Meiden die hoger opgeleid gaan gaan vaker vreemd, want niet afhankelijk van de man (dus hoeven ze zich niet aan hem te binden of zo?).quote:
"Ik heb het verdient dat m'n vriend flirt met meisjes en vreemd is gegaan"quote:
Is dat zo tegenwoordig, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen ook geen maagd als man willen enzo.
Karma hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
"Ik heb het verdient dat m'n vriend flirt met meisjes en vreemd is gegaan"
Abartmayim dedim, straks raak je in de stress en dan gaat het mis met de geboorteregisters! Stel je eens voor.quote:
Economie helemaal plat enzo!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Abartmayim dedim, straks raak je in de stress en dan gaat het mis met de geboorteregisters! Stel je eens voor.
WTF!!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
Trigger. Wie anders?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
Veel want of het nou natuurlijk is of niet, vroeger was het nou eenmaal zo dat de man voor de vrouw zorgde. Nu dat veel minder is en vrouwen meer geld, meer opties en dus meer hebben om op terug te vallen, gaan zij zich meer als 'man' gedragen en daarmee gaan ze dus ook vaker vreemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Meiden die hoger opgeleid gaan gaan vaker vreemd, want niet afhankelijk van de man (dus hoeven ze zich niet aan hem te binden of zo?).
Maar wat maakt het uit of je hoger opgeleid bent of niet als je van iemand houdt? Wat maakt het dan uit of je afhankelijk bent of niet?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel want of het nou natuurlijk is of niet, vroeger was het nou eenmaal zo dat de man voor de vrouw zorgde. Nu dat veel minder is en vrouwen meer geld, meer opties en dus meer hebben om op terug te vallen, gaan zij zich meer als 'man' gedragen en daarmee gaan ze dus ook vaker vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |