Deze foto Leandra, Yolanthe haar haren lijken minder blond en geen tuit en kuslipjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
Zijn er überhaupt nog wel foto's van haar waar ze geen rare kop trekt?? Het zijn altijd van die absurde kusfoto's of ze probeert sexy te kijken....
Dan passen ze in ieder geval wel goed bij degene die ze promoot.quote:Op zondag 2 juni 2013 07:47 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn dat haar sieraden? Ik vind ze niet zo mooi... beetje plastic
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:53 schreef female81 het volgende:
Tjee, hadden die foto's niet íets minder krampachtig gekund?
http://glamora.ma/2013/06/de_bikinifotos_van_yolanthe.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doet er nou een ketting in zijn haar?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.![]()
[ afbeelding ]
ik ook! Af en toe is het net alsof haar neus zo verstopt zit dat ze door haar mond moet ademen en hem een beetje dicht moet knijpen omdat het snot er anders uit looptquote:Op zondag 2 juni 2013 10:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Dankzij sherezade zie ik alleen maar die open hazenbek.![]()
[ afbeelding ]
Op deze foto is haar mond het meest dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zonde, ze kan zo mooi op een foto staan en dan heeft ze steeds die mond half open. Lijkt wel een downie.
Onherkenbaar als Yo, leuke fotoquote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Op deze foto is haar mond het meest dicht.
[ afbeelding ]
Bastiaan van Schaik heeft de styling gedaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:41 schreef alors het volgende:
Het lijkt net zo'n goedkope amateurshoot, en dat die make up, dan regelen haar zussen toch allemaal?
Ah dat verklaart, dikke talentloze arrogante kwal is dat. Bastiaan heeft altijd gekke quotejes nodig om in de publiciteit te blijven. Een beetje de Dries Roelvink onder de stylisten.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Bastiaan van Schaik heeft de styling gedaan.
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zonde, ze kan zo mooi op een foto staan en dan heeft ze steeds die mond half open. Lijkt wel een downie.
Ja daar lijkt het wel op nu, dat subtielere van vroeger was zoveel mooier...quote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.
So what?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:00 schreef Iwanius het volgende:
Nou het is duidelijk, zij wil de Paris Hilton worden daar in Turkije aan de Bosporus.
Paris is helemaal niks meer tegenwoordig... Volledig onder de voet gelopen door Kim Kardashian en haar kudde/familiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:00 schreef Iwanius het volgende:
Nou het is duidelijk, zij wil de Paris Hilton worden daar in Turkije aan de Bosporus.
Ik neem aan dat al die Twitter berichten die zij de wereld instuurt met die voorspellende teksten ook alleen maar is omdat ze ervoor betaalt wordt?
Standaard... Met lange tanden etenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen keuze, die mond kan amper meer dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |