quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef msnk het volgende:
TT![]()
Wat ik me ook afvraag is, mensen die dan achter de rug om flirten bijvoorbeeld
Hoe doen die een oog dicht?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je kan ook een relatie hebben waarbij je weet dat je vriend van alles flikt en je hem 'terug pakt' door ook van alles uit te vreten. En toch van elkaar kunnen houden.
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De gevolgen van heen en weer flirten is toch niet zo erg, met name als je de ander kan laten zien wat het doet met je? Ik heb het niet over vreemdgaan hé.
Tegenpolen trekken elkaar aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]_!
neen, bedankt. Vreemdgaan is wel het laatste wat ik zou doen. Zelf ben ik een nette jongen dus ik verwacht dan ook een nette meisje (maar dat komt meestal wel goed, soort zoekt soort enzulks).
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karma, dus 'what goes around, comes around'.
Want ze zijn minder afhankelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Wat mij is opgevallen, des te hoger Niveau dames studeren des te meer ze vreemdgaan.
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik val echt op macho mannen, en dat zijn juist die mannen die vaak vreemdgaan. Napcam simdi.
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Houden van en respect hebben voor bestaat niet?
quote:
Independent woman jwz.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebt
Net zoals de meeste vrouwen ook geen maagd als man willen enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?
Het is eigenlijk zelf een beetje de giftige slang opzoeken dan
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
30 yapta duz hesap olsunquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |