Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
moet ik ook nog steeds eten.quote:
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.
Maar moet je niet in Nederland eten hè, dat is ekte bagger.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet ik ook nog steeds eten.
ik vind die bladerdeeg op elkaar met fetakaas ertussen echt baaas. peynerli tepsi boregi toch
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NLquote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje offtopic dit maar ik moet een pakket posten via DHL express. Hier zit geen DHL express point dus wil ik het thuis laten ophalen. Iemand enig idee welk nummer ik moet hebben? Heb op de site gekeken maar kon het niet vinden.
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.
He thanks.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NL
Dit?
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.
Zuiden. Adana is in het Zuiden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullen.
Je hebt wel paar tentjes die je tafel vullen, maar die zijn er niet zo veel als in het oosten inderdaad.
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Oh maar ik wil er niks voor betalen, moet via een 'antwoordnummer' gaan. Kan dat? Ah, ik bel DHL morgen gewoon. Ze geven mij vast wel het juiste nummer.
Eten doet men in het oosten. Cheap ook nog en tafel helemaal vol.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullen.
Je hebt wel paar tentjes die je tafel vullen, maar die zijn er niet zo veel als in het oosten inderdaad.
Klopt idd. Of er moet een telefoonnummer genoemd worden, dan doen ze het wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan.
Sowieso moet het via DHL express en niet DHLFORYOU.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan.
Niet lekker.... Heb nog een pak in de diepvries en weet niet wat ik ermee aan moet.. Vind het niet meer lekker.quote:
X... Serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.
Volgens mij telt x het Oosten van Turkije niet mee als Turkije. Als het Oosten van Turkije Koerdistan is, dan ligt Adana inderdaad in Oost-Turkije. Maar nu is toch echt Zuid-Turkije.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet lekker.... Heb nog een pak in de diepvries en weet niet wat ik ermee aan moet.. Vind het niet meer lekker.
[..]
X... Serieus?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch echt het Zuiden, geografisch gezien.
Ook als je het vanuit libanon bekijkt? Vanuit mijn perspectief gewoon het oosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch echt het Zuiden, geografisch gezien.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij telt x het Oosten van Turkije niet mee als Turkije. Als het Oosten van Turkije Koerdistan is, dan ligt Adana inderdaad in Oost-Turkije. Maar nu is toch echt Zuid-Turkije.
Senin perspectief kaymis. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ook als je het vanuit libanon bekijkt? Vanuit mijn perspectief gewoon het oosten.
Zuidoosten dan, wat jij wilquote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Senin perspectief kaymis. Letterlijk en figuurlijk.
Oosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Ambipur het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, waar ligt Erzincan dan volgens jou?Het Noorden zeker?
Adana ligt precies in het midden van Turkije, in het Zuiden. Als jij deze provincie als Oost-Turkije beschouwd dan is er iets heel erg mis met jouw perspectief. Dit is net zoiets als een Istanbullu die Zonguldak als Oost-Turkije beschouwd omdat het vanuit zijn perspectief in het Oosten ligt.quote:
Nee, want jij bent geen Turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
Mensen, hier verder dan maar?
GC / Turken op FOK! #949 waar borte eigenwijs is
Waar benoem ik het Oost-turkije ?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana ligt precies in het midden van Turkije, in het Zuiden. Als jij deze provincie als Oost-Turkije beschouwd dan is er iets heel erg mis met jouw perspectief. Dit is net zoiets als een Istanbullu die Zonguldak als Oost-Turkije beschouwd omdat het vanuit zijn perspectief in het Oosten ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |