goh weer zo'n orgineel idee van haar, ze is echt uniek jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
BridgeOfLove ken ik van het Sylvie-Zarkatopic.
19 juli 2013We finished our romantic trip at 'Le pont d'art' #BridgeOfLove France people say that by leaving a lock on the bridge your love will keep strong for ever" It's sweet.. ☺ #Paris #GodBless @sneijder101010 #yolanthe xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneu gedoe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat een simpel gedoe met die slotjes ja.
Ik vind vooral dat dweperige gedoe met die foto's wat sneu. Als je zoiets leuk vindt, prima, maar hou het dan lekker voor jezelf. Maar ja, we hebben het hier natuurlijk wel over Yo, Syl en Stellie......quote:
Ja maar hun slotje hebben ze speciaal laten graveren. Met de stift is voor de pleps.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat een simpel gedoe met die slotjes ja.
Ja nee, laat ze vooral niks voor zichzelf houden. Dit is zoveel leuker dan wachten op de nieuwe leesmap bij de kapper.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat dweperige gedoe met die foto's wat sneu. Als je zoiets leuk vindt, prima, maar hou het dan lekker voor jezelf. Maar ja, we hebben het hier natuurlijk wel over Yo, Syl en Stellie......
Wat zou God daar van vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:47 schreef Elske6 het volgende:
di 23 jul 2013, 13:55
AMSTERDAM -
Yolanthe Cabau-Sneijder heeft in het verleden wel eens een spannend avontuurtje beleefd met een vrouw.
Dat onthult de voetbalvrouw in Grazia.
"Ik heb in die tijd wel eens met een meisje geëxperimenteerd. Daar schaam ik me niet voor", zegt Yolanthe die overigens nooit verliefde gevoelens voor een vrouw heeft gehad. "Als we dronken waren, probeerden we wat dingen uit."
Ook nu staat de brunette, die al drie jaar samen is met Wesley Sneijder, open voor experimenten in bed. Een trio sluit ze dan ook niet uit. "Wes en ik zijn heel gek samen en hebben op dit moment nog genoeg aan elkaar. Maar stel je voor dat hij over een paar jaar heel graag zou willen. Ik ben niet zo'n vrouw die bij voorbaat nooit zegt. Misschien komt er een moment dat we het leuk vinden, maar nu wil ik het liefst gewoon lekker samen."
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat zou God daar van vinden eigenlijk.
Ik vraag me af waarom dit soort dingen met de media gedeeld moeten worden? Als ik bekend zou zijn zou ik het allemaal lekker voor mezelf houden iig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:47 schreef Elske6 het volgende:
di 23 jul 2013, 13:55
AMSTERDAM -
Yolanthe Cabau-Sneijder heeft in het verleden wel eens een spannend avontuurtje beleefd met een vrouw.
Dat onthult de voetbalvrouw in Grazia.
"Ik heb in die tijd wel eens met een meisje geëxperimenteerd. Daar schaam ik me niet voor", zegt Yolanthe die overigens nooit verliefde gevoelens voor een vrouw heeft gehad. "Als we dronken waren, probeerden we wat dingen uit."
Ook nu staat de brunette, die al drie jaar samen is met Wesley Sneijder, open voor experimenten in bed. Een trio sluit ze dan ook niet uit. "Wes en ik zijn heel gek samen en hebben op dit moment nog genoeg aan elkaar. Maar stel je voor dat hij over een paar jaar heel graag zou willen. Ik ben niet zo'n vrouw die bij voorbaat nooit zegt. Misschien komt er een moment dat we het leuk vinden, maar nu wil ik het liefst gewoon lekker samen."
Ze zijn toch zo gelovig......quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef Noek het volgende:
Ik vraag me dan weer af waarom je je afvraagt wat God ervan zou vinden.
'k zie em al zitten met zijn goddelijke hoofd op standje /intensive care.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef roos85 het volgende:
Het is veel te warm om je zo op te winden sher..
ik wind me er ook niet over op maar het is gewoon een sneu geval aan het worden om door dit soort uitspraken weer even aandacht te vragen, dat ze iets gaat doen in haar zogenaamde succesvolle carierre.......of gezellig kraaltjes uitsorteren voor haar succesvolle sieradenlijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef roos85 het volgende:
Het is veel te warm om je zo op te winden sher..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |