Syl heeft ook zo'n duffe shoot in de Grazia.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Die lege blikkenAls je niet kan poseren zoals Doutzen, lach dan gewoon vriendelijk. Dit komt zo gekunsteld over.
De foto klopt naar mijn idee ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De lelijkste foto die ik ooit van d'r gezien heb
Kan zo op een pro ana site met die levenloze blik
Tja, alsof collega's onder elkaar ooit eens niet lovend zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
ma 05 aug 2013, 23:11
Mark Wahlberg enthousiast over Yolanthe
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Hoofdrolspeler Mark Wahlberg is enthousiast over het Hollywooddebuut van Yolanthe Sneijder-Cabau in de productie Pain and Gain.
In de film is de vrouw van Wesley Sneijder flirtend haar spieren aan het trainen in de sportschool.
"Ik moet zeggen dat ze het goed deed",zegt Mark in Veronica Magazine. "Verder ziet ze er fantastisch uit. Voor haar is dit een mooie opstap en ik denk echt dat ze het kan gaan maken in Hollywood."
En dan die gelikte haargrens, dat doet me denken aan die getrimde lijntjes bij mannenquote:
Deze foto's had Wes wel kunnen makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Foto's site in zwart jurkje lijken me ook niet helemaal zuiver en puur .
Hondje James
wel:
[ afbeelding ]
Ik las sletterigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef APK het volgende:
Ze begint nu wel heel erg skeletterig te worden
Rekenen we ook goed.quote:
Die was in april al uit, maar alleen het thema en de setting is al zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Net Trailer/commercial Pain & Gain gezien bij RTL. Dat wordt 'm niet hoor. Ik zag in 12 seconden dat het een buttfilm is.
Ik dacht ook dat dit gewoon privékiekjes warenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto's had Wes wel kunnen maken"Schatje, als jij knielt en aait, dan maak ik nog een foto van jullie!".
Haarkleur wel mooi!
Mij leek het juist een amusante film, dankzij The Rock en Whalbergquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Net Trailer/commercial Pain & Gain gezien bij RTL. Dat wordt 'm niet hoor. Ik zag in 12 seconden dat het een buttfilm is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |