens dat ik mooier of knapper ben dan Yo. Dat wint ze zelfs nog met paardenbek en rimpels, maar ze zou gewoon mooier zijn met een beetje meer vlees op haar botten en iets kleinere tanden.
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ik hoorde van een turks collega'tje dat dat blonde een beetje de "look" is van de Turkse jetset. Dus of ze heeft daar een kapper/stylist die niets anders kan òf ze wil er graag bijhoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze zichzelf een andere kleur coupe heeft gegeven?
Past niet bij haar en ik vind ook dat ze zo steeds meer de kant van zo een ordinair/goekope Oostblok meid gaat i.v.g. met hoe ze er vroeger uitzag.
[ afbeelding ]
Het wachten is nog wanneer ze besluit dat haar borsten wel een make over kunnen gebruiken.
Ik gok erop dat mensen als Leco dat haar aangepraat hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Welkom bij de wereld van social media....quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...
Zoiets?
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van social media....
Iedereen die een smartphone/internet kan betalen doet niet anders hoor....
Ehm, wat dacht je van het feit dat ze misschien gewoon graag experimenteert met haar kapsel? Zo gek is dat toch niet? En blond(er) had ze wellicht nog niet gehad. Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad, gewoon een mooie vrouw en ze bereikt nu wat. Maar wat ik niet begrijp is dat heel veel mensen haar kennelijk zo enorm interessant vinden. Ze is toch niet uitzonderlijk in iets of enorm bijzonder? Er zijn heel wat interessante BN'ers waar je niets over leest/hoort. En dat ze zo prachtig is: op straat zie ik zoveel mooie meisjes/vrouwen, mooier/natuurlijker dan zij. En ga zo maar door. Of ik woon in super omgevingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ja mee eens! En dat staat haar ook erg goed! Donker ook maar dat maakte haar wat harder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef bzl. het volgende:
[..]
Of komt het omdat zij de media opzoekt? Als dat zo is dan.
Misschien loopt mijn buurvrouw ook iedere hersenscheet wel op FB en Twitter te gooien, maar dat mijn buurvrouw haar nagels weer gelakt heeft, en met welke kleur, haalt de bladen en fora niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Iedereen probeert zich met social media te bewijzen, beter voor te doen....quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.
Ik denk dat het destijds is begonnen na die breuk met Jan Smit toen haar ware aard naar boven kwam...van te voren was het een leuke spontane meid maar ernaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Dat leuke spontane heeft ze allemaal geacteerd, ze is actrice immers, en kennelijk een stuk beter dan we altijd gedacht hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Wat mij is bij gebleven vooral is dat ze destijds de media nooit te woord wilde staan als er kritiek of vragen waren over haar doen en laten en altijd met een chagrijnige kop bij liep....en toen zelfs een keer op een event was en tegen de media riep ''Ik heb hier echt geen zin an''quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het blijft wel humor; omdat ze het huis leeggehaald had, en de moeder (!!!) van Jan Smit daar een probleem mee had is zij een berekenend kreng?
Ik acht de kans behoorlijk groot dat Liza toen al gezegd heeft "laat haar alles maar meenemen" want ik hoef die zooi die zij uitgezocht heeft niet"
En dat moeder Smit dus ook de enige was die er een probleem mee had dat niet alleen het Maxima-dekbed weg was (alsof Liza daar onder had willen slapen), maar zelfs de gastendoekjes.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wie heeft het alleen daarover? Ze is na die breuk wel 180 graden omgeslagen tegenover de persoon die ze vroeger was...dan hebben we het nog niet eens over de gastendoekjes...en van de andere kant waarom zou je deze zelf mee willen nemen ook al zou Jan/Liza of wie dan ook gezegd hebben neem maar mee?
Nogal hypothetisch, maar Wes kan dan wieberen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden...
Fan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Geretweet door TOM CRUISE(GS) ŞD
Foto weergeven Beantwoorden
Retweeten
omg...... ze heeft een echte fan !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn God, ik zou gek worden van al die #hekjes voor elk woord dat ik intyp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe Cabau YC @YolantheCabau 11u
My CoverShoot with #Grazia in stores now! #Ibiza #ByDanie #Yolanthe #YClabel #YC #jewels! Video … http://say.ly/IRq6lKA
Ze hebben allebei i.i.g.1 overeenkomst (Tom & Wesley) en wel dat ze allebei klein zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Leandra het volgende:
Als ze kans maakt de volgende mevr Cruise te worden, hoe snel blijkt Wesley dan toch een onoverkomelijke eigenschap te hebben of voor een club te spelen in een land waar Yolanthe echt niet kan aarden?
Bedankt, had ik nog niet eerder bekeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Ik zat even te zoeken en toen kwam ik dit tegen, had hem al gezien, maar het is alweer 5 jaar geleden
http://villafelderhofarch(...)van-kasbergen-gordon
Hele leuke aflevering ook met Gordon
quote:AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau krijgt in een Turks televisieprogramma de wind van voren.
De Turk Ahmet Çakar haalt op tv flink uit naar 'onze' Yolanthe, die in Grazia onder andere onthult dat ze een trio niet uitsluit. Ook vertelde ze in het blad dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Ahmet Çakar is verbolgen over de pikante uitspraken van Yo. Wat Ahmet Cakar betreft moet Yo haar 'bedkamergeheimen' privé houden en heeft ze als inwoonster van een Islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest een beetje lachenquote:door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ik moest heel hard lachenquote:
[lurker mode/off] Blablablah! Het zal me een worst wezen waar Yolanthe op kickt maar Grazia is een Nederlands blad dus mag ze zeggen wat ze wil! Bovendien is Yolanthe geen moslima en hóeft ze geen rekening te houden met de ramadan.quote:AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau krijgt in een Turks televisieprogramma de wind van voren.
De Turk Ahmet Çakar haalt op tv flink uit naar 'onze' Yolanthe, die in Grazia onder andere onthult dat ze een trio niet uitsluit. Ook vertelde ze in het blad dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Ahmet Çakar is verbolgen over de pikante uitspraken van Yo. Wat Ahmet Cakar betreft moet Yo haar 'bedkamergeheimen' privé houden en heeft ze als inwoonster van een Islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante dingen te vertellen.
Ze had het bij dit gebit moeten houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt, had ik nog niet eerder bekeken.
[ afbeelding ]
Zo:quote:
Kortom, ze heeft ineens niks over een trio gezegdquote:Yolanthe reageert op felle kritiek
Yolanthe Sneijder-Cabau heeft gereageerd op de felle kritiek die de voetbalvrouw kreeg in een Turks televisieprogramma.
“Ik heb nooit gezegd dat ik mijn man met iemand wil delen!”, meldt Yolanthe op haar nieuwspagina. “Het enige antwoord dat ik op de persoonlijke vraag in het interview gaf was ‘Ons seksleven is niet aan veranderingen toe. Maar wat wij in onze slaapkamer doen is privé. Als de dingen in de toekomst veranderen zien we tegen die tijd weer verder.’”
Ahmet Çakar, de 'Turkse Johan Derksen' haalde op tv flink uit naar Yolanthe, die in Grazia onder andere onthulde dat ze een trio niet uitsluit. “Ik zeg nooit nooit”, riep Yo in het blad. Çakar sprak schande van de seksuele fantasieën die Yolanthe deelde tijdens de Ramadan.
“Wat mensen hiervan maken, schrijven of zeggen is niet belangrijk. Maar ik wil dat niemand zich ongerespecteerd voelt door leugens in de media,” sluit de echtgenote van Wesley Sneijder af.
Nou, als ik haar was zou ik Grazia dan aanklagen, als er allemaal verzonnen dingen over haar in staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo:
[..]
Kortom, ze heeft ineens niks over een trio gezegd
http://www.telegraaf.nl/p(...)felle_kritiek__.html
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 06:43 schreef roos85 het volgende:
Maar euhm ze checkt toch altijd de interviews?
Dat was toch gewoon een beetje zoenen met een vriendin, dat doen alle meisjes die behoefte hebben aan aandacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind die ervaringen met een vrouw spannender, dat is nieuws toch? Ik hoorde dat een paar weken geleden van lesbische vriendinnen en ik dacht dat het een soort van geheim was dat ze ooit een relatie had gehad met een vrouw, maar dat heeft ze blijkbaar al eens eerder verteld?
Ik hoorde dat ze echt een tijdje een vriendin had.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een beetje zoenen met een vriendin, dat doen alle meisjes die behoefte hebben aan aandacht.
Mooi!quote:
Wat zal ze Wes nu verteld hebben? Dat ze spijt van het leugentje heeft of 'ik heb het nooit gezegd, Wes' en De Kabouter springt in de bresquote:Op woensdag 31 juli 2013 06:43 schreef roos85 het volgende:
Maar euhm ze checkt toch altijd de interviews?
waarschijnlijk wel ja,quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zal ze Wes nu verteld hebben? Dat ze spijt van het leugentje heeft of 'ik heb het nooit gezegd, Wes' en De Kabouter springt in de bres
Nou, het kan maar duidelijk zijn dan.....quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Vivi het volgende:
Daarbij heeft Yo gewoon een check op onjuistheden gedaan. Dat is standaardkost. Ze heeft niets aangepast.
Die keek natuurlijk alleen of er geen 'mijn' stond waar 'me' moest staan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Vivi het volgende:
Daarbij heeft Yo gewoon een check op onjuistheden gedaan. Dat is standaardkost. Ze heeft niets aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |