quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
#Paris!
#God is great..
#10024;@sneijder101010
#YC
#Yolanthe
#yenge
#InLove
#blessed
#thankful
Wanneer gaat ze zich eens iets volwassener gedragen dan al dat pubergedoe op twitter e.d.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat zij het wellicht gewoon als losse woordjes ziet, maar toch...
Zo. dat zal Yo lerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef sherezade het volgende:
Ze moet gewoon eens wakker worden en accepteren dat het voor haar gewoon niet in zal zitten, ze beschikt over totaal geen talent, presenteren kan ze niet, interviewen niet, acteren niet...eigenlijk helemaal niks alleen maar ''mooi '' zijn alhoewel dat nu ook steeds minder wordt.
Net al syl tot haar 35ste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze zich eens iets volwassener gedragen dan al dat pubergedoe op twitter e.d.
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha dus nog een aantal jaren te gaan pff
Haha, wou net zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!
Twitter heb ik sowieso nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!
Aha en je vooropleiding is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben stukken ouder dan Yolanthe en gedraag me regelmatig stukken jonger.
#Yolo!
Ik heb een hbo-opleiding afgerond en een propedeuse wo-opleiding. Daarna werd ik een dropout. Van de samenleving. Zonder voetbalman.quote:
top!!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hbo-opleiding afgerond en een propedeuse wo-opleiding. Daarna werd ik een dropout. Van de samenleving. Zonder voetbalman.
Vind je het gek dat ze aardig en lief is. Kijk als je niet zoals de gemiddelde landgenoot elke dag moet zwoegen en zweten om een baan te vinden of deze te behouden, geen kinderen hebt die 24/7 om je aandacht vragen of allerlei dingen die op je afkomen die elk normaal mens elke dag meemaakt en je moet laten welgevallen, en je man (Wesley) voldoende geld op de Bank heeft om ruim van te leven en dingen te laten regelen dan is het logisch dat je je lekker fladderend ( "jaaa... ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind en achter sta blablabla ") door het leven kan gaan en dingen doet die je zogenaamd "inhoud" moeten geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef bzl. het volgende:
Ik vind haar echt heel prachtig nu! Heel slim ook om een winkel te beginnen voor de kerst. Een vriendin van mij staat model voor haar sieradenlijn en Yolanthe is echt heel lief en gezellig, volgens haar.
Pittig hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben stukken ouder dan Yolanthe en gedraag me regelmatig stukken jonger.
#Yolo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |