quote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
Wat had ie gedaan danquote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga jou zo opeten.
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
jfm kennende nietquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik had dat net ook even.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordt
Dat lieg je gewoon nu.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
vet vervelend is dat he? Ik zeg steeds tegen mezelf en anderen hier in huis dat ze veel water moeten drinken maar zelf doe ik het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.
dan moet ik naar de supermarktquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had dat net ook even.Probeer eens pure granaatappelsap van Pom ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzo
Iftar gebruik ik als excuus om te etenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.
gisteren is vandaag niet hoorrrquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
de keuken in jij, maak eten voor iftar readyquote:
Nee, ik ben bot. (zeggen ze)quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een typfout HAAHAHAHA wat ben je scherp
Geen idee ik woon niet in Zuid- of Noord-Hollandquote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |