abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129331605
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor _O-
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:34:57 #127
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_129332508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
Een stuk natuurlijker in elk geval.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_129332934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

:'( :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:46:34 #129
211040 Uccie
pi_129332997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

:'( :')
Wat :P ik beweer nergens dat ik mooier of knapper ben dan Yo. Dat wint ze zelfs nog met paardenbek en rimpels, maar ze zou gewoon mooier zijn met een beetje meer vlees op haar botten en iets kleinere tanden.
pi_129333110
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef Uccie het volgende:

[..]

Wat :P ik beweer nergens dat ik mooier of knapper ben dan Yo. Dat wint ze zelfs nog met paardenbek en rimpels, maar ze zou gewoon mooier zijn met een beetje meer vlees op haar botten en iets kleinere tanden.
Het ging mij meer om de draai die Sherezade eraan (probeert) te geven.
pi_129333307
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
pi_129334391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...

Zoiets? :P
pi_129338003
Wat is eigenlijk de reden dat ze zichzelf een andere kleur coupe heeft gegeven?

Past niet bij haar en ik vind ook dat ze zo steeds meer de kant van zo een ordinair/goekope Oostblok meid gaat i.v.g. met hoe ze er vroeger uitzag.

Het wachten is nog wanneer ze besluit dat haar borsten wel een make over kunnen gebruiken. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2013 18:05:19 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:10:42 #134
211040 Uccie
pi_129338148
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:

Past niet bij haar en ik vind ook dat ze zo steeds meer de kant van zo een ordinair/goekope Oostblok meid gaat i.v.g. met hoe ze er vroeger uitzag.

[ afbeelding ]

Het wachten is nog wanneer ze besluit dat haar borsten wel een make over kunnen gebruiken. :{
Ik hoorde van een turks collega'tje dat dat blonde een beetje de "look" is van de Turkse jetset. Dus of ze heeft daar een kapper/stylist die niets anders kan òf ze wil er graag bijhoren.
In elk geval gelukkig dat Wesley niet naar Chelsea ofzo is...want die voetbalvrouwen daar :X
pi_129338244
quote:
Ik gok erop dat mensen als Leco dat haar aangepraat hebben.

Dat soort volk maakt bijna alle vrouwelijke bn'ers uiteindelijk blond (want da's sexy en zo), ook als bruin haar ze veel beter staat. :')
pi_129338655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...

Zoiets? :P
Welkom bij de wereld van social media....
Iedereen die een smartphone/internet kan betalen doet niet anders hoor....
pi_129339018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Welkom bij de wereld van social media....
Iedereen die een smartphone/internet kan betalen doet niet anders hoor....
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
pi_129339519
quote:

Ehm, wat dacht je van het feit dat ze misschien gewoon graag experimenteert met haar kapsel? Zo gek is dat toch niet? En blond(er) had ze wellicht nog niet gehad. Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129339630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Inderdaad, gewoon een mooie vrouw en ze bereikt nu wat. Maar wat ik niet begrijp is dat heel veel mensen haar kennelijk zo enorm interessant vinden. Ze is toch niet uitzonderlijk in iets of enorm bijzonder? Er zijn heel wat interessante BN'ers waar je niets over leest/hoort. En dat ze zo prachtig is: op straat zie ik zoveel mooie meisjes/vrouwen, mooier/natuurlijker dan zij. En ga zo maar door. Of ik woon in super omgevingen. :D

Of komt het omdat zij de media opzoekt? Als dat zo is dan.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:10:07 #140
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_129339870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.
Ja mee eens! En dat staat haar ook erg goed! Donker ook maar dat maakte haar wat harder.
pi_129340167
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef bzl. het volgende:

[..]

Of komt het omdat zij de media opzoekt? Als dat zo is dan.
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:23:22 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129340262
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Misschien loopt mijn buurvrouw ook iedere hersenscheet wel op FB en Twitter te gooien, maar dat mijn buurvrouw haar nagels weer gelakt heeft, en met welke kleur, haalt de bladen en fora niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129340427
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Iedereen probeert zich met social media te bewijzen, beter voor te doen....
Al die foto's/statussen/tweets zijn vaak gebasseerd op de mooie/leuke momenten in t leven...kijk maar eens naar die hashtags die op een gegeven moment allemaal op elkaar gaan lijken #thegoodlife #ilovemylife #blessed etc.
Toch doet iedereen dat op zijn eigen manier...een celeb zal hele andere momenten vastleggen dan de gemiddelde Nederlandse burger uit de middenklasse. Een celeb verdient daar ook zijn brood mee, dus hoe smeuïger en kleurrijker hoe beter, dat houdt de social media ook draaiend,vind ik.
pi_129340473
Edit
pi_129343196
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag ja hahaha
pi_129353550
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
pi_129357305
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:

[..]

Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Ik denk dat het destijds is begonnen na die breuk met Jan Smit toen haar ware aard naar boven kwam...van te voren was het een leuke spontane meid maar erna :X en dan nog dat hele gedoe om die bruiloft en dat patserige aso gedrag van die 2 naar de buitenwereld toe......
pi_129357717
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Go hard or go home
pi_129358001
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:

[..]

Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie' :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:13:59 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129358253
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
Dat leuke spontane heeft ze allemaal geacteerd, ze is actrice immers, en kennelijk een stuk beter dan we altijd gedacht hebben :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')