Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Besteld nog wel, relaxed. Sifir dus. Wat voor een?
aah toe, na 4 uur mag het niet meer.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb er wel eentje, maar wil hem niet posten. Is te erg.
Ja zeker, ik kreeg hier de optie om een Up! te leasen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.
Je moet ergens beginnen toch
Maar zegt ie danquote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Leasebak, het is maar een polo. Kon kiezen tussen een peugeot en polo.
Je moet ergens beginnen toch
Hmmh, sorry als ik je gevoelens heb gekrenkt dan maarquote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik kreeg hier de optie om een Up! te leasen.
Ja doei
Als starters van andere kantoren een volvo v40 krijgen en 'wij'/ ik een polo krijg dan begrijp je dat met 'maar' wel. Wereld van verschil..quote:
Dan mag ik het wel posten maar dan mag jij het niet lezen toch? Seferi vandaagquote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aah toe, na 4 uur mag het niet meer.
Deloitte/Deloite zeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Als starters van andere kantoren een volvo v40 krijgen en 'wij'/ ik een polo krijg dan begrijp je dat met 'maar' wel. Wereld van verschil..
Welk kantoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope andere kantoor (misschien is dat bij hun ook zo, dat kan ook).
Wel op tijd wakker worden voor sahur hè. Trusten.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kon het proberen toch![]()
Iyi geceler,ik ga pitten.
Insallah.. Don't count on itquote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel op tijd wakker worden voor sahur hè. Trusten.
Zeg dat je ongesteld bent maar op een vulgaire manierquote:
Is niks..quote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb honger, je wil niet weten...
Heb ik wel maar honger is overheersenderquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon trek. Hoe dan je hebt geen dorst?
O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb ik wel maar honger is overheersender
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
O ja jouw eerste dag he.. goede dag om te beginnen
Haha, had ik kunnen doen ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeg dat je ongesteld bent maar op een vulgaire manier
maandagen gaan nooooit overquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.quote:
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvleesquote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]don't mess with me, young man.
ben je nog vastende?quote:
we voelen elkaar gewoon aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is beach jouw handlanger ofzo? batman en Robin? komen tegelijk binnen hier altijd.
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je nog vastende?
[..]
we voelen elkaar gewoon aan
Met of zonder cheddarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in dubbele cheeseburger.. van lekkere kalfsvlees
Wowie, goed bezig zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog wel. Ik wil niet zomaar opgeven he. Misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.
quote:
Ik kan niks verzinnen...komt wel na iftarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga zo de druk op jouw slagader testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |