Ja, dat dacht ik ook. Alleen de onderste ribben zijn wel wat viezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:51 schreef Skaai het volgende:
Hmm ik moet zeggen dat ik haar in die bikini helemaal niet zo dun vind als op andere foto's.
ja inderdaad erg bleek ja, van boven is ze wel dun maar van onderen vind ik het allemaal reuze meevallen, gewoon normale vormen heur..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is Yolanthe maar bleek en mager. Borsten zijn ook niet meer wat het is geweest...
Meid, kom toch een paar kilo aan, is veeeel mooier.
Ze krijgt zo'n mannelijk bekkie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja inderdaad erg bleek ja, van boven is ze wel dun maar van onderen vind ik het allemaal reuze meevallen, gewoon normale vormen heur..
Op de 1e cover met dat donkere haar ziet ze er veel beter uit dan op die 2e cover, mijn god wat heeft ze daar een misselijke kop...ze beseft geloof ik niet dat haar kop zo aan het interen is dat ze er gewoon een misselijke uitstraling van krijgt...
ja bah, het meiske wilt zich meten aan andere voetbalvrouwen met een size 0, maarja dat gaat het voor haar gewoon niet inzitten... ze wilt afvallen op plaatsen waar het gewoon niet lukt met als gevolg dat ze nu doorgeslagen is waardoor ze op de verkeerde plekken afvalt en nu haar kop aan het interen is...jeetje wat mensen allemaal niet ervoor hebben...je gezicht blijft toch de 1e indruk dus ze gaat er alleen maar op achteruit nu... snap dat dat elftal aan zussen haar dat niet eerlijk zeggen......quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze krijgt zo'n mannelijk bekkie.
Net als het filmpje op haar site, waar ze uit het water hupt
Wellicht zegt het hele elftal het wel, maar als zij haar eigen visie houdt, dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja bah, het meiske wilt zich meten aan andere voetbalvrouwen met een size 0, maarja dat gaat het voor haar gewoon niet inzitten... ze wilt afvallen op plaatsen waar het gewoon niet lukt met als gevolg dat ze nu doorgeslagen is waardoor ze op de verkeerde plekken afvalt en nu haar kop aan het interen is...jeetje wat mensen allemaal niet ervoor hebben...je gezicht blijft toch de 1e indruk dus ze gaat er alleen maar op achteruit nu... snap dat dat elftal aan zussen haar dat niet eerlijk zeggen......
ah ja las laatst een stuk ergens dat de tante van Yo al zei van Yo kan totaal niet tegen kritiek...dus de zussen zullen of wijs hun mond houden of Yo legt het naast zich neerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht zegt het hele elftal het wel, maar als zij haar eigen visie houdt, dan houdt het op natuurlijk.
Ik zie nu op iets op Zappelin met Yo, ruim een jaar oud denk ik, had ze nog een gezond gezicht.
Dat blijf ik dus echt niet snappen he... alle geld van de wereld, overal heen kunnen vliegen om de beste artists op te kunnen zoeken, eindig je met zoietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die MJ tattoo in zijn zij blijft prachtig
Daar ligt het niet aan, Wes levert dit lelijke plaatjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat blijf ik dus echt niet snappen he... alle geld van de wereld, overal heen kunnen vliegen om de beste artists op te kunnen zoeken, eindig je met zoiets
Oooh, ik dacht dat het Yo moest voorstellenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, Wes levert dit lelijke plaatjeHij kiest zo'n beetje de meest lelijke foto om te laten zetten. Wie hem zet maakt niet uit, het blijft MJ
Ja, in de verte, met een bosje schaamhaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het Yo moest voorstellen
Dat zijn spieren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Alleen de onderste ribben zijn wel wat viezig.
Wat het ook is, het oogt oncharmant.quote:
Jammer van die foto's.quote:Wesley Sneijder op de vuist met hoedendief
Een dief dacht de Louis Vuitton-hoed van Yolanthe Sneijder-Cabau wel even te kunnen gappen. Maar dan kent hij haar eega Wesley nog niet.
Wesley en Yolanthe zijn vakantie aan het vieren op Ibiza en waren een hapje aan het eten toen een dief er vandoor ging met Yo's peperdure hoofddeksel. Wesley en zijn maten gingen als hazen achter de dief aan en wisten de hoed terug te krijgen, maar daar ging wel een vechtpartij aan vooraf, meldt de Spaanse site Vanitatis.
Een fotograaf legde het tafereel vast op de gevoelige plaat, maar Wesley wist een dealtje te sluiten waardoor die foto's het daglicht nooit zullen zien. In ruil voor portretfoto's van het stel beloofde hij de kiekjes te wissen.
Yo en zusjes hadden het te druk om in de dief te bijten , ze waren met Liefde bezig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Yo kon de dief niet even in zijn grijpende klauwen bijten met die enorme tanden van haar?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Yo en zusjes hadden het te druk om in de dief te bijten , ze waren met Liefde bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Yo en zusjes hadden het te druk om in de dief te bijten , ze waren met Liefde bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof ze door een meisje van drie met een viltstift zijn bewerktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen
Ik vind de pose, en ook nog eens 3 op een rij, met hartje, zo op de foto, net een groepje kleutersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze door een meisje van drie met een viltstift zijn bewerkt![]()
En ze willen blijkbaar dat zoveel mogelijk mensen meegenietenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Skaai het volgende:
Het zijn zusjes, dan mag je op elke leeftijd lekker keten toch. Ik vind het aandoenlijk, ze hebben blijkbaar een goede band met elkaar
Ik heb ook een geweldige band met mijn 5 zussen, maar ik ze ons dit echt niet doen hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Skaai het volgende:
Het zijn zusjes, dan mag je op elke leeftijd lekker keten toch. Ik vind het aandoenlijk, ze hebben blijkbaar een goede band met elkaar
Die duiken via via nog wel op.quote:
Ik nog een vakantiekiekje vanuit Spanje.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dan gooi ik Big Freedia er nog even in![]()
Dany Bles Yolanthe's vriendinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben hersendood, ik heb dat filmpje ook deels gekekenMari van de Ven *ril* , die enge styliste wiens naam ik weer vergeten ben *ril*, drie meter gebit van Yolanther zee en in de lucht *ril*
Ja dat vond ik ook ..blond haar staat haar ook wel mooi !Maar ik zie haar liever dat donker haar...en ze was best vriendelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Copycat het volgende:
Ze zag er erg goed uit, en ik vond haar ook leuk overkomen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben hersendood, ik heb dat filmpje ook deels gekekenMari van de Ven *ril* , die enge styliste wiens naam ik weer vergeten ben *ril*, drie meter gebit van Yolanther zee en in de lucht *ril*
Sinds ik Mari twee keer vol overtuiging met getuite lipjes en een poederdoos achter Yo aan zag hollen op het Nationaal Songfestival heb ik hem in mijn hart geslotenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds ik Mari twee keer vol overtuiging met getuite lipjes en een poederdoos achter Yo aan zag hollen op het Nationaal Songfestival heb ik hem in mijn hart gesloten
Oh, Yolanthe haar blonde haar vind ik prachtigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef alors het volgende:
Voor wie het heeft gemist, zoals ikhttp://www.rtl.nl/xl/#/u/0c6d1d6b-bca0-a5a9-9854-a3cc45a47e6e
Die is op bewegend beeld heel wat beter te hebben dan op stilstaand beeld zag ik net op Shownieuws.quote:
Het is nog steeds een mooie vrouw, maar ik vond haar 'vroeger' (een jaar of 5 geleden) veel frisser en ook knapper.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Copycat het volgende:
Ze zag er erg goed uit, en ik vond haar ook leuk overkomen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
#Paris!
#God is great..
#10024;@sneijder101010
#YC
#Yolanthe
#yenge
#InLove
#blessed
#thankful
Wanneer gaat ze zich eens iets volwassener gedragen dan al dat pubergedoe op twitter e.d.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat zij het wellicht gewoon als losse woordjes ziet, maar toch...
Zo. dat zal Yo lerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef sherezade het volgende:
Ze moet gewoon eens wakker worden en accepteren dat het voor haar gewoon niet in zal zitten, ze beschikt over totaal geen talent, presenteren kan ze niet, interviewen niet, acteren niet...eigenlijk helemaal niks alleen maar ''mooi '' zijn alhoewel dat nu ook steeds minder wordt.
Net al syl tot haar 35ste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze zich eens iets volwassener gedragen dan al dat pubergedoe op twitter e.d.
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha dus nog een aantal jaren te gaan pff
Haha, wou net zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!
Twitter heb ik sowieso nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niet op twitter of in dit topic kijken, dan blijft álles je bespaard!
Aha en je vooropleiding is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben stukken ouder dan Yolanthe en gedraag me regelmatig stukken jonger.
#Yolo!
Ik heb een hbo-opleiding afgerond en een propedeuse wo-opleiding. Daarna werd ik een dropout. Van de samenleving. Zonder voetbalman.quote:
top!!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hbo-opleiding afgerond en een propedeuse wo-opleiding. Daarna werd ik een dropout. Van de samenleving. Zonder voetbalman.
Vind je het gek dat ze aardig en lief is. Kijk als je niet zoals de gemiddelde landgenoot elke dag moet zwoegen en zweten om een baan te vinden of deze te behouden, geen kinderen hebt die 24/7 om je aandacht vragen of allerlei dingen die op je afkomen die elk normaal mens elke dag meemaakt en je moet laten welgevallen, en je man (Wesley) voldoende geld op de Bank heeft om ruim van te leven en dingen te laten regelen dan is het logisch dat je je lekker fladderend ( "jaaa... ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind en achter sta blablabla ") door het leven kan gaan en dingen doet die je zogenaamd "inhoud" moeten geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef bzl. het volgende:
Ik vind haar echt heel prachtig nu! Heel slim ook om een winkel te beginnen voor de kerst. Een vriendin van mij staat model voor haar sieradenlijn en Yolanthe is echt heel lief en gezellig, volgens haar.
Pittig hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben stukken ouder dan Yolanthe en gedraag me regelmatig stukken jonger.
#Yolo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |