Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Yolanthe is gevraagd als jurylid voor het Turkse modeprogramma Bugün Ne Giysem, oftewel Wat dragen we vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.medyanindibi.c(...)e-cabau-geliyor.html
Yolanthe , Bugün Ne Giysem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaat ze dan a la Sylvie ook de taal van het land spreken? Of krijgt ze mooie ondertiteling?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:09 schreef bzl. het volgende:
[..]
Woooow, vet goed dat ze daar voor is gevraagd! Dat programma is heel erg bekend (en leuk) in Turkije. Toch bijzonder hoe je als voetbalvrouw zulke dingen makkelijker kan krijgen, alleen was dit nooit gelukt, denk ik.
Die Turkse shows zijn idd net zo vreselijk als die Italiaanse shows ja. Inhoudloos, en allemaal mooie vrouwen die ook alleen maar mooi staan te wezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gifje, het doet me echt denken aan die typische Rai Uno dames
En wat blijft dat Turks toch een vreselijk lelijke taal
quote:Vanaf vandaag ligt de allernieuwste Beau Monde in de winkels met op de cover de beeldschone Yolanthe. In het magazine onthult de Gypsy girl haar summer style secrets. ‘Die push-ups van Victoria’s Secret creëren een geweldig decolleté’.
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de fotoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het blijft ook iets wat zo uit de stal van Anky van Grunsven had kunnen komen.
In elk geval een goede reden voor mij om niets meer aan mijn tanden te doen, dan maar scheef
Ze heeft ook zo'n vreselijk 'lege' opblaaspop-uitdrukking op d'r smoel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe Beau Monde! De reacties op Facebook gaan bijna allemaal over haar mond.
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandartsquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad maar zij met haar kapitaal had er heus wel iets goeds van kunnen maken, waarom dat niet gelukt is vraag ik me ook af? en dan ook nog zo blijven rondlopen en maar altijd verbloemen met het geven van tuitlipjes op de foto![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ze ook al aan het zoekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Hetzelfde bekkie, mannelijk, als het filmpje op haar site.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb die fb eens doorgebladerd, maar daarbij zijn wij hier nog mildquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op facebook Grazia ( van dinsdag) staan pittige reacties op haar verhaal en foto's
Een deel staat op de site:quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat staat er in het verhaal dan, is ze weer bezig over trio's?
I love fashion news Facebookquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef female81 het volgende:
Waar staan die Facebook-reacties trouwens?
Ik kan ze zowel op het account van Beau Monde als op dat van Yolanthe niet vinden, óf ik kijk verkeerd.
(Óf ze zijn inmiddels verwijderd.)
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluitenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien nog groter lijken omdat ze zo'n mager koppie heeft gekregen. Met een iets voller gezicht zou het misschien ook wat minder belachelijk staan. Maar inderdaad zoveel geld en dan zo iets wanstaltigs in je waffel hebben is eigenlijk schandalig en in elk geval geen reclame voor die tandarts
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vindquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ze krijgt haar mond niet eens dicht ze heeft veel te grote facings in dr waffel, daar hoef je geen tandtechnicus voor te zijn om te zien dat het gewoon niet klopt. Cosmetisch is het gewoon ook niet mooi en het lijkt mij toch ook prettig als jij je mond kunt sluiten![]()
Ik had er gelijk iets aan gedaan als ik haar was,
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang, dat ze het zelf heel mooi vind
En die ene komkommer die ze eet, kun je in kleine stukjes snijden
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Denk het ook, maar toch zie je haar in interviews met haar mond manoeuvreren om m dicht te persen
[ ]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd openquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik gezien, toen vond ik dat ze zo'n oude kop had gekregen doordat het zo mager is.
Volgens mij is ze wel weer iets aangekomen sinds toen, of er wordt in de photoshop wat bijgeplust.
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |