ja jeans mogen alleen als het oude zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 14:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn vader vindt het juist vervelend als ik de hele tijd in jeans rondloop thuis.
Ja ik snap het zelf niet. Ik vind het normaal om gewoon in mijn joggingbroek te struinen, liggen,rollen enzo .quote:
Dat is ook normaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf niet. Ik vind het normaal om gewoon in mijn joggingbroek te struinen, liggen,rollen enzo .
Buiten is het warm,je zal snel dorst krijgen!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in de tuin chillen met boekje erbij, maar ben te lui om helemaal daar heen te gaan wat
ja indd lekker weer, maar als ik naar buiten ga, val ik flauw.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil buiten in de tuin chillen met boekje erbij, maar ben te lui om helemaal daar heen te gaan wat
ik ben niet aan het vasten nogquote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Buiten is het warm,je zal snel dorst krijgen!
ah okquote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben niet aan het vasten nog
Ik ga jou zo opeten.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
Wat had ie gedaan danquote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga jou zo opeten.
Heb net kip uit de vriezer gehaald.
jfm kennende nietquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat had ie gedaan dan... leeft ie nog wel?
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik had dat net ook even.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voel me niet sterk genoeg nog, steeds erg duizelig en slap gevoel
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe minder je eet, hoe minder je humor wordt
Dat lieg je gewoon nu.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |