Guzelmis. Dus jij doet dit op je werk en krijgt ervoor betaald? Wat voor diploma moet ik hiervoor hebben?quote:
wtf is dit danquote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef xaban06 het volgende:
Lol, krijg net een verzoek binnen.
Please delete/remove 24th pic down of blonde female showing one breast standing next to bed post wearing blue white dress.
Wat een omschrijving
Voor werk wat ik doe is ervaring belangrijk, diploma is bijzaak.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Guzelmis. Dus jij doet dit op je werk en krijgt ervoor betaald? Wat voor diploma moet ik hiervoor hebben?
Regel stage danquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voor werk wat ik doe is ervaring belangrijk, diploma is bijzaak.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want blote chick kijken is zeker per defintie haram..
Anlat hele.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bu gozler neler gordu, bi bilsen!
Kulagin duydunu anlatsana, je weet wel die ene keer in de bus?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bu gozler neler gordu, bi bilsen!
trein bro, trein.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Kulagin duydunu anlatsana, je weet wel die ene keer in de bus?
NL of TR?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef leeell het volgende:
zijn er bij jullie ook bepaalde horeca gelegenheden (veel) langer open vanwege iftar ?
NL.quote:
Teravih.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Was het niet metro? Waar is zG wanneer je hem nodig hebt.
Treinquote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Sws. Staan is te veel moeite.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaal, niet anders dan normaal iig. Maar je zat,
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
quote:
Trigger had ooit een sappig verhaal gepost. Niet de alevieten maar de andere partij kwam hierdoor in slecht daglicht terecht imo.quote:
GC / Turken op FOK! #724 Heb topic niet gevolgd dus weet geen geschikte TTquote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Trigger had ooit een sappig verhaal gepost. Niet de alevieten maar de andere partij kwam hierdoor in slecht daglicht terecht imo.
Kolay gelsin.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:11 schreef xminator het volgende:
Ik maak iedere dag gebruik van bussen, dat zal het wel zijn
geen sappige verhalen?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:11 schreef xminator het volgende:
Ik maak iedere dag gebruik van bussen, dat zal het wel zijn
Besteld nog wel, relaxed. Sifir dus. Wat voor een?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Sagolasin, binnenkort gelukkig niet meer. Auto is besteld.
"Klopt als een bus enzo"quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar gaat dit allemaal opeens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |