SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik zei alleen dat ik het vaker bij de oudere generatie zie, niemand zei dat het exclusief bij hun hoort of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende: [..] Hoe plat en lomp het ook klinkt, het is algemeen bekend dat mannen zo goed als alleen met hun L*l denken als ze aandacht krijgen krijgen van een meisje wat er wel leuk uitziet, het is geen excuus absoluut niet en je hebt er uitzonderingen in, maar op dat vlak denkt een meisje gewoon verder en rationeler denk ik.
Başımıza taş yağacak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lan! Een jongen en een meisje kunnen niet gewoon vrienden zijn.. behalve als het klasgenoten / collega's zijn. Als het niet de jongen is die een oogje heeft op de dame dan is het wel andersom. Trust me!
En sowieso hebben de meeste Turkse mannen hier een extra Poolse/Oost-Europese vriendin waar ze zelfs kinderen bij verwekken .quote:
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de mannen het eens zullen zijn met xminator.
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Bilge, hoe denk jij over het onderwerp? Ga jij of zou jij vreemdgaan? Vind je het normaal?
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?
Ik denk dat de Turken in deze draad zich óf beter voordoen dan ze zijn omdat ze naar een meisje hengelen, óf idealistisch/ religieus zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Hoe kom jij hierbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
óf idealistisch zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.
Hoeveel Adanali meisjes ken jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?
Bedoel het niet slecht ofzo, maar dat viel mij op..
ty.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.
Op mijn werk en in het café pik ik wel eens wat op.quote:
Niet veel, maar de meesten zijn zo.quote:
En waarom zou dat dan op toepassing zijn op de "Turken in dit topic"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op mijn werk en in het café pik ik wel eens wat op.
Is hij geen collega/klasgenoot/familie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het eens met Alice... een van mijn beste vrienden is een jongenen nee geen gevoelens voor hem of hij voor mij meer dan dat.
Flirten = praten, als ze dan niet stopt = exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Maar dan vraag ik me toch af, wat zouden jullie doen als jullie vriend(in) opzettelijk flirt met andere mannen/vrouwen of vreemdgaat?
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Maar dan vraag ik me toch af, wat zouden jullie doen als jullie vriend(in) opzettelijk flirt met andere mannen/vrouwen of vreemdgaat?
Ik zou er wat van zeggen. Eigenlijk zou het gewoon the end zijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
De man uithangen en haar goed preken natuurlijk, zoiets doe je niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het eens met Alice... een van mijn beste vrienden is een jongenen nee geen gevoelens voor hem of hij voor mij meer dan dat.
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De man uithangen en haar goed preken natuurlijk, zoiets doe je niet.
Meteen het einde? Of nog er goed over praten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou er wat van zeggen. Eigenlijk zou het gewoon the end zijn...
Hoezo zelfde doen? Dan verlaag je je toch naar zijn niveau?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.
Zou je haar geen tweede kans geven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Flirten = praten, als ze dan niet stopt = exit.
Vreemdgaan = exit.
Omdat Turkentopicquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Maar het word nu echt gepresenteerd als een Turks 'guy' thing, waarom?
Waarschijnlijk spiegel voorhouden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?
Nogmaals hoezo spreek jij steeds voor de meeste mannen e.d.? Ken je ze allemaal?(yeah zo cliché)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
Als het meisje mooi is of er redelijk goed uitziet, dan kun je er wel vanuit gaan dat de meeste mannen wel een stapje verder zouden gaan als ze de kans zouden krijgen. Daar ben ik het mee eens.
Het hangt van de persoon af. Maar een normale vriendschap is heel goed mogelijk.Dat sommige jongens zo raar zijn wil niet zeggn dat ze allemaal zo zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Het was wel een klasgenoot, maar al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij geen collega/klasgenoot/familie?
Hoe weet je dat hij geen gevoelens voor jou heeft?
Ja, ik sta met mijn mond vol tanden hier. Bizim millet neymisde, bizim haberimiz yokmus. Niet dat ik ontken dat er Turken tussen zitten die een kind hebben verwekt bij een Oost-Europese buitenvrouw, maar ik denk dat er schromelijk wordt overdreven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Maar het word nu echt gepresenteerd als een Turks 'guy' thing, waarom?
Kappen met de relatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Zou je haar geen tweede kans geven?
Ik ben kinci wat dat betreft. Eerst goedmaken, daarna terugpakken wanneer hij het niet verwacht. Gewoon zodat hij voelt hoe het is om genaaid te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?
Dit is echt zo'n onderwerp waar de mannen en de vrouwen tegenover elkaar staan. Net zoals dat wij vrouwen niet kunnen begrijpen, begrijpen jullie niet hoe het is om een peniseigenaar te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik sta met mijn mond vol tanden hier. Bizim millet neymisde, bizim haberimiz yokmus.
Zie je mijn theorie klopt; klasgenoot... Overigens zie filmpje van anitsiopeitereaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was wel een klasgenoot, maar al jaren niet meer.
Dat kan je nooit 100% weten natuurlijk... maar ik heb nooit iets gemerkt iig als dat het geval wasen hij een vriendin momenteel.
Ik ga niet iets doen wat tegen mijn principes en waarden ingaat om iemand een spiegel voor te houden. Althans, niet zoiets laags als vreemdgaan.quote:
Oja, sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.
Als ze vreemd gaat is het een walgelijk stuk vreten dat zich ontzettend respectloos gedraag tegenover mij, waarom zou ik haar dan een tweede kans geven? "Oh nee sorry lieverd ik viel per ongeluk op zijn lul"?
Hele goede vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oja, sorry. Maar vreemdgaan kan ook alleen zoenen betekenen, zou je het dan ook meteen uitmaken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.
Als ze vreemd gaat is het een walgelijk stuk vreten dat zich ontzettend respectloos gedraag tegenover mij, waarom zou ik haar dan een tweede kans geven? "Oh nee sorry lieverd ik viel per ongeluk op zijn lul"?
Nee, ik dacht dat het ging over flirten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga niet iets doen wat tegen mijn principes en waarden ingaat om iemand een spiegel voor te houden. Althans, niet zoiets laags als vreemdgaan.
Maar dan verlaag je je nog steeds naar zijn/haar niveau en dan ben je eigenlijk geen haar beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou ja, niet met zo een intentie, maar eerder van: Kijk dit is wat jij mij aandoet
Thank you n00b.quote:
Vrijwel alle mannen zijn slaven van hun lichaam, zelfs priesters hebben zichzelf niet in de hand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
[..]
En waarom zou dat dan op toepassing zijn op de "Turken in dit topic"?
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:
Oké, dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het ging over flirten?
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oja, sorry. Maar vreemdgaan kan ook alleen zoenen betekenen, zou je het dan ook meteen uitmaken?
De gevolgen van heen en weer flirten is toch niet zo erg, met name als je de ander kan laten zien wat het doet met je? Ik heb het niet over vreemdgaan hé.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je je nog steeds naar zijn/haar niveau en dan ben je eigenlijk geen haar beter.
Groot dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Ik heb daar geen antwoord op.
Ik struikelde in de sauna.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef msnk het volgende:
TT![]()
Wat ik me ook afvraag is, mensen die dan achter de rug om flirten bijvoorbeeld
Hoe doen die een oog dicht?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je kan ook een relatie hebben waarbij je weet dat je vriend van alles flikt en je hem 'terug pakt' door ook van alles uit te vreten. En toch van elkaar kunnen houden.
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De gevolgen van heen en weer flirten is toch niet zo erg, met name als je de ander kan laten zien wat het doet met je? Ik heb het niet over vreemdgaan hé.
Tegenpolen trekken elkaar aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]_!
neen, bedankt. Vreemdgaan is wel het laatste wat ik zou doen. Zelf ben ik een nette jongen dus ik verwacht dan ook een nette meisje (maar dat komt meestal wel goed, soort zoekt soort enzulks).
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karma, dus 'what goes around, comes around'.
Want ze zijn minder afhankelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Wat mij is opgevallen, des te hoger Niveau dames studeren des te meer ze vreemdgaan.
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik val echt op macho mannen, en dat zijn juist die mannen die vaak vreemdgaan. Napcam simdi.
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Houden van en respect hebben voor bestaat niet?
quote:
Independent woman jwz.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebt
Net zoals de meeste vrouwen ook geen maagd als man willen enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?
Het is eigenlijk zelf een beetje de giftige slang opzoeken dan
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
30 yapta duz hesap olsunquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |