Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Sherezade best een punt hoor... waarom flikkeren de Sylvie's en Yolanthe's van deze wereld echt elke scheet de pers in.... gewoon voor de aandacht
Dat is ook zo... alleen kan het geen kwaad om af en toe te beseffen dat die vrouwen eigenlijk alleen maar leven van de roem en niet van wat ze kunnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.
Dat ze beter haar ''bekendheid'' gebruikt om zich meer in te zetten voor die stichting Stop Kindermisbruik ipv iedere week tientallen kut tweets naar buiten te brengen met inhoudloze aandachtsvragende dingen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en wij geven die aandacht toch ook gewoon. Iedereen blij! Op Shehezeding na, die riekt altijd wat na.
Dat is idd een kunst en dat zal bij sommige mensen een behoorlijke dosis afgunst oproepen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook zo... alleen kan het geen kwaad om af en toe te beseffen dat die vrouwen eigenlijk alleen maar leven van de roem en niet van wat ze kunnenmaar da's op zich ook weer een kunst
Nou, liever niet want dat interesseert me geen hol als ik bij de kapper zit of mijn SHO check.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
Dat ze beter haar ''bekendheid'' gebruikt om zich meer in te zetten voor die stichting Stop Kindermisbruik ipv iedere week tientallen kut tweets naar buiten te brengen met inhoudloze aandachtsvragende dingen...
Ik snap wat je bedoelt maar haar inzet voor die stichting zou mij op zicht meer interesseren en haar ook meer sieren....... dan dat ik wil weten of ze in het verleden een vrouw aan haar gleuf heeft gelikt......maar ik snap dat dat interessanter is als je de leesmap leest bij de kapper...maareh what about god??quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat interesseert me geen hol als ik bij de kapper zit of mijn SHO check.
Daar vindt God ook vast iets van.
NWS een optie voor je?
ik heb niet eens twitter, en alles lees ik hierin terug over die tweets en al die mooie ######quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade, waarom stop je niet met het volgen van dit topic? Je zoekt het toch echt zelf op hoor, of je bezoekt haar twitter-pagina (omdat je over haar tweets begint), maar niemand verplicht je alle in's en out's van Yolanthe te weten.
Dus gewoon stoppen dit topic te volgen en Yolanthe's twitterpagina.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, laat ze vooral niks voor zichzelf houden. Dit is zoveel leuker dan wachten op de nieuwe leesmap bij de kapper.
We kijken er allemaal naar dus hoezo moeten ze ermee ophouden? Geef me meer, ik wil meer!![]()
Dus niks geen, Opgelost! Slotje.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.
Lol, iedereeeeeeen hier zeurt om de kleinste dingen. Overal wordt iets groots of anders van gemaakt. Dus de aanval op die ene user ontgaat mij helemaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:35 schreef Andromache het volgende:
Kom op sherezade, je zit elke keer te zeuren en te haten op Yo. Dat je d'r niet mag, weten we nou wel. Ik verdenk jou ervan dat jij de enige reden bent dat dit topic nog bestaat.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn zo vol van zichzelf dat ze waarschijnlijk denken dat God graag mee wil doen.
Een paar jaar getrouwd, en maakt sieraden... haar imago wordt tuttig, dus ze moet met wat peper komen, ze doet een Anoukjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft Sherezade best een punt hoor... waarom flikkeren de Sylvie's en Yolanthe's van deze wereld echt elke scheet de pers in.... gewoon voor de aandacht
Ik kan ook heel goed kraaltjes rijgen en er bedeltjes aan hangen, ben handig met de tang en een stukje ijzer, laat stáán de figuurzaag en hóp, een extravaganza unieke Knoblauchketting , ben ik nu ook beroemd?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een paar jaar getrouwd, en maakt sieraden... haar imago wordt tuttig, dus ze moet met wat peper komen, ze doet een Anoukje
Misschien omdat het idd een manier is om sexy en charmant te zijn want als ze lacht komen meteen die paardentanden en die reep tandvlees te voorschijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begin me af te vragen of ze dat kusmondje doet omdat:
- lachend op de foto staan niet stoer/cool genoeg is.
- niet-lachend op de foto staan gelijk zo'n chagrijnig smoelwerk geeft.
Mijn theorie is altijd iets van dat ze alles met liefde doet. Is ze ook gelovig?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begin me af te vragen of ze dat kusmondje doet omdat:
- lachend op de foto staan niet stoer/cool genoeg is.
- niet-lachend op de foto staan gelijk zo'n chagrijnig smoelwerk geeft.
Oke, daar gaat mijn krentenbol bijnaquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien omdat het idd een manier is om sexy en charmant te zijn want als ze lacht komen meteen die paardentanden en die reep tandvlees te voorschijn.
Woooow, vet goed dat ze daar voor is gevraagd! Dat programma is heel erg bekend (en leuk) in Turkije. Toch bijzonder hoe je als voetbalvrouw zulke dingen makkelijker kan krijgen, alleen was dit nooit gelukt, denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Yolanthe is gevraagd als jurylid voor het Turkse modeprogramma Bugün Ne Giysem, oftewel Wat dragen we vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.medyanindibi.c(...)e-cabau-geliyor.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |