Maar geen van die trutten zegt eerlijk dat ze even een bammetje moet gaan etenquote:
Ja, dat ook bij deze:quote:
quote:"Wes kreeg dat ook en Rebecca, de bijdehandste, begon allemaal vragen te stellen als: Heb je weleens een trio gehad? Ben je weleens vreemdgegaan? En: Wat is je grootste fantasie?"
De zussen hebben hem dus getest toen Yo afwezig was dmv het aanbieden van een trio.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker dan zo'n kruisverhoor met acht bimbo's die je wel even 'analyseren'
Ik wilde nav dit filmpje roepen dat die linker vast en zeker die mondige is geweest met die vragen over een trio, en nu ik hier boven terug zit te lezen klopt datquote:
Da's waarschijnlijk een vast dolletje in de familie Cabau.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef Mula het volgende:
Ik snap best dat je als familie even wil weten wat voor vlees je in de kuip hebt, maar wat gaat het die zussen aan of hij wel of niet een trio heeft gehad? En als het antwoord ze niet bevalt, wat dan? Vreemd gebeuren.
Nou zeg waarom zet Yolanthe die dan vandaag op haar site en op de foto Linda was zij ook al slank.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Die foto is uit een hele oude Linda. Niet voor de nieuwe
Jemig, lekker bekkie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nou zeg waarom zet Yolanthe die dan vandaag op haar site en op de foto Linda was zij ook al slank.
Deze foto is denk ik wel recent.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van. Leuke praatjes om de media te verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker dan zo'n kruisverhoor met acht bimbo's die je wel even 'analyseren'
En een open sollicitatie voor de Playboy, van die gebekte zusquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van. Leuke praatjes om de media te verkopen natuurlijk.
Offtopic: Vivi, ga jij ook kijken naar Linda's zomerweekquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Die foto is uit een hele oude Linda. Niet voor de nieuwe
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Vivi, ga jij ook kijken naar Linda's zomerweek
Met Anouk nog welquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
Tja, eerst het Songfestival, dan Linda/Libelle en de volgende stap is toeren langs verzorgingshuizen voor de Zonnebloem. Anouk is haar wilde haren echt kwijt. Jammer, maar ach.quote:
Geld maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, eerst het Songfestival, dan Linda/Libelle en de volgende stap is toeren langs verzorgingshuizen voor de Zonnebloem. Anouk is haar wilde haren echt kwijt. Jammer, maar ach.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |