O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb ik wel maar honger is overheersender
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnen
Haha, had ik kunnen doen ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeg dat je ongesteld bent maar op een vulgaire manier
maandagen gaan nooooit overquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.quote:
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvleesquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
ben je nog vastende?quote:
we voelen elkaar gewoon aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je nog vastende?
[..]
we voelen elkaar gewoon aan
Met of zonder cheddarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvlees
Wowie, goed bezig zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.
quote:
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga zo de druk op jouw slagader testen
Moest lachen hehe.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftar
ingegaan op het verzoek?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
"kom bij mij thuis eten, je ouders zien het dan niet."
Ook geen deo? Tanden poetsen? Douchen? Berg beklimmen?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |