Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haarquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
Een stuk natuurlijker in elk geval.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en rimpels in dr gezicht, ik heb geen idee of ze nu weer is aangekomen...ik zie alleen maar die lelijke geshopte foto;s van die sieradenlijn met die hazenbek wagenwijd open
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan zij, maar ik zie er niet zo verlopen uit...nou ja dat hou ik mezelf voor
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uitziet maar ik acht de kans groot heur dat je er niet zo afgeleefd uit ziet zoals haar
quote:
Watquote:
Het ging mij meer om de draai die Sherezade eraan (probeert) te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Watik beweer nergens dat ik mooier of knapper ben dan Yo. Dat wint ze zelfs nog met paardenbek en rimpels, maar ze zou gewoon mooier zijn met een beetje meer vlees op haar botten en iets kleinere tanden.
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ik hoorde van een turks collega'tje dat dat blonde een beetje de "look" is van de Turkse jetset. Dus of ze heeft daar een kapper/stylist die niets anders kan òf ze wil er graag bijhoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze zichzelf een andere kleur coupe heeft gegeven?
Past niet bij haar en ik vind ook dat ze zo steeds meer de kant van zo een ordinair/goekope Oostblok meid gaat i.v.g. met hoe ze er vroeger uitzag.
[ afbeelding ]
Het wachten is nog wanneer ze besluit dat haar borsten wel een make over kunnen gebruiken.
Ik gok erop dat mensen als Leco dat haar aangepraat hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Welkom bij de wereld van social media....quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat zij constant bezig is te etaleren hoe ge-wel-dig haar leven wel niet is, dat schept hoge verwachtingen.... Een rammeltje bij een Kia accepteren mensen wel maar bij een Rolls Royce wat minder...
Zoiets?
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van social media....
Iedereen die een smartphone/internet kan betalen doet niet anders hoor....
Ehm, wat dacht je van het feit dat ze misschien gewoon graag experimenteert met haar kapsel? Zo gek is dat toch niet? En blond(er) had ze wellicht nog niet gehad. Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad, gewoon een mooie vrouw en ze bereikt nu wat. Maar wat ik niet begrijp is dat heel veel mensen haar kennelijk zo enorm interessant vinden. Ze is toch niet uitzonderlijk in iets of enorm bijzonder? Er zijn heel wat interessante BN'ers waar je niets over leest/hoort. En dat ze zo prachtig is: op straat zie ik zoveel mooie meisjes/vrouwen, mooier/natuurlijker dan zij. En ga zo maar door. Of ik woon in super omgevingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
Ach laat iedereen toch lekker zijn, wie hij of zij wil zijn en hoe ze eruit willen zien....als Yolanthe minder succesvol/bekend zou zijn geweest dan werd ze gewoon beschouwd als 'mooie vrouw' 'lekker wijf', maar omdat ze nu bekend is en een prachtig leventje heeft, moet ieder minuscule imperfectie lekker overdreven en afgezeken worden. Dat zegt meer iets over de mensen die dat doen dan zij.
Ja mee eens! En dat staat haar ook erg goed! Donker ook maar dat maakte haar wat harder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die puntjes vond ik niet mooi, veel blonder zoals bij Boulevard vond ik wel enorm mooi.
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef bzl. het volgende:
[..]
Of komt het omdat zij de media opzoekt? Als dat zo is dan.
Misschien loopt mijn buurvrouw ook iedere hersenscheet wel op FB en Twitter te gooien, maar dat mijn buurvrouw haar nagels weer gelakt heeft, en met welke kleur, haalt de bladen en fora niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Iedereen probeert zich met social media te bewijzen, beter voor te doen....quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel betalen lijkt mij en niet iedereen poseert zich zo op het interwebz toch? Buiten de BN'ers that is..
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
ze is een celeb, ze moet wel, want daar verdient ze haar brood mee. Wat veel mensen in topic niet begrijpen/kunnen waarderen.
Ik denk dat het destijds is begonnen na die breuk met Jan Smit toen haar ware aard naar boven kwam...van te voren was het een leuke spontane meid maar ernaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Die bruiloft waar ze als een prinsesje alsmaar zat te zwaaien vanuit de koets, dat was wel een momentje waarop veel mensen dachten 'ach gossie'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar sommige celebs hebben dat dus niet. Ik heb overigens het idee dat Yolanthe 'iets' heeft waardoor veel mensen in Nederland haar niet mogen. Wát dat is, weet ik niet, want voor mij komt ze heel lief en leuk over. Of het kan jaloezie zijn. Maargoed, waarop jaloers zijn? Of iemand willen hebben om in de gaten te houden en op te zeuren? :p
Dat leuke spontane heeft ze allemaal geacteerd, ze is actrice immers, en kennelijk een stuk beter dan we altijd gedacht hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:41 schreef Noek het volgende:
Haar ware aard maar daarvoor was het een leuke en een spontane meid. Ja, wat wilt u nu eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |