Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Je vind het niet leuk?
Coco Mademoiselle klaart au tendre.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Chanel chance au tendre is lekkerste ever.
Iyi uykularquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Mot terug naar school.
Maar ik ga slapen. Trusten iedereen en xmini.
Maak ff de discussie af dan. Zeg dat ik gelijk heb, geef het toe.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Mot terug naar school.
Maar ik ga slapen. Trusten iedereen en xmini.
Dan heeft Borte gelijk.. Senin perspectief kaymis.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het duidelijk over mijn perspectief en niet over de geografische verdeling.
Smerige shiz.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Coco Mademoiselle klaart au tendre.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan heeft Borte gelijk.. Senin perspectief kaymis.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Te allochtoons..Iedere 18 jarige knul met Gucci tas heeft die.
DHI is lekkerstquote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
die is echt... die wil ik soms zelf opdoen.
Dan zou mijn antwoord zijn onmogelijk, want ik zou NEVER in Antalya zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]. Stel jij zit nu in Antalya en er wordt je gevraagd waar Adana is. Wat is je antwoord?
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Te allochtoons..Iedere 18 jarige knul met Gucci tas heeft die.
Dus als iemand vraagt welke richting je heen moet rijden vanuit Antalya is het antwoord zuiden?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zou mijn antwoord zijn onmogelijk, want ik zou NEVER in Antalya zitten.
Maar als voorbeeld: Zuiden.
of Paco Rabannequote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?
Bwoh, die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh? Helemaal niet. Te allochtoons? Bedoel jij niet jean pual gaultier?
Hadi.. Kurtardinquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus als iemand vraagt welke richting je heen moet rijden vanuit Antalya is het antwoord zuiden?
Link?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
Lol, krijg net een verzoek binnen.
Please delete/remove 24th pic down of blonde female showing one breast standing next to bed post wearing blue white dress.
Wat een omschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |