Nog steeds in Marokko?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hoe is het daar in Holland? Warm of??
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.quote:
Zal vast niet aan jou liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.quote:
Turken + humor.. Yeah rightquote:Op maandag 15 juli 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het antwoord dat jij hier geeft is niet te begrijpen. In geen enkele context. Turkse humor zeker.
Is toch gezellig. Of denk je dat je pa en ma nooit iets erotisch hebben gedaan / of gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man. Leuk als je met de hele familie zit
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is toch gezellig. Of denk je dat je pa en ma nooit iets erotisch hebben gedaan / of gezien.
Onzin joh, moet je eens foto's opvragen van je pa en ma - uit de jaren 70 en 80.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Alleen voor de kids. Verder niet ja!
Toen zaten ze nog in het dorp in TR.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin joh, moet je eens foto's opvragen van je pa en ma - uit de jaren 70 en 80.
Oh lekker weer daar dus? Niet verwacht! Is het vasten daar een beetje te doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik woon niet in Zuid- of Noord-Hollandhier in de prov. Utrecht is het wel warm, in de zon stond de thermometer boven de 35 graden.
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt is, weer een trouwpartner minder voor mij.
Tuurlijk ben ik een Marokkaan. Mijn UI spreekt boekdelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!
Graag. Soort bij soort.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Trouw alleen met jou als jij een Marokkaan bent schatjeeee!
Mwah mwah ik heb het er moeilijk mee, maar is m'n eerste keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh lekker weer daar dus? Niet verwacht! Is het vasten daar een beetje te doen?
Even vraagje, hoe oud ben je dat dit je eerste keer is? Of ben je sinds kort bekeerd ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah mwah ik heb het er moeilijk mee, maar is m'n eerste keer.
Vooral last van met slapen en met sporten.
Grapquote:
En toch vind je me leuk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ambipur die grapjes maakt is hetzelfde als melk bij het avondeten, het is gewoon vreemd.
Laatse en om Klinkerbotsing te steunenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even vraagje, hoe oud ben je dat dit je eerste keer is? Of ben je sinds kort bekeerd ofzo?
[..]
Grap
Echt he pffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |