Het gaat meer om het type foto, dan dat ze op de foto's staat, denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten van wie ik anders foto's zou moeten ophangen? Maxima? Yolanthe? Madonna?
Zijn er überhaupt nog wel foto's van haar waar ze geen rare kop trekt?? Het zijn altijd van die absurde kusfoto's of ze probeert sexy te kijken....quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het type foto, dan dat ze op de foto's staat, denk ik.
Van die quasi geile bekkies.
Hadden ze trouwens in hun vorige woning niet allerlei bekende mensen aan de muur?
Nou ja, iemand schreef gister hier dat Jantje zo'n eikel was/is, met het gedoe in de familie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog wel foto's van haar waar ze geen rare kop trekt?? Het zijn altijd van die absurde kusfoto's of ze probeert sexy te kijken....
Die foto met haar moeder en zussen ook weer.... 3 lachende vrouwen en Yolanthe die weer voor de foto haar moeder moet kussen.
Kwam ze net binnen? Hadden ze elkaar nog niet gezien? Staat ze haar moeder de hele dag te kussen of doet ze dat alleen als ze een camera ziet?
Paardenlamp heb ik niet gezien wel een groot witte paard. Nee, mijn smaak is het ook niet veels ze veel foto'squote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vond haar best symphatiek en Wes ook maar die inrichting van het huis is echt niet mijn smaak, en die paardenlamp ronduit afschuwelijk. En Yo mag wel een paar kilo´tjes aankomen, lijkt wel alsof haar hoofd te groot wordt voor dat lichaampje. Maar ze kwam best lief over.
Kan toch een spontane kus zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, iemand schreef gister hier dat Jantje zo'n eikel was/is, met het gedoe in de familie.
Yolanthe lijkt exact tegenovergesteld. Kusjekroel, oh mama je bent mijn voorbeeld, en dan idd die foto met zussen en moeke, ik krijg er eigenlijk net zoveel jeuk vanTerwijl ik heus snap dat ze gek op haar moeder is, maar dat geglij...
Nee is niet mooiquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand anders die het paard nog leuk vond?
Ging ook niet echt om het mooie, meer om dat het gewoon een grappig ding isquote:
Dat klopt ze had meer dingen kunnen plaatsen.. Ik vind ze wel erg mager maar ze is wel lief voor Wesley en Jessy. En golddigger is ze toch niet want ze werkt zelf ook hard aan haar sieradenlijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ging ook niet echt om het mooie, meer om dat het gewoon een grappig ding isZe heeft toch een knoepert van een woonkamer.
Van plastic en éxclusief 60 watt peertje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is een lamp, slechts 4219 euro
http://www.moooishop.nl/v(...)-lamp-vloerlamp-p156
Die is inderdaad afschuwelijk! Midden in de woonkamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Al die foto's van haarzelf in dat huis, narcistische hoer. Met als toppunt die Warhol-imitatie
Ja hee, maar wie wil nou geen paard?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van plastic en éxclusief 60 watt peertje.
questo design heeft 'm al voor 3400 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hee, maar wie wil nou geen paard?
nouja zeg dat noem je toch geen werk?? Ze is meer als de helft van de tijd alleen dus ja dan ga je maar wat aan de slag met kraaltjes...De hele boel wordt toch door haarzelf geinvesteerd en ze is er echt niet van afhankelijk...dit is puur voor de funquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt ze had meer dingen kunnen plaatsen.. Ik vind ze wel erg mager maar ze is wel lief voor Wesley en Jessy. En golddigger is ze toch niet want ze werkt zelf ook hard aan haar sieradenlijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Adelante het volgende:
Ook een dwerglamp, maar dat is denk ik net wesley met een kap op z'n kop
Zij verdient geboeg met presenteren, acteren en modellenwerk hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja zeg dat noem je toch geen werk?? Ze is meer als de helft van de tijd alleen dus ja dan ga je maar wat aan de slag met kraaltjes...De hele boel wordt toch door haarzelf geinvesteerd en ze is er echt niet van afhankelijk...dit is puur voor de fun
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Past ook wel bij hun.
Ze zal haar centje zeker wel verdienen, maar ze werkt geen 7 dagen per week als model, of is iedere week op tv te zien als ''presentatrice''... en acteren??? die 2 figurantenrolletjes in Valentino en die grote hollywood film met Mark Wahlberg?? op een tijd van 2 jaar? schei toch uit..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Zij verdient geboeg met presenteren, acteren en modellenwerk hoor
Ga ik zo ook kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Peter's programma terug kijken.
www.rtlxlgemist.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heb zin om te kijken heb je ook een linkje?
Zit jij nu te kijken fluitertje ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Zo jij bent snel, dank je.
[ afbeelding ]
Deze foto Leandra, Yolanthe haar haren lijken minder blond en geen tuit en kuslipjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
Zijn er überhaupt nog wel foto's van haar waar ze geen rare kop trekt?? Het zijn altijd van die absurde kusfoto's of ze probeert sexy te kijken....
Dan passen ze in ieder geval wel goed bij degene die ze promoot.quote:Op zondag 2 juni 2013 07:47 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn dat haar sieraden? Ik vind ze niet zo mooi... beetje plastic
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:53 schreef female81 het volgende:
Tjee, hadden die foto's niet íets minder krampachtig gekund?
http://glamora.ma/2013/06/de_bikinifotos_van_yolanthe.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doet er nou een ketting in zijn haar?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.![]()
[ afbeelding ]
ik ook! Af en toe is het net alsof haar neus zo verstopt zit dat ze door haar mond moet ademen en hem een beetje dicht moet knijpen omdat het snot er anders uit looptquote:Op zondag 2 juni 2013 10:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.![]()
[ afbeelding ]
Op deze foto is haar mond het meest dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zonde, ze kan zo mooi op een foto staan en dan heeft ze steeds die mond half open. Lijkt wel een downie.
Onherkenbaar als Yo, leuke fotoquote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Op deze foto is haar mond het meest dicht.
[ afbeelding ]
Bastiaan van Schaik heeft de styling gedaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:41 schreef alors het volgende:
Het lijkt net zo'n goedkope amateurshoot, en dat die make up, dan regelen haar zussen toch allemaal?
Ah dat verklaart, dikke talentloze arrogante kwal is dat. Bastiaan heeft altijd gekke quotejes nodig om in de publiciteit te blijven. Een beetje de Dries Roelvink onder de stylisten.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Bastiaan van Schaik heeft de styling gedaan.
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zonde, ze kan zo mooi op een foto staan en dan heeft ze steeds die mond half open. Lijkt wel een downie.
Ja daar lijkt het wel op nu, dat subtielere van vroeger was zoveel mooier...quote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.
So what?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:00 schreef Iwanius het volgende:
Nou het is duidelijk, zij wil de Paris Hilton worden daar in Turkije aan de Bosporus.
Paris is helemaal niks meer tegenwoordig... Volledig onder de voet gelopen door Kim Kardashian en haar kudde/familiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:00 schreef Iwanius het volgende:
Nou het is duidelijk, zij wil de Paris Hilton worden daar in Turkije aan de Bosporus.
Ik neem aan dat al die Twitter berichten die zij de wereld instuurt met die voorspellende teksten ook alleen maar is omdat ze ervoor betaalt wordt?
Standaard... Met lange tanden etenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.
quote:'Sneijder mag weg bij Galatasaray'.
Oud-Ajacied Wesley Sneijder mag onder bepaalde voorwaarden alweer vertrekken bij Galatasaray.
'Bij een bod van vijftien miljoen euro of meer, zullen we zeker een verkoop overwegen', zei voorzitter Ünal Aysal tegen Turkse media.
Een kleine vijf maanden geleden maakte Sneijder de overstap van het Italiaanse Internazionale naar de Turkse topclub. Hij werd als een held onthaald en de pers in Turkije was dolblij met zijn komst.
Volgens Engelse media zou Sneijder wel eens herenigd kunnen worden met het Chelsea van trainer Jose Mourinho, zijn oude coach in Milaan. De oud-speler van Ajax verblijft op dit moment met het Nederlands elftal in Azië.
Net heel die verzameling foto's en dat paard verhuisd, bestaat de kans dat ze dat weer binnenkort kan doen. Lijkt me erg vermoeiend.quote:
Wat een onzinberichtquote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef Elske6 het volgende:
'Yolanthe blokkeert overgang Sneijder naar Chelsea'
Als het aan José Mourinho ligt, zou het in Londen tot een heriniging moete komen met Wesley Sneijder. De Portugees wil de Utrechter van Galatasaray naar Chelsea lokken, maar daar is Yolanthe Sneijder-Cabau voor gaan liggen. Dat meldt de Turkse krant Takvim. Yolanthe heeft het dusdanig naar haar zin in Istanbul dat ze een enkeltje Stamford Bridge zou dwarsbomen. 'Ik ben heel gelukkig hier. We hoeven wat mij betreft niet zo nodig op zoek naar een nieuw avontuur', zou zij volgens Takvim tegen Sneijder hebben gezegd. Eerder deze week meldde Unal Aysal, de baas van Galatasaray, al dat bij een trasnfersom van 15 miljoen euro niets een vertrek van Sneijder in de weg staat.
bron: AD
Ze staat dus niet ACHTER haar man, maar er vierkant VOOR !!
Omdat hij zijn niveau al jaren niet meer haalt en nooit topfit is. Hadden ik ze van tevoren ook wel kunnen vertellen. Maar goed, er zijn vast heel wat shirtjes verkocht en als ze hem voor dat bedrag kwijtraken dan hebben ze de kosten er wel weer uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom mag Sneijder al weg? De man werd toch onthaald als de nieuwe jezus?
Dat werd over Turkije ook geroepen en daar is 'ie ook gaan voetballen, dus ik denk dat dat per saldo nog wel meevaltquote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef Elske6 het volgende:
'Yolanthe blokkeert overgang Sneijder naar Chelsea'
Als het aan José Mourinho ligt, zou het in Londen tot een heriniging moete komen met Wesley Sneijder. De Portugees wil de Utrechter van Galatasaray naar Chelsea lokken, maar daar is Yolanthe Sneijder-Cabau voor gaan liggen. Dat meldt de Turkse krant Takvim. Yolanthe heeft het dusdanig naar haar zin in Istanbul dat ze een enkeltje Stamford Bridge zou dwarsbomen. 'Ik ben heel gelukkig hier. We hoeven wat mij betreft niet zo nodig op zoek naar een nieuw avontuur', zou zij volgens Takvim tegen Sneijder hebben gezegd. Eerder deze week meldde Unal Aysal, de baas van Galatasaray, al dat bij een trasnfersom van 15 miljoen euro niets een vertrek van Sneijder in de weg staat.
bron: AD
Ze staat dus niet ACHTER haar man, maar er vierkant VOOR !!
Niet. Yo gaat gewoon als een brave bakvis binnen anderhalf uur dat appartement inpakken en klaar. Thank god voor 98 zusters met helpende handjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:22 schreef Cynix ® het volgende:
Maar al zóu Chelsea interesse hebben, hoe gaat Yo dat dan tegenhouden? Moet Wes dan weer een seizoen op de bank zitten?Of verwacht ze dat 'die andere Turkse club', Fenerbahce, een bod doet?
Lekker dan zo'n kruisverhoor met acht bimbo's die je wel even 'analyseren'quote:Wesley Sneijder werd flink getest bij familie Cabau
Toen de relatie tussen Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe Sneijder-Cabau nog pril was, werd hij door haar zussen stevig ondervraagd. “Iedere man bij ons in de familie wordt flink getest."
"Een nieuwe man wordt dan aan een tafel gezet en alle zussen vuren vragen op hem af”, vertelt Sneijder-Cabau over haar familie aan Grazia.
"Wes kreeg dat ook en Rebecca, de bijdehandste, begon allemaal vragen te stellen als: Heb je weleens een trio gehad? Ben je weleens vreemdgegaan? En: Wat is je grootste fantasie?"
De voetballer was volgens zijn vrouw heel eerlijk tegenover zijn nieuwe schoonfamilie. "Mijn zussen klikten allemaal snel met hem, omdat ze zagen dat hij eerlijk en echt is. Hij zal zich nooit anders voordoen."
Ongezouten mening
De acht zussen van de brunette geven altijd hun ongezouten mening. "Dat vind ik heel fijn. Ze zien het meteen als ik een periode te gestrest ben en dat krijg ik dan tot vervelens toe te horen."
"Ook als we uitgaan zeggen ze het eerlijk als een jurkje er niet uitziet of dik maakt, en ik luister daar naar. Die eerlijkheid kan soms confronterend zijn, maar ik weet dat als mijn zussen het zeggen, het wél de waarheid is", aldus Sneijder-Cabau.
Baby
Een aantal van de Cabau-zusjes is al moeder. De actrice wordt dan ook erg gepusht om ook kinderen te krijgen. "Ze vragen de hele tijd of ik al zwanger ben, ze willen niets liever dan dat ik een baby krijg, omdat ze weten hoe gek ik ben met kinderen", zegt ze.
Sneijder-Cabau ziet een baby in de nabije toekomst nog gebeuren. "Wesley heeft voor vier jaar een contract in Istanbul en ik weet dat ik binnen die periode heel graag moeder zou willen worden, een gezinnetje is mijn allergrootste droom in het leven."
i was likequote:Ongezouten mening
De acht zussen van de brunette geven altijd hun ongezouten mening. "Dat vind ik heel fijn. Ze zien het meteen als ik een periode te gestrest ben en dat krijg ik dan tot vervelens toe te horen."
"Ook als we uitgaan zeggen ze het eerlijk als een jurkje er niet uitziet of dik maakt, en ik luister daar naar. Die eerlijkheid kan soms confronterend zijn, maar ik weet dat als mijn zussen het zeggen, het wél de waarheid is", aldus Sneijder-Cabau.
Maar geen van die trutten zegt eerlijk dat ze even een bammetje moet gaan etenquote:
Ja, dat ook bij deze:quote:
quote:"Wes kreeg dat ook en Rebecca, de bijdehandste, begon allemaal vragen te stellen als: Heb je weleens een trio gehad? Ben je weleens vreemdgegaan? En: Wat is je grootste fantasie?"
De zussen hebben hem dus getest toen Yo afwezig was dmv het aanbieden van een trio.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker dan zo'n kruisverhoor met acht bimbo's die je wel even 'analyseren'
Ik wilde nav dit filmpje roepen dat die linker vast en zeker die mondige is geweest met die vragen over een trio, en nu ik hier boven terug zit te lezen klopt datquote:
Da's waarschijnlijk een vast dolletje in de familie Cabau.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef Mula het volgende:
Ik snap best dat je als familie even wil weten wat voor vlees je in de kuip hebt, maar wat gaat het die zussen aan of hij wel of niet een trio heeft gehad? En als het antwoord ze niet bevalt, wat dan? Vreemd gebeuren.
Nou zeg waarom zet Yolanthe die dan vandaag op haar site en op de foto Linda was zij ook al slank.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Die foto is uit een hele oude Linda. Niet voor de nieuwe
Jemig, lekker bekkie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nou zeg waarom zet Yolanthe die dan vandaag op haar site en op de foto Linda was zij ook al slank.
Deze foto is denk ik wel recent.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van. Leuke praatjes om de media te verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker dan zo'n kruisverhoor met acht bimbo's die je wel even 'analyseren'
En een open sollicitatie voor de Playboy, van die gebekte zusquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van. Leuke praatjes om de media te verkopen natuurlijk.
Offtopic: Vivi, ga jij ook kijken naar Linda's zomerweekquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Die foto is uit een hele oude Linda. Niet voor de nieuwe
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Vivi, ga jij ook kijken naar Linda's zomerweek
Met Anouk nog welquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
Tja, eerst het Songfestival, dan Linda/Libelle en de volgende stap is toeren langs verzorgingshuizen voor de Zonnebloem. Anouk is haar wilde haren echt kwijt. Jammer, maar ach.quote:
Geld maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, eerst het Songfestival, dan Linda/Libelle en de volgende stap is toeren langs verzorgingshuizen voor de Zonnebloem. Anouk is haar wilde haren echt kwijt. Jammer, maar ach.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |