Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
moet ik ook nog steeds eten.quote:
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.
Maar moet je niet in Nederland eten hè, dat is ekte bagger.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet ik ook nog steeds eten.
ik vind die bladerdeeg op elkaar met fetakaas ertussen echt baaas. peynerli tepsi boregi toch
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NLquote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje offtopic dit maar ik moet een pakket posten via DHL express. Hier zit geen DHL express point dus wil ik het thuis laten ophalen. Iemand enig idee welk nummer ik moet hebben? Heb op de site gekeken maar kon het niet vinden.
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.
He thanks.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NL
Dit?
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.
Zuiden. Adana is in het Zuiden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullen.
Je hebt wel paar tentjes die je tafel vullen, maar die zijn er niet zo veel als in het oosten inderdaad.
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Oh maar ik wil er niks voor betalen, moet via een 'antwoordnummer' gaan. Kan dat? Ah, ik bel DHL morgen gewoon. Ze geven mij vast wel het juiste nummer.
Eten doet men in het oosten. Cheap ook nog en tafel helemaal vol.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullen.
Je hebt wel paar tentjes die je tafel vullen, maar die zijn er niet zo veel als in het oosten inderdaad.
Klopt idd. Of er moet een telefoonnummer genoemd worden, dan doen ze het wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan.
Sowieso moet het via DHL express en niet DHLFORYOU.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan.
Niet lekker.... Heb nog een pak in de diepvries en weet niet wat ik ermee aan moet.. Vind het niet meer lekker.quote:
X... Serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.
Volgens mij telt x het Oosten van Turkije niet mee als Turkije. Als het Oosten van Turkije Koerdistan is, dan ligt Adana inderdaad in Oost-Turkije. Maar nu is toch echt Zuid-Turkije.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet lekker.... Heb nog een pak in de diepvries en weet niet wat ik ermee aan moet.. Vind het niet meer lekker.
[..]
X... Serieus?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch echt het Zuiden, geografisch gezien.
Ook als je het vanuit libanon bekijkt? Vanuit mijn perspectief gewoon het oosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch echt het Zuiden, geografisch gezien.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij telt x het Oosten van Turkije niet mee als Turkije. Als het Oosten van Turkije Koerdistan is, dan ligt Adana inderdaad in Oost-Turkije. Maar nu is toch echt Zuid-Turkije.
Senin perspectief kaymis. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ook als je het vanuit libanon bekijkt? Vanuit mijn perspectief gewoon het oosten.
Zuidoosten dan, wat jij wilquote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Senin perspectief kaymis. Letterlijk en figuurlijk.
Oosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Ambipur het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, waar ligt Erzincan dan volgens jou?Het Noorden zeker?
Adana ligt precies in het midden van Turkije, in het Zuiden. Als jij deze provincie als Oost-Turkije beschouwd dan is er iets heel erg mis met jouw perspectief. Dit is net zoiets als een Istanbullu die Zonguldak als Oost-Turkije beschouwd omdat het vanuit zijn perspectief in het Oosten ligt.quote:
Nee, want jij bent geen Turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
Mensen, hier verder dan maar?
GC / Turken op FOK! #949 waar borte eigenwijs is
Waar benoem ik het Oost-turkije ?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana ligt precies in het midden van Turkije, in het Zuiden. Als jij deze provincie als Oost-Turkije beschouwd dan is er iets heel erg mis met jouw perspectief. Dit is net zoiets als een Istanbullu die Zonguldak als Oost-Turkije beschouwd omdat het vanuit zijn perspectief in het Oosten ligt.
Zo. Nice comeback.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij doet niet mee aan ramadan. Ksshhtt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij doet niet mee aan ramadan. Ksshhtt.
Je noemt mijn post waarin ik zeg dat Adana Zuid-Turkije is 'bullshit'. Blijkbaar ben jij het er niet mee eens dat Adana Zuid-Turkije is. En aangezien Adana volgens jou in het Oosten ligt, ga ik er maar vanuit dat je Adana als Oost-Turkije beschouwd. Of wil je zeggen dat Adana West-Turkije is?quote:
Klopt als een bus.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je noemt mijn post waarin ik zeg dat Adana Zuid-Turkije is 'bullshit'. Blijkbaar ben jij het er niet mee eens dat Adana Zuid-Turkije is. En aangezien Adana volgens jou in het Oosten ligt, ga ik er maar vanuit dat je Adana als Oost-Turkije beschouwd. Of wil je zeggen dat Adana West-Turkije is?
Van het niet goed kennen van gezegdesquote:
Dat klopt als een bus is ontstaan als contaminatie (onjuiste samentrekking) van dat klopt en dat sluit als een bus. Sluiten als een bus is al een oude uitdrukking. Ze is voor het eerst aangetroffen in een tekst uit 1569, van Philip van Marnix van Sint Aldegonde, de vermoedelijke schrijver van het Wilhelmus. Volgens F.A. Stoett werd dat sluit als een bus vaak gezegd van een rekening of redenering. Met bus wordt in deze zegswijze verwezen naar een goed afsluitbare bewaardoos, die bijvoorbeeld ook geschikt is voor het bewaren van "droge waren als thee, cacao, koffie, enz.", zoals het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) het verwoordt. Sluiten wordt in de nog steeds gewone betekenis 'afsluiten' gebruikt.quote:
xmini is altijd zo, rondjes draaien om maar niet te hoeven toe te geven dat hij fout zat.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
X, zeg gewoon dat je fout zit. Dat zit je namelijk
Oh pls. Nee. Je bent nog erger dan ik!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef xminator het volgende:
Nee, in eerste instantie ging het niet om de benamingen Oost-Turkije/Zuid-Turkije maar om de locaties. Vanuit mijn perspectief ligt adana in het zuidoosten.
Nergens heb ik het Oost-Turkije genoemd, dus je haalt er andere dingen bij.
Wat Ambi zegt.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh pls. Nee. Je bent nog erger dan ik!
Wij.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:50 schreef xminator het volgende:
Zoals ik zei, wat jij wil en wat jij zegt klopt als een bus.
Nog steeds in de parfumhandel?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur beginnen met werken.
Mja is gewoon het zuidoosten vanuit mijn perspectief..quote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur beginnen met werken.
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nog steeds in de parfumhandel?
Als je in verdelingen gaat kijken oost-turkije / zuid-turkije heeft ze gelijk maar in eerste instantie ging het daar niet over.quote:
Waar ging het dan over?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je in verdelingen gaat kijken oost-turkije / zuid-turkije heeft ze gelijk maar in eerste instantie ging het daar niet over.
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Je vind het niet leuk?
Coco Mademoiselle klaart au tendre.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Chanel chance au tendre is lekkerste ever.
Iyi uykularquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Mot terug naar school.
Maar ik ga slapen. Trusten iedereen en xmini.
Maak ff de discussie af dan. Zeg dat ik gelijk heb, geef het toe.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Mot terug naar school.
Maar ik ga slapen. Trusten iedereen en xmini.
Dan heeft Borte gelijk.. Senin perspectief kaymis.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het duidelijk over mijn perspectief en niet over de geografische verdeling.
Smerige shiz.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Coco Mademoiselle klaart au tendre.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan heeft Borte gelijk.. Senin perspectief kaymis.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Te allochtoons..Iedere 18 jarige knul met Gucci tas heeft die.
DHI is lekkerstquote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
die is echt... die wil ik soms zelf opdoen.
Dan zou mijn antwoord zijn onmogelijk, want ik zou NEVER in Antalya zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]. Stel jij zit nu in Antalya en er wordt je gevraagd waar Adana is. Wat is je antwoord?
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Te allochtoons..Iedere 18 jarige knul met Gucci tas heeft die.
Dus als iemand vraagt welke richting je heen moet rijden vanuit Antalya is het antwoord zuiden?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zou mijn antwoord zijn onmogelijk, want ik zou NEVER in Antalya zitten.
Maar als voorbeeld: Zuiden.
of Paco Rabannequote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?
Bwoh, die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?
Hadi.. Kurtardinquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus als iemand vraagt welke richting je heen moet rijden vanuit Antalya is het antwoord zuiden?
Link?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
Lol, krijg net een verzoek binnen.
Please delete/remove 24th pic down of blonde female showing one breast standing next to bed post wearing blue white dress.
Wat een omschrijving
Guzelmis. Dus jij doet dit op je werk en krijgt ervoor betaald? Wat voor diploma moet ik hiervoor hebben?quote:
wtf is dit danquote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
Lol, krijg net een verzoek binnen.
Please delete/remove 24th pic down of blonde female showing one breast standing next to bed post wearing blue white dress.
Wat een omschrijving
Voor werk wat ik doe is ervaring belangrijk, diploma is bijzaak.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Guzelmis. Dus jij doet dit op je werk en krijgt ervoor betaald? Wat voor diploma moet ik hiervoor hebben?
Regel stage danquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voor werk wat ik doe is ervaring belangrijk, diploma is bijzaak.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want blote chick kijken is zeker per defintie haram..
Anlat hele.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bu gozler neler gordu, bi bilsen!
Kulagin duydunu anlatsana, je weet wel die ene keer in de bus?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bu gozler neler gordu, bi bilsen!
trein bro, trein.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Kulagin duydunu anlatsana, je weet wel die ene keer in de bus?
NL of TR?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef leeell het volgende:
zijn er bij jullie ook bepaalde horeca gelegenheden (veel) langer open vanwege iftar ?
NL.quote:
Teravih.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Was het niet metro? Waar is zG wanneer je hem nodig hebt.
Treinquote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Sws. Staan is te veel moeite.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaal, niet anders dan normaal iig. Maar je zat,
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
quote:
Trigger had ooit een sappig verhaal gepost. Niet de alevieten maar de andere partij kwam hierdoor in slecht daglicht terecht imo.quote:
GC / Turken op FOK! #724 Heb topic niet gevolgd dus weet geen geschikte TTquote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Trigger had ooit een sappig verhaal gepost. Niet de alevieten maar de andere partij kwam hierdoor in slecht daglicht terecht imo.
Kolay gelsin.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:11 schreef xminator het volgende:
Ik maak iedere dag gebruik van bussen, dat zal het wel zijn
geen sappige verhalen?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:11 schreef xminator het volgende:
Ik maak iedere dag gebruik van bussen, dat zal het wel zijn
Besteld nog wel, relaxed. Sifir dus. Wat voor een?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Sagolasin, binnenkort gelukkig niet meer. Auto is besteld.
"Klopt als een bus enzo"quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar gaat dit allemaal opeens over.
Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Besteld nog wel, relaxed. Sifir dus. Wat voor een?
aah toe, na 4 uur mag het niet meer.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb er wel eentje, maar wil hem niet posten. Is te erg.
Ja zeker, ik kreeg hier de optie om een Up! te leasen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.
Je moet ergens beginnen toch
Maar zegt ie danquote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.
Je moet ergens beginnen toch
Hmmh, sorry als ik je gevoelens heb gekrenkt dan maarquote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik kreeg hier de optie om een Up! te leasen.
Ja doei
Als starters van andere kantoren een volvo v40 krijgen en 'wij'/ ik een polo krijg dan begrijp je dat met 'maar' wel. Wereld van verschil..quote:
Dan mag ik het wel posten maar dan mag jij het niet lezen toch? Seferi vandaagquote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aah toe, na 4 uur mag het niet meer.
Deloitte/Deloite zeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Als starters van andere kantoren een volvo v40 krijgen en 'wij'/ ik een polo krijg dan begrijp je dat met 'maar' wel. Wereld van verschil..
Welk kantoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope andere kantoor (misschien is dat bij hun ook zo, dat kan ook).
Wel op tijd wakker worden voor sahur hè. Trusten.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kon het proberen toch![]()
Iyi geceler,ik ga pitten.
Insallah.. Don't count on itquote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel op tijd wakker worden voor sahur hè. Trusten.
Zeg dat je ongesteld bent maar op een vulgaire manierquote:
Is niks..quote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb honger, je wil niet weten...
Heb ik wel maar honger is overheersenderquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon trek. Hoe dan je hebt geen dorst?
O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb ik wel maar honger is overheersender
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnen
Haha, had ik kunnen doen ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeg dat je ongesteld bent maar op een vulgaire manier
maandagen gaan nooooit overquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.quote:
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvleesquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
ben je nog vastende?quote:
we voelen elkaar gewoon aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je nog vastende?
[..]
we voelen elkaar gewoon aan
Met of zonder cheddarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvlees
Wowie, goed bezig zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.
quote:
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga zo de druk op jouw slagader testen
Moest lachen hehe.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftar
ingegaan op het verzoek?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
"kom bij mij thuis eten, je ouders zien het dan niet."
Ook geen deo? Tanden poetsen? Douchen? Berg beklimmen?!quote:
Er zijn mensen die zeggen dat het niet mag, maar die zeggen ook dat je niks meer mag epileren ook niet enz.quote:
Jfmquote:Op maandag 15 juli 2013 14:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook geen deo? Tanden poetsen? Douchen? Berg beklimmen?!
Jullie doen zoveelquote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het niet mag, maar die zeggen ook dat je niks meer mag epileren ook niet enz.
Wij doen gewoon.
Ja ik las ook iets met dat je parfum op mocht niet maar niet INSNUIVEN.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JfmChick zei dat: ivm de dampen die in je neus komen.
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?quote:
watquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?
Je bent en blijft thuis de hele dag ja? En dan ga je je toch aankleden, jeans aan, make up, haar doen en alles .quote:
Oh boiquote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag nooit hele dagen in mn pyjama spenderen van mn vader, die vindt dat niet netjes
jaaa maar geen makeup en ik weet niet hoor maar als iemand dat leuk vindt moet diegene dat zeker doen, zie het nut er alleen niet vanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent en blijft thuis de hele dag ja? En dan ga je je toch aankleden, jeans aan, make up, haar doen en alles .
wat snap je nieeet
Same here. Tot ik alleen ging wonenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag nooit hele dagen in mn pyjama spenderen van mn vader, die vindt dat niet netjes
Waar voorquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?
ja jeans mogen alleen als het oude zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 14:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn vader vindt het juist vervelend als ik de hele tijd in jeans rondloop thuis.
Ja ik snap het zelf niet. Ik vind het normaal om gewoon in mijn joggingbroek te struinen, liggen,rollen enzo .quote:
Dat is ook normaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf niet. Ik vind het normaal om gewoon in mijn joggingbroek te struinen, liggen,rollen enzo .
Buiten is het warm,je zal snel dorst krijgen!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in de tuin chillen met boekje erbij, maar ben te lui om helemaal daar heen te gaan wat
ja indd lekker weer, maar als ik naar buiten ga, val ik flauw.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in de tuin chillen met boekje erbij, maar ben te lui om helemaal daar heen te gaan wat
ik ben niet aan het vasten nogquote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Buiten is het warm,je zal snel dorst krijgen!
ah okquote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben niet aan het vasten nog
Ik ga jou zo opeten.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
Wat had ie gedaan danquote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga jou zo opeten.
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
jfm kennende nietquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik had dat net ook even.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordt
Dat lieg je gewoon nu.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
vet vervelend is dat he? Ik zeg steeds tegen mezelf en anderen hier in huis dat ze veel water moeten drinken maar zelf doe ik het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.
dan moet ik naar de supermarktquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had dat net ook even.Probeer eens pure granaatappelsap van Pom ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzo
Iftar gebruik ik als excuus om te etenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.
gisteren is vandaag niet hoorrrquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
de keuken in jij, maak eten voor iftar readyquote:
Nee, ik ben bot. (zeggen ze)quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een typfout HAAHAHAHA wat ben je scherp
Geen idee ik woon niet in Zuid- of Noord-Hollandquote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
Nog steeds in Marokko?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.quote:
Zal vast niet aan jou liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.quote:
Turken + humor.. Yeah rightquote:Op maandag 15 juli 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.
Is toch gezellig. Of denk je dat je pa en ma nooit iets erotisch hebben gedaan / of gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man. Leuk als je met de hele familie zit
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is toch gezellig. Of denk je dat je pa en ma nooit iets erotisch hebben gedaan / of gezien.
Onzin joh, moet je eens foto's opvragen van je pa en ma - uit de jaren 70 en 80.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Alleen voor de kids. Verder niet ja!
Toen zaten ze nog in het dorp in TR.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin joh, moet je eens foto's opvragen van je pa en ma - uit de jaren 70 en 80.
Oh lekker weer daar dus? Niet verwacht! Is het vasten daar een beetje te doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik woon niet in Zuid- of Noord-Hollandhier in de prov. Utrecht is het wel warm, in de zon stond de thermometer boven de 35 graden.
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.
Tuurlijk ben ik een Marokkaan. Mijn UI spreekt boekdelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!
Graag. Soort bij soort.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!
Mwah mwah ik heb het er moeilijk mee, maar is m'n eerste keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh lekker weer daar dus? Niet verwacht! Is het vasten daar een beetje te doen?
Even vraagje, hoe oud ben je dat dit je eerste keer is? Of ben je sinds kort bekeerd ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah mwah ik heb het er moeilijk mee, maar is m'n eerste keer.
Vooral last van met slapen en met sporten.
Grapquote:
En toch vind je me leuk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ambipur die grapjes maakt is hetzelfde als melk bij het avondeten, het is gewoon vreemd.
Laatse en om Klinkerbotsing te steunenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even vraagje, hoe oud ben je dat dit je eerste keer is? Of ben je sinds kort bekeerd ofzo?
[..]
Grap
Echt he pffquote:
Ik ben dan ook groot. Het is goed om zaken in evenwicht te houden. Come on vrouw, show some love.quote:
Okequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he pffMijn nichten zitren hier ook standaard elke avond van die slecht geacteerde dramaseries te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |