Moest lachen hehe.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftar
ingegaan op het verzoek?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
"kom bij mij thuis eten, je ouders zien het dan niet."
Ook geen deo? Tanden poetsen? Douchen? Berg beklimmen?!quote:
Er zijn mensen die zeggen dat het niet mag, maar die zeggen ook dat je niks meer mag epileren ook niet enz.quote:
Jfmquote:Op maandag 15 juli 2013 14:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook geen deo? Tanden poetsen? Douchen? Berg beklimmen?!
Jullie doen zoveelquote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het niet mag, maar die zeggen ook dat je niks meer mag epileren ook niet enz.
Wij doen gewoon.
Ja ik las ook iets met dat je parfum op mocht niet maar niet INSNUIVEN.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JfmChick zei dat: ivm de dampen die in je neus komen.
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?quote:
watquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?
Je bent en blijft thuis de hele dag ja? En dan ga je je toch aankleden, jeans aan, make up, haar doen en alles .quote:
Oh boiquote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag nooit hele dagen in mn pyjama spenderen van mn vader, die vindt dat niet netjes
jaaa maar geen makeup en ik weet niet hoor maar als iemand dat leuk vindt moet diegene dat zeker doen, zie het nut er alleen niet vanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent en blijft thuis de hele dag ja? En dan ga je je toch aankleden, jeans aan, make up, haar doen en alles .
wat snap je nieeet
Same here. Tot ik alleen ging wonenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag nooit hele dagen in mn pyjama spenderen van mn vader, die vindt dat niet netjes
Waar voorquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook raar dat mensen die de hele dag thuisblijven, zich gaan aankleden, opmaken en alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |