juist wel .quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lust je geen peper?
I know. Mijn ouders eten het niet dus heb ik altijd alle tadigh voor mezelf. Ik maak trouwens altijd aardappeltadigh.
Oke stuur mij zodat ik kan oordelen. Keee?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, yemin. Ik ben baklava verslaafde en nothing can beat this man
Weer eens wat anders...quote:
Of shoarma en doner door elkaar halen.quote:
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..quote:
Of ezel ipv kalfsvleesquote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weer eens wat anders...
[..]
Of shoarma en doner door elkaar halen.
Hmmh, dan ga je naar de verkeerde plekken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..
West Turkije.West Turken.
Ik heb in Turkije heeel veel bulgur gegeten. Dat is vaak zo toch? In plaats van rijst, bulgur te eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is trouwens alleen zo in Adana. Heb ook kebab in het Westen van Turkije gehad en dat was echt..
Ik meen het bak. Istersen no issue.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke stuur mij zodat ik kan oordelen. Keee?
Wij eten het met bulgur.. Sowieso eten Erzincanlilar alles met bulgur.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet Bulgur met yoghurt etenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb in Turkije heeel veel bulgur gegeten. Dat is vaak zo toch? In plaats van rijst, bulgur te eten.
Beste karniyarik ook. was zo ziek.
?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg het dan helemaal goed.. Yaprak doner.
Heb dit jaar de meshur cop sis gehad. Die cop sis leek net vogelvoer men, zo klein en weinig.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, dan ga je naar de verkeerde plekken.
Zo doen wij het ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Dacht dat ik de enige wasIk meng die 2.
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb dit jaar de meshur cop sis gehad. Die cop sis leek net vogelvoer men, zo klein en weinig.En we kregen er twee gegrilde groenten bij.
Als je in Adana kebab besteld staat de hele tafel vol met salade.
Mengen als in echt mengen door elkanderquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Dacht dat ik de enige wasIk meng die 2.
De echte dealquote:
Liefst in zelfgemaakte kippenbouillonquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bulgur kook je ook in bouillon toch?
Ik meng alles met yoghurt. Zelfs macaroni en rijstquote:Op maandag 15 juli 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook.
Maar niet mengen. Samen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |