vet vervelend is dat he? Ik zeg steeds tegen mezelf en anderen hier in huis dat ze veel water moeten drinken maar zelf doe ik het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Drink veel water,ik had ook die duizeligheid.
dan moet ik naar de supermarktquote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had dat net ook even.Probeer eens pure granaatappelsap van Pom ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste nog... jij kan zoveel eten als je wil....
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zei ik dat na iftar? Dat ben ik niet meer zo scherp enzo
Iftar gebruik ik als excuus om te etenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar hoef je het excuus iftar niet voor te gebruiken.
gisteren is vandaag niet hoorrrquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch doe je het! Gister was ik nog grappig.
de keuken in jij, maak eten voor iftar readyquote:
Nee, ik ben bot. (zeggen ze)quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een typfout HAAHAHAHA wat ben je scherp
Geen idee ik woon niet in Zuid- of Noord-Hollandquote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
Nog steeds in Marokko?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.quote:
Zal vast niet aan jou liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.quote:
Turken + humor.. Yeah rightquote:Op maandag 15 juli 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |