Ik weet niet hoe groot die rol uiteindelijk is, maar ik heb het gevoel dat we nu al 75% van de bijdrage hebben gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
Ah, ik zag nu ook de tv-commercial van de film langs komen.
Omdat ze in dat korte stukje commercial zit lijkt ze net een van de hoofdrolspelers
Jammer dat ze een cursus Engels ook niet nodig vondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die rol uiteindelijk is, maar ik heb het gevoel dat we nu al 75% van de bijdrage hebben gezien.
Waarschijnlijk lachen ze er achter de schermen ook gewoon om, maar ze houden haar liever te vriend zodat ze nog eens langskomtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god, in Boulevard denken ze ook echt serieus dat Yo echt een grote carriere tegemoet gaat in Hollywood omdat Mark Wahlberg iets positiefs over d'r zegt...
Zijn die mensen nou echt zo dom dat ze niet snappen dat hij enkel en alleen die film wil verkopen, Yo de zoveelste lekkere chick is die hij in een film als tegenspeelster heeft. Dan gaat ie echt niet zeggen: "Ze was een lelijke talentloze koe en ze kon er geen fuck van"
vroeg mij al af of ik de enige was die dat opmerkte, echt tenenkrommend in alleen al die ene miniscene.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jammer dat ze een cursus Engels ook niet nodig vond
Ik zie haar niet in de trailer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Yolanthe-trailer?
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lachen ze er achter de schermen ook gewoon om, maar ze houden haar liever te vriend zodat ze nog eens langskomtEn ze de primeurtjes krijgen toegeschoven.
Wat onbeschoft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...
http://www.rtl.nl/xl/#/u/bb2ab447-0e1e-b3b8-c42d-18bbd13d8645
Zo kennen we haar weer!
Je kunt werkelijk waar nooit iets anders melden hè? Gevalletje jaloezie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Maar hiermee bevestigd ze gewoon dat haar "liefde" voor Wesley (alsof we dat al niet wisten) alleen vanwege het geld en voor haar eigen ontwikkeling = carriere is gebasseerd.
Dit laat duidelijk zien dat haar carriere het belangrijkste is en dus zij alleen in het middelpunt moet staan en Wesley...ach... dat komt wel want die krijgt genoeg media aandacht.
Ja? Is het niet gewoon ontzettend onbeschoft om iemand vragen te stellen over haar partner terwijl ze over haar eigen werk zou vertellen? Ze is bezig met haar eigen carrière en dan zitten ze te zaniken over haar man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Maar hiermee bevestigd ze gewoon dat haar "liefde" voor Wesley (alsof we dat al niet wisten) alleen vanwege het geld en voor haar eigen ontwikkeling = carriere is gebasseerd.
Dit laat duidelijk zien dat haar carriere het belangrijkste is en dus zij alleen in het middelpunt moet staan en Wesley...ach... dat komt wel want die krijgt genoeg media aandacht.
Haha wtf!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Yo had toch tijdens het interview de haak erop geknald toen ze naar Wes vroegen? Dat hadden ze dus blijkbaar niet mogen vragen als ze haar zo graag te vriend willen houden...
Zo kennen we haar weer!
ik geef dr groot gelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zo kennen we haar weer!
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.
Gewoon de verbinding verbreken is arrogant en kinderachtig. Je kunt de media niet gratis voor je karretje spannen om op commando die buttfilm te promoten.
Dit idd. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, 'Daar wil ik het niet over hebben' of 'Wes is teleurgesteld en daar wil ik het bij laten'. Straks als er weer een mooiweershow is van Yo en Wes dan komt ze natuurlijk wél uitgebreid vertellen hoe leuk het is en hoe goed het gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.
Gewoon de verbinding verbreken is arrogant en kinderachtig. Je kunt de media niet gratis voor je karretje spannen om op commando die buttfilm te promoten.
jaja als haar nieuwe collectie sieraden weer voor de kerst in de schappen ligt , dan zit ze weer bij Life4you..waar ze overigens van te voren ook nooit aan de tafel wilde aanschuivenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dit idd. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, 'Daar wil ik het niet over hebben' of 'Wes is teleurgesteld en daar wil ik het bij laten'. Straks als er weer een mooiweershow is van Yo en Wes dan komt ze natuurlijk wél uitgebreid vertellen hoe leuk het is en hoe goed het gaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |