abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129895994
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

:o Nee, dit helpt Wesley's kansen bij het verkrijgen van een plaats echt vergroten :')
Fijn zo'n vrouw _O- maar ik snap wel dat ze graag wil dat hij niet teveel voetbalt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat had ze dan dus ook niet moeten doen :')
En dat bij van Gaal :') _O-
:')
pi_129896208
Is denk ik niet haar eigen tweet he.....
pi_129896580
Lijkt mij ook een photoshop, zag het op FB voorbijkomen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:14:27 #279
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_129896632
:|W er zit ook maar 1 # in die hele tweet...had beter moeten weten
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_129897119
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
:|W er zit ook maar 1 # in die hele tweet...had beter moeten weten
Dit dus
pi_129897626
Sowieso denken dat Yo zoveel humor en zelfspot zou hebben. Dat is gewoon teveelgevraagd.
know'm sayin?
word? word.
pi_129940534
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ze had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze zich niet uitlaat over zijn carrière.
Gewoon de verbinding verbreken is arrogant en kinderachtig. Je kunt de media niet gratis voor je karretje spannen om op commando die buttfilm te promoten. :{
ze wilden haar toch spreken vanwege die buttfilm, waarom dan beginnen over dat gedoe van je vent.. en dat terwijl ze weten dat ze er niks over kan/gaat zeggen omdat dat meer problemen oplevert
vind t juist onbeschoft om er over te beginnen terwijl je een gesprek hebt over iets heel anders
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:01:07 #283
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_130006928
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Yolanthe-trailer?
Heb gisteren even door Pain & Gain gescrolled. Daarna film gelijk weer verwijderd, want duidelijk niet voor mij....

Maar Yolanthe heeft in de eerste 20 minuten een paar scenes in de sportschool. Ze is volgens mij twee shots samen met Mark Wahlberg in beeld. De andere shots zijn opgenomen waarbij je alleen Yo of Mark in beeld ziet met tekst, terwijl je een stand-in op de rug ziet.

Bij deze beelden zie je echt hoe dun ze is, met een veel te strak gezicht......
Ik vind Yo echt leuk, maar jammer dat ze zo is afgevallen :{
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_130009569

Jessey & me :) #Fun #Istanbul #Love #CimBom #Happy :) xx

Biking through #Istanbul :) ❤ #Love #family time xx
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:25:48 #285
163650 Greys
pi_130015456
Leuke foto's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:00:19 #286
22592 crew  Ole
pi_130016691
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130271505
quote:
Waiting downstairs at the entrance of my apartment building for my love to pick me up in Istanbul.
Ik ben aan het wachten bij de entree van mijn appartement op mijn geliefde om me op te pikken in Istanboel.

I just finished a great meeting at home about my YC jewels available in stores soon! I’m very excited and thankful getting this chance to make my dreams come true.
Ik ben zojuist klaar met een fantastische vergadering thuis over mijn YC juwelen, binnenkort verkrijgbaar in de winkels. Ik ben heel erg enthousiast en dankbaar om deze kans te krijgen en mijn dromen waar te maken.

My hubby and I are going to have dinner now at Voque! A beautiful restaurant with an amazing sun set. Mijn schatje en ik gaan nu uit eten in de Voque! Een schitterend restaurant met een fantastische zonsondergang.

My favourite moment of the day is just before the sun sets.. The colors of the sky look amazing and the soft warm breeze makes me feel so relax.. It’s not to hot and not chilly at all.. Just the perfect hour. Mijn favoriete moment van de dag is vlak voordat de zon ondergaat. De kleuren van de lucht zijn dan fantastisch en de zachte bries zorgt er voor dat ik me heel relaxed voel.

I am wearing a pink jumpsuit from love culture, it’s simple but cute and it has little gold buttons saillant details. To not make it look to sweet I combine it with my black & red Chanel bag which my hubby gave me when we where 3 years married! Ik draag een roze jumpsuit van het merk ‘love culture’, het is eenvoudig maar schattig en het heeft van die kleine gouden knoopjes als detail. Om het niet te zoet eruit te laten zien heb ik het gecombineerd met mijn zwart/rode Chanel tas die ik van mijn schatje heb gekregen voor ons drie jarige huwelijksjubileum.

This is something you can wear on any occasion, depending on the shoes and height of the heel on how sexy you want to feel.. Dit is iets dat je aan kunt doen naar elke gelegenheid, afhankelijk van de hoogte van de hak van de schoenen kun je je zo sexy voelen als dat je zelf wilt (denken wij dat ze probeert te zeggen)

I chose my elegant Celine sling backs this morning, they match perfectly well with my bag and fun little bandana jacket!
Ik heb gekozen voor mijn elegante ‘Celine sling backs’ vanmorgen, ze matchen perfect bij mijn tas en grappige kleine bandana jasje.

When it gets chilly I can easily put it on. it matches great with the whole look. It’s made from real bandana’s stitched together, I found it in a little store and was crazy about it ever since. it’s playful and looks cool. Als het iets kouder word kan ik die makkelijk aantrekken. Het matched heel goed met de hele ‘look’. Het is gemaakt van echte bandana’s die aan elkaar zijn genaaid, ik heb het gevonden in een klein winkeltje en ik ben er sindsdien helemaal gek van. het is speels en ziet er cool uit

Some people will think pink with red?? Oh yeah! That totally rocks! Just dare to give your outfit that bit of a edgy and personal look! Sommige mensen zullen denken roze met rood? Jazeker! Dat is echt hipperdepip! Je moet gewoon durven om je outfit een klein rauw randje te geven en een persoonlijke ‘look’.

See ya soon hunnybunnies!
Tot snel schatjes!

Daarom is ze ook een accessoire vrouwtje... :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 13:18:56 ]
pi_130280629
Kunnen we bijna twee van de drie voetballer-bimbo-gates samenvoegen! *O*
quote:
'Badr Hari wilde Wesley Sneijder afpersen'
Badr Hari heeft geprobeerd Wesley Sneijder af te persen. Dat stelt journalist en schrijver Jens Olde Kalter, die een boek heeft geschreven over de kickbokser.
Foto: ANP

"Sneijder ontkent dat ook niet helemaal", zei hij dinsdag in de radioshow van Giel Beelen op 3FM (fragment).

Naar verluidt vond Hari dat de voetballer zijn ex-vrouw Ramona niet genoeg alimentatie betaalde. Enkele jaren geleden ging het gerucht dat de kickbokser en Sneijders ex iets met elkaar hadden. Volgens Olde Kalter "is niet helemaal duidelijk" hoe concreet de afpersing was. "Feit is wel dat hij daarop aanstuurde."

Door optreden van vrienden van de voetballer is de zaak in de kiem gesmoord. "Hij zegt dat er inderdaad is opgetreden door zijn vrienden in Utrecht, maar dat hij daar niet zelf om gevraagd heeft, dat dat kennelijk vanzelf is gegaan", zegt Olde Kalter. "Dat lijkt me wat sterk. Dat zei ik ook, toen moest hij een beetje lachen."

Ibiza

Hari en Sneijder werden deze zomer overigens nog samen gezien. De twee trapten op het strand van Ibiza een balletje met elkaar.

Olde Kalter sprak "tientallen, misschien wel honderden mensen" rond de kickbokser voor zijn boek Badr. "Een man met twee gezichten", omschrijft de schrijver Hari. Volgens een arts die hij sprak is de kickbokser zelfs een psychopaat.

"Een man die ontzettend aardig kan zijn, extreem charmant zowel naar mannen als naar vrouwen", aldus Olde Kalter. "Maar iemand die ook in een halve seconde kan omschakelen en hard kan bijten of slaan."

Hari wordt verdacht van een reeks geweldsdelicten, waaronder de mishandeling van miljonair Koen Everink. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd. Maandag werd bekend dat de politie vorig jaar tijdens een huiszoeking bij Hari doping heeft aangetroffen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:02:28 #291
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130281440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Kunnen we bijna twee van de drie voetballer-bimbo-gates samenvoegen! *O*

[..]

die Sneijder heeft ook van die achterbuurt streken, was er laatst niet ookal zoiets dat Sneijder Hans Kraaij jr bedreigd had en sneijder wel eens een paar vriendjes zou optrommelen ?
pi_130438444
Jessy is jarig!
pi_130447195
Kunnen ze geen tafel betalen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:45:15 #295
3185 Adelante
To let it go now
pi_130455905
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Nu kan Wesley er ook bij zitten :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130457070
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O-
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:49:24 #297
380380 MissesCrue
Kickstart my heart
pi_130459189
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

:D
pi_130459601
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef utrecht1970 het volgende:
je ziet toch duidelijk dat ze op de tafel zitten
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 22:06:44 #299
43556 miss_dynastie
pi_130460052
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

je ziet toch duidelijk dat ze op de tafel zitten
Echt? Ik zie wel een tafel op de achtergrond staan (dus ze hebben hem wel :+ ), maar volgens mij zitten ze op de grond? ...
pi_130460102
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Echt? Ik zie wel een tafel op de achtergrond staan (dus ze hebben hem wel :+ ), maar volgens mij zitten ze op de grond? ...
waar denk je dat die benen van yo en die jongen achter haar zijn gebleven dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')