SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax heeft de transfer van Mike van der Hoorn afgerond. De verdediger, die afkomstig is van FC Utrecht, tekende vandaag een contract dat een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2017. ,,Dit is de mooiste club van Nederland", luidde zijn eerste reactie.
Van der Hoorn meldde zich donderdagochtend vroeg in de ArenA om zijn handtekening te zetten. ,,Ik ben enorm blij met dit contract en heb enorm veel zin om straks met de jongens te gaan trainen." Van der Hoorn speelde deze zomer met Jong Oranje het EK en kent jongens als Daley Blind, Danny Hoesen en Ricardo van Rhijn al vrij goed. ,,Dat is prettig als je voor een nieuwe club gaat spelen. Tijdens het EK hebben we al over Ajax gesproken. 'Doen', zeiden ze meteen. Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord voer Ajax."
Van der Hoorn traint donderdagochtend meteen mee met de sectie van Frank de Boer. Het is nog niet bekend welk rugnummer hij krijgt, dat kiest hij later uit in overleg met de technische staf. De verdediger toonde zich meteen ambitieus op zijn eerste werkdag. ,,Ik heb een contract voor vier seizoenen getekend. Ajax is de afgelopen drie jaar kampioen geworden, dus ik hoop dat dat de komende vier jaar ook gaat gebeuren."
In de verdediging bij Ajax heeft hij behoorlijk wat concurrentie, maar dat is geen probleem. ,,Het is dringen, maar concurrentie maakt je alleen maar beter als het goed is. Ik breng in ieder geval wat lengte mee. Daarnaast hoop ik veel te leren van Frank de Boer en Jaap Stam, in hun tijd de beste verdedigers ter wereld."
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)dia+by+SocialManager
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die jongen had zomaar de broer van Strootman kunnen zijn. Zelfde kop.
Tja, ik denk en hoop dat hij spelers als Jetro Willems wel voorbij komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Ik gun hem de CL. Trouwens, zou gewoon goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al is de kans natuurlijk minimiem.
Is dat van die optie tot een 2e jaar toch waar, ja?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.
Kut leven heeft die jongen zeg.
Schijnt zo te zijn. Daarna is hij trouwens ook transfervrij, dus misschien blijft hij wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat van die optie tot een 2e jaar toch waar, ja?Dat zou wel goed nieuws zijn; ik dacht te lezen dat dat onzin was, namelijk.
Hm, dat vind ik wel goed nieuws.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn. Daarna is hij trouwens ook transfervrij, dus misschien blijft hij wel.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat van die optie tot een 2e jaar toch waar, ja?Dat zou wel goed nieuws zijn; ik dacht te lezen dat dat onzin was, namelijk.
Willems wel (wie niet?), maar om de CL te pakken moet hij toch ook spelers van een andere categorie voorbij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, ik denk en hoop dat hij spelers als Jetro Willems wel voorbij komt.
Ah op die manier. Leuk, haha.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Willems wel (wie niet?), maar om de CL te pakken moet hij toch ook spelers van een andere categorie voorbij.
Dat zou wel een keer leuk zijn, wat minder pech met loten zou al een goed begin zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu de selectie nóg breder is dan vorig jaar, denk ik dat Ajax in Europa redelijk ver kan komen. Overwinteren in de CL (met wat geluk) of kwartfinale EL moet erin zitten.
Ik eis voorbeeldenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
En mijn voorspellingen komen zeer vaak uit.
Denk het ook niet, die gaan nog een plaatsje zakken tov afgelopen seizoenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
En mijn voorspellingen komen zeer vaak uit.
Volgens mij heb ik ze een tijdje terug als 4e voorspeld, dat denk ik nog steeds wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet wel, volgens iedereen wordt Feyenoord 2de.
mee eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zijn deze discussies relevant voor dit topic? Ga dan naar de slowchat toe, die is er niet voor niets.
quote:Ajax houdt donderdag 25 juli de jaarlijkse Open Dag. Dit jaar heeft het evenement een andere opzet dan de vorige edities. Op deze fandag kunnen supporters heel veel activiteiten doen bij stands van sponsors en supporters, is de spelerspresentatie en dit jaar een training in het stadion. Mis het niet!
Dit traditioneel drukbezochte Ajax-evenement begint om elf uur met rond de ArenA diverse activiteiten voor jong en oud. De deuren van het stadion gaan om 13:00 uur open met een wedstrijd van Lucky Ajax.
Om 13:30 uur is het tijd voor het hoogtepunt van de dag: de spelerspresentatie. En zij worden niet alleen gepresenteerd, maar zullen ook direct daarna voor de ogen van hun fans een training afwerken die natuurlijk vooral in het teken zal staan van de strijd om de Johan Cruijff Schaal, die zaterdag 27 juli op het programma staat. De dag wordt om 16:30 uur afgesloten met de handtekeningensessie.
Alle parkeerterreinen in de omgeving (P3 t/m P-overig) zijn toegankelijk.
Tijdens de Open Dag is het normale parkeertarief van kracht.
Programma
11.00 Omgeving ArenA open met diverse activiteiten sponsors en supporters
13.00 uur Amsterdam ArenA open
13.30 - 13.45 uur Presentatie van de spelers in de ArenA
13.45 - 14.45 uur Training A-selectie in de ArenA
16.30 Handtekeningensessie in de ArenA (via ingangen A, B, C , G, H en J)
17.30 uur Einde programma ArenA omgeving en Open Dag
In aanlopen naar de 25ste zal er meer info via de diverse kanalen komen.
Die ene malloot die de presentatie weer doet zekerquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met al die b-artiesten en kenkerherrie aan je kop
Poulsen moet die lamme kapottrappen voor al die kleine kindertjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene malloot die de presentatie weer doet zeker
Nee dat is meer voor Eyong Tarkang Enoh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poulsen moet die lamme kapottrappen voor al die kleine kindertjes
Zit die nog bij de A-selectie ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is meer voor Eyong Tarkang Enoh.
Ja hij is er weer bijgekomen volgens mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit die nog bij de A-selectie ?
Hopelijk speelt die nooit meer voor Ajaxquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij is er weer bijgekomen volgens mij
Ja wie niet. Aardige gozer, maar waardeloze voetballer. En 3,5 miljoen is dan een mooi bedragje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik hoopte dat Enoh voor 3,5 miljoen zou vertrekken..
Hopelijk krijgt hij een afscheidswedstrijd net als Sjaak Swart.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk speelt die nooit meer voor Ajax
Dat was geen afscheidswedstrijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een afscheidswedstrijd net als Sjaak Swart.
Bij Heerenveen of NAC jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een afscheidswedstrijd net als Sjaak Swart.
Weg gaat hij nog wel, of het voor dat bedrag gaat lukken is de vraagquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik hoopte dat Enoh voor 3,5 miljoen zou vertrekken..
Dat denk ik wel ja, iedereen wil Sjaak Swart in de basis hebben, aldus Sjaak Swart.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, ik neem aan dat Sjaak tijdens de open dag gewoon weer meespeelt met Lucky Ajax.
Komt door de ervaring hé, Sjaak heeft zeker 2800 wedstrijden gespeeld. Dan sta je eigenlijk al met 5-0 voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, iedereen wil Sjaak Swart in de basis hebben, aldus Sjaak Swart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Dat is ook de enige reden dat hij zichzelf altijd in de basis zet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, iedereen wil Sjaak Swart in de basis hebben, aldus Sjaak Swart.
Als hij 100 is zal de Nieuwe Kuip zelfs te klein zijn voor de wedstrijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat hij zichzelf altijd in de basis zet.
Ik denk niet dat die dan al af is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij 100 is zal de Nieuwe Kuip zelfs te klein zijn voor de wedstrijd
Best aardige techniek als ik het zo ziequote:
Prima mentaliteit ook. Valt wel op bij veel nieuwe spelers, allemaal heel bereid te werken en beter te worden. Ben achteraf ook wel blij dat ze Janssen vorig seizoen gedumpt hebben. Zo iemand moet je er gewoon niet bij willen hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Best aardige techniek als ik het zo zie
Inclusief dramatische muziekquote:
Opendeur.jpgquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar hoopt op de titel en een gunstige CL-loting.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Potjandorie. Niet weer die titel hoor, ben er nu wel klaar mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax scout heel veel op karakter en de groepsproces. Aan de ene kant ook wel jammer, zo heb je niet snel meer een klootzakje die je zelf af en toe haat maar de tegenstander nog meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Prima mentaliteit ook. Valt wel op bij veel nieuwe spelers, allemaal heel bereid te werken en beter te worden. Ben achteraf ook wel blij dat ze Janssen vorig seizoen gedumpt hebben. Zo iemand moet je er gewoon niet bij willen hebben.
Suarez en Vertonghen waren de laatstequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax scout heel veel op karakter en de groepsproces. Aan de ene kant ook wel jammer, zo heb je niet snel meer een klootzakje die je zelf af en toe haat maar de tegenstander nog meer.
Een nieuwe Suarez qua karakter zal ook nooit bij Ajax komen zolang Frank de Boer er is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen waren de laatste
Hopelijk wel met optie tot koop en fit, anders hoeft het van mij niet.quote:
Met Bojan erbij is er gewoon geen plek voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk wel met optie tot koop en fit, anders hoeft het van mij niet.
Wel als daardoor Boerrigter uit de selectie verdwijnt. Al hoop ik op verrassing Meleg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Bojan erbij is er gewoon geen plek voor hem.
Of ze breken allemaal door en we winnen de CL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop trouwens nu wel dat het ff klaar is met de buitenlandse jeugdaankopen, anders zijn we net zo'n Engelse grafploeg. Ik snap dat het is om matige lichtingen op te vangen maar dit lijkt ook veel op we halen er 15 en daarvan breken er hopelijk 2 door.
De zaak verandert wel als we hem mogen kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij komt hier toch alleen maar om te spelen, net zoals Bojan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel als daardoor Boerrigter uit de selectie verdwijnt. Al hoop ik op verrassing Meleg.
Tja, zijn wel allemaal andere lichtingen. Het is de bedoeling dat dit goed gaat lopen en er straks geen enkele miljoenen aankoop of huur voor het eerste elftal meer nodig is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop trouwens nu wel dat het ff klaar is met de buitenlandse jeugdaankopen, anders zijn we net zo'n Engelse grafploeg. Ik snap dat het is om matige lichtingen op te vangen maar dit lijkt ook veel op we halen er 15 en daarvan breken er hopelijk 2 door.
Waarom niet? Hij kan net zoals Bojan op elke plek voorin. We hebben nu als back-up Boerrigter en Lukokiquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen maar als Fischer op het middenveld gaat spelen, anders geen plek zoals ik al aangaf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij kan net zoals Bojan op elke plek voorin. We hebben nu als back-up Boerrigter en Lukoki
Fischer gaat sowieso niet op het middenveld spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen maar als Fischer op het middenveld gaat spelen, anders geen plek zoals ik al aangaf.
Babel was ook zo´n transfer, die stond na wat minuten tegen RKC gelijk in de basis tegen Dortmund. Als hij blessurevrij was gebleven dan had hij gewoon 40+ wedstrijden gespeeld.
Zulke spelers komen hier niet naartoe om één van de aanvallers te zijn.
Bron?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fischer gaat sowieso niet op het middenveld spelen
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die Cuenca erbij willen als back up zijn niet goed in hun knikker
Cuenca op links en Fischer op midfield, of Bojan midfield en Cuenca op rechts. Alleen zo kan het. Maar dat gebeurt toch niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.
Precies ik zie dat nooit gebeurenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door wolferl op 12-07-2013 00:19:28 ]
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:49:29There's not yet a decision on the future of winger Isaac Cuenca (22). Again joining Ajax on loan would be the most likely option. sport reageer retweet
Anders was hij inmiddels wel terug in Barcelona dunkt me.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:49:29There's not yet a decision on the future of winger Isaac Cuenca (22). Again joining Ajax on loan would be the most likely option. sport reageer retweet
Wel met koopoptie dan potjandorie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Is hij ook al maar schijnt nu weer even terug naar Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Anders was hij inmiddels wel terug in Barcelona dunkt me.
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is hij ook al maar schijnt nu weer even naar Amsterdam te gaan.
Lukoki kan het sowieso wel vergeten. Die mag weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.
Dus voor volgend seizoen:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukoki kan het sowieso wel vergeten. Die mag weg.
Ik heb het nu over plaatsen, waar hij zelf is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.
Wie zegt dat hij komt onderhandelen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerst zegt De Boer dat hij geen optie is omdat hij geblesseerd is maar nu komt hij toch onderhandelen voor een contract![]()
![]()
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus voor volgend seizoen:
Fisher/Boerrigter - Hoessen/Sigthersson - Bojan/Cuenca
Prima toch?
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef wolferl het volgende:
Die komt onderhandelen voor een contract.Deze pipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien stond die spoiler er eerst niet
Een jeugdspits beter dan Siggy?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.
Miss gaat Eriksen dan toch weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Cuenca is niet overbodig, maar wel vreemd.
Dat gaat hij zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of Kolbeinn gaat ons allemaal verbazen dit seizoen.
Of Bojan ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan Fischer als vervanger van Eriksen?
dat zou kunnen.
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan Fischer als vervanger van Eriksen?
dat zou kunnen.
Lijkt me ook onlogisch, gezien Ajax toch prob 1 mil moet betalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
Hoesen/Siggy is een droomkoppel laat die maar strijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.
AJAXquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
Voor dit jaar zeker, is gewoon te hopen dat Kolbeinn eens een heel jaar fit blijft. Anders moeten ze hem wel verkopen volgend jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoesen/Siggy is een droomkoppel laat die maar strijden.
spelen volgend jaar soberso allebei wel 20+ wedstrijden,
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Deze pipoBovendien stond die spoiler er eerst niet
hij wilt Jaap stam ontmoetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?
Je moet die jongen ook niet overschatten. Barcelona is niet de heilige tempel waar enkel Messi's, Iniesta's en Xavi's aan de lopende band tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, dus waarom zou een stand in van Barcelona dat gaan verlaten om stand in bij Ajax te zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
Laten wel eerlijk zijn: Barcelona is een 4x grotere club dan Ajax. Financiën, fans, álles is groter, beter etc etc.
Minder risico voor je sportieve carrière. Want zeg nou zelf: Wil je liever voor 2 miljoen per jaar een tijdje in het oh zo geweldige Rusland spelen met hun geweldige competitie omdat je het nét níet redt bij de top 10 van de wereld?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, dus waarom zou een stand in van Barcelona dat gaan verlaten om stand in bij Ajax te zijn?
quote:
Daarom moeten we wel een beetje concurrentie krijgen eigenlijk. Houdt ons scherp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax is te goed, pijnlijk gat komt er op deze manier zo.
Totale dominantie in de Eredivisie dit seizoen.
wie is dat klinkt als een echte joodquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Moses Daddy-Ajala is vandaag 18 geworden.
Dat dacht psv ook, na 4 jaar achtereenvolgens kampioen te worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax is te goed, pijnlijk gat komt er op deze manier zo.
Totale dominantie in de Eredivisie dit seizoen.
Klein Nigeriaantje van dezelfde voetbalschool als Musa, tekent waarschijnlijk vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie is dat klinkt als een echte jood
Alles hangt er van af of Eriksen blijft. Als Eriksen blijft worden we zeker kampioen. Gaat hij weg, dan wordt het nog steeds een spannende strijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat dacht psv ook, na 4 jaar achtereenvolgens kampioen te worden.
Dat dacht Twente ook na hun kampioenschap.
Dat dacht AZ ook, toen het sinds 1981 weer de schaal mocht heffen.
Laten we nuchter blijven, althans dat doe ik al drie jaar.
Ik denk dat Eriksen blijft, des te meer omdat er veel versterkingen zijn gehaald ten opzichte van afgelopen seizoen. Dat ziet Eriksen ook wel. En waarom zouden we met dit team (Eriksen included) niet heel ver komen in de CL? Mits een lekkere loting (lees: geen Realquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles hangt er van af of Eriksen blijft. Als Eriksen blijft worden we zeker kampioen. Gaat hij weg, dan wordt het nog steeds een spannende strijd.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 07:57:57#Ajax en Norwich City bereiken akkoord over Toby Alderweireld. Engelsen bereid om 8 miljoen euro te betalen. Bal ligt bij Alderweireld. reageer retweet
Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:12 schreef Godtje het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 07:57:57#Ajax en Norwich City bereiken akkoord over Toby Alderweireld. Engelsen bereid om 8 miljoen euro te betalen. Bal ligt bij Alderweireld. reageer retweet
Ja.... dat is zeker zo. Er gaat geen Nederlandse speler meer rechtstreeks naar Barca, Real, Bayern of ManU.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.
Hij is er nog niet naar toequote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.
Wel een club in opkomst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:29 schreef Sandersson het volgende:
Tsja ook de wat kleinere clubs hebben vaak rijke eigenaren waardoor ze meer aantrekkingskracht hebben.
Norwich vind ik een lelijke club, maar als hij daar twee jaar presteert kan ie wellicht nog een mooie stap maken. Al vind ik dit gewoon een stap achteruit
Dit is een hele duidelijke boodschap van Ajax aan hem, dus of hij komt zelf met een beter alternatief op de proppen of het is ditquote:
Er zijn wel meer clubs dan alleen Norwich die zich hebben gemeld, dat schreef de Telegraaf gisteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is een hele duidelijke boodschap van Ajax aan hem, dus of hij komt zelf met een beter alternatief op de proppen of het is dit
Weinig aansprekende club in een sterke competitie. Ajax is een schitterende club in een matige competitie. Tsja, het is een keuze...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
quote:Ajax-back sluit niets uit: 'FC Twente is een heel mooie club voor me'
Dico Koppers draagt komend seizoen wellicht het tricot van FC Twente om de schouders. De club uit Enschede heeft zich inmiddels bij Ajax gemeld. Met een definitieve overname is een bedrag van circa acht ton gemoeid.
Koppers, 21 jaar, sluit niets uit. "Het is pril, maar FC Twente zou een heel mooie club voor me zijn", erkent de linkerverdediger vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Bij Ajax is het lastig voor me om aan spelen toe te komen."
Koppers staat tot de zomer van 2015 onder contract bij Ajax en werd vorig seizoen verhuurd aan ADO Den Haag. In Amsterdam heeft hij onder meer Nicolai Boilesen en Daley Blind in de hiërarchie voor zich.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe kan jij dat weten
je bent net 11 man
Mei 2013:quote:Op termijn ziet trainer Frank de Boer voor de vleugelaanvaller een plek weggelegd op het middenveld, waar nu zijn landgenoot Christian Eriksen het spel verdeelt. Nu moet de 18-jarige Fischer daar echter nog niet aan denken. "Het zou voor mij te veel zijn als ik nu op de plek van Christian zou moeten spelen. Hij kan dat beter dan ik. Maar op termijn, als Christian daadwerkelijk weg is, zou het een prachtige uitdaging voor mij zijn. Op dit moment zie ik de rol van linksbuiten als het meest geschikt voor mij."
quote:Nu er nadrukkelijk gespeculeerd wordt over een vertrek van Christian Eriksen is de vraag wie de talentvolle Deen moet gaan vervangen. Dat zal geen eenvoudige opgave zijn voor Ajax, zo merkt landgenoot Viktor Fischer op: "We hebben bij Ajax veel belangrijke spelers, maar Eriksen is waarschijnlijk de grootste ster."
Het eventuele vertrek van Eriksen is volgens Fischer een aderlating voor de Amsterdammers. De vleugelspits maakt zich echter geen zorgen, er zijn namelijk genoeg andere spelers die het vertrek op kunnen vangen. "Als Christian weg is, zal er wel iemand zijn die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik diegene ben, maar we zullen het wel zien, zulke dingen gebeuren vanzelf op het veld."
Alleen daarom al zou het goed zijn dat Eriksen nog een jaar blijft, is nu te vroeg voor Fischerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..], jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he...
Ontopic: Cuenca kun je er altijd bijhebben, mits fit. Je kan hem nu kopen en bij ons fit laten worden of misschien van de winter huren als een Eriksen of de Jong toch weg gaan. Kan Fischer daar mooi spelen;
feb 2013:
[..]
Mei 2013:
[..]
Nou ja, bij Norwich speel je je misschien nog in de kijker bij een grotere premier league club.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:45 schreef fathank het volgende:
Norwich overwegen.
Als je dan toch naar een matige club wil ga dan naar een warm land ipv 300 dagen per jaar regen en english breakfast
Scharreltje opzoeken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?
Dat is dan ook de enige reden denk, eerst nog even alleen meer salaris pakken en het seizoen erna naar Man U ofzo. Dat denkt ie dan....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja, bij Norwich speel je je misschien nog in de kijker bij een grotere premier league club.
Maar ik zou ook liever bij een Zuid-Spaanse degradatieclub spelen. Mits het salaris ongeveer hetzelfde is.
Tja. Het isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden denk, eerst nog even alleen meer salaris pakken en het seizoen erna naar Man U ofzo. Dat denkt ie dan....
Norwich.
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:36 schreef TIM-846 het volgende:
Alderweireld naar Norwich voor 8 miljoen volgens NUnl. Dat zou keurig zijn! Nu is het aan Alderweireld zelf.
Dat zou betekenen dat Eriksen dus voor 12-15 weg kan
Niet volgens nu.nl... de bron van hen is nog altijd telegraaf.nlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:36 schreef TIM-846 het volgende:
Alderweireld naar Norwich voor 8 miljoen volgens NUnl. Dat zou keurig zijn! Nu is het aan Alderweireld zelf.
Dat zou betekenen dat Eriksen dus voor 12-15 weg kan
Zie Alderweireld meer als een subtopper. Maar alles is een niveau opgeschoven inderdaad; onze toppers gaan naar de subtop van Europa, en onze subtoppers gaan naar de middenmoot of nog lager. Als Suarez en Vertonghen al niet eens naar een CL-club gingen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Niks onterecht aan.Ze hebben die extra stap nodig in hun ontwikkeling.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Allemaal onterecht overigens, clubs in Europa zijn aan het slapen.
Nou Vertonghen en Suarez behoorden eigenlijk meteen tot de absolute top van de PL (hun clubs niet), dus dat is niet helemaal waar. Maar het zal inderdaad niet allemaal onterecht zijn, uiteraard.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks onterecht aan.Ze hebben die extra stap nodig in hun ontwikkeling.
Werkte prima toch tegen Twente uit en PSV uit? Moet je back wel genoeg drang naar voren hebben zodat de posities bezet blijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:37 schreef w00h00 het volgende:
Ik kan me nog een interview van Frank de Boer in de Ajaxlife nog herinneren waarin hij vertelde dat het ideale beeld van de voorhoede was om met een hangende buitenspeler te spelen (Fischer) en aan de andere kant een type Overmars (Cuenca) die met zijn snelheid buitenom zou kunnen gaan.
Ik heb Krkic niet heel veel zien spelen, maar dat is toch wel veel meer een type Fischer als Overmars/Cuenca? En gaat daardoor niet iedereen straks naar binnentrekken en elkaar in de weg lopen?
Die had het eerste complete jaar maar 11 doelpunten in 31 wedstrijden.quote:
Volgens mij is Frank niet helemaal op de hoogte van Liverpool. Die proberen sinds dit seizoen namelijk ook 4-3-3 te spelen. Daarnaast Engeland > Italië.quote:AD: Liverpool en Roma serieus in de markt voor Eriksen
12 juli 2013 -
Volgens het Algemeen Dagblad hebben Liverpool en AS Roma serieuze belangstelling voor Christian Eriksen. Frank de Boer liet in een reactie weten vraagtekens te plaatsen bij Liverpool als club voor Eriksen. Volgens de Ajax coach is Liverpool qua speelstijl niet de juiste club voor de Deen. 'Maar uiteindelijk moet Chris zelf beslissen,' aldus de Ajax coach.
Ja klopt, maar dat zijn juist de wedstrijden waar je wat meer ruimte voorin hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Werkte prima toch tegen Twente uit en PSV uit? Moet je back wel genoeg drang naar voren hebben zodat de posities bezet blijven.
quote:Bojan Krkic rondde donderdag zijn huurtransfer naar Ajax definitief af. De Spanjaard met Servische roots toont zich op de website van zijn nieuwe, tijdelijke, werkgever een uiterst gelukkig man.
Bojan komt op huurbasis over van FC Barcelona voor één jaar met een optie voor een tweede jaar. De 22-jarige aanvaller werd de afgelopen twee jaar verhuurd aan AS Roma en AC Milan, maar kiest nu bewust voor een stap terug. Hij had ook de keuze voor Feyenoord, PSV en enkele andere buitenlandse clubs, maar voor hem was maar één club de juiste: Ajax.
“Ik wilde al lang naar deze club en toen ik dit jaar de kans kreeg heb ik geen moment getwijfeld”, zei de multi-inzetbare aanvaller bij zijn presentatie.
Tegen team die zich ingraven heb je juist minder aan spelers met snelheid. Dan kan je beter spelers zoals Viktor hebben die nog wat kunnen in de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zijn juist de wedstrijden waar je wat meer ruimte voorin hebt.
Straks thuis tegen die degradatie kandidaten die zichzelf ingraven en niet van de 16m afkomen heb ik er nog wel mijn bedenkingen bij. In zulke wedstrijden moeten de buitenspelers het veld heel breed houden om er doorheen te komen, maar dat zie ik met Fischer en Krkic op de flanken niet zo snel gebeuren.
http://www.google.com/tre(...)=bojan%20ajax&cmpt=qquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef BankAardappel het volgende:
Volgens mij zegt hij niet dat hij altijd al naar Ajax wilde of dat het zijn droom club is. Z'n vader probeerde hem al een tijdje in Nederland te stallen, wat inderdaad suggereert dat hij hier al lang naartoe wilde. Hij was 5 jaar terug, voordat hij doorbrak bij Barcelona, ook al heel dicht bij een verhuur aan Ajax niet?
De titel van het stuk:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef BankAardappel het volgende:
Volgens mij zegt hij niet dat hij altijd al naar Ajax wilde of dat het zijn droom club is. Z'n vader probeerde hem al een tijdje in Nederland te stallen, wat inderdaad suggereert dat hij hier al lang naartoe wilde. Hij was 5 jaar terug, voordat hij doorbrak bij Barcelona, ook al heel dicht bij een verhuur aan Ajax niet?
quote:Bojan Krkic: ‘Ik wilde altijd al naar AFC Ajax’
Hij zal het vast een sympathieke club vinden, maar dit soort teksten zijn natuurlijk altijd lekker makkelijk scoren.quote:
Leuk dat dat de titel is, maar dat zegt hij dus niet. Dat artikel is gebaseerd op het interview van Ajax tv. Ze hebben "Ik wilde al langer naar Ajax", en "Ik heb Ajax altijd een mooie club gevonden vanwege de uitstraling en filosofie" verdraaid naar "Ik wilde altijd al naar Ajax."quote:
En de kinderen vinden het allemaal prachtigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij zal het vast een sympathieke club vinden, maar dit soort teksten zijn natuurlijk altijd lekker makkelijk scoren.
Moet die gozer zijn unieke one of a kind Ajax Maher shirt verkopen en een Bojan shirt aanschaffen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de kinderen vinden het allemaal prachtig
Blijf erbij dat het JR-Style was op die fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet die gozer zijn unieke one of a kind Ajax Maher shirt verkopen en een Bojan shirt aanschaffen.
Leek meer op Sana.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het JR-Style was op die foto
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al cult held. Urzaiz 0.5quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Teamfoto's zijn gemaakt.
Met Bojan erop![]()
Dat is moeilijk qua planning omdat de competitie dan al gestart is, maar er zit wel wat in, betere oplossing is die transferperiode inkortenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu al cult held. Urzaiz 0.5
Maar is het niet slimmer om te wachten met de foto tot de transferperiode voorbij is?
Bojan wordt nu al harder gehyped dan Cuenca vorig seizoenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar is het niet slimmer om te wachten met de foto tot de transferperiode voorbij is?
Inderdaad. Ik ben benieuwd naar z'n kunnen. Zou mooi zijn als hij bij een RKC aan het spelen zou komen.quote:
Is al jaren zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel goed argument om de transferperiode in te korten inderdaad, voor de foto.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is moeilijk qua planning omdat de competitie dan al gestart is, maar er zit wel wat in, betere oplossing is die transferperiode inkorten
Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan wordt nu al harder gehyped dan Cuenca vorig seizoen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel goed argument om de transferperiode in te korten inderdaad, voor de foto.
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca scheelt al een hele hoop dat Bojan wedstrijdfit isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!
Als hij heel blijft zal dat wel lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Cuenca heeft maar heel weinig gespeeld. Voordeel dat Bojan het hele seizoen heeft + optie nog tot een jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Ik hoop het maar ik wil er eerst wat van zien voor ik enthousiast wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij heel blijft zal dat wel lukken
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Blijf het een vorm van competitie vervalsing vinden, de UEFA zou het dus moeten sluiten voordat er weer gevoetbald wordt in Europa, dat is dus bij voorronde EL
Je moet het wel wel reëel houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
Bojan is echt een maatje te groot voor de NL comp. Die gaat er denk ik rond de 60 inschoppen.
Je moet wat als je Boerrigter en Lukoki tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Alleen RKC - Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke zender zendt morgen de wedstrijd(en) uit dan? Bij EL zie ik ze niet staan EL dus
Moet de spits meer voor de ruimte zorgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC heeft wel een aanval met de gemiddelde leeftijd van 70 jaar, niet normaal
Rommedahl - Joachim - Castelen
Daarom Hoesen >>> Siggyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet de spits meer voor de ruimte zorgen
Je snapt me wel...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd, maar gaan we dit seizoen zien
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechten
Maar met wie dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef Stiggie het volgende:
Kortom Bojan gaat ook af en toe in de spits spelen. Siggy is niet geweldig de afgelopen tijd en Hoesen is ook (nog) geen godswonder. Kan frankie weer met een klassieke buitenspeler spelen
Hij maakt nu voor het eerst fit een voorbereiding mee, dus kijken hoe hij daar uit komt, wat ik al zei, ik heb nog niet echt een voorkeur omdat Hoesen me tot nu toe ook niet echt heeft kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.
Afwachten voor hoeveel Barça hem zou willen verkopen evt.quote:
quote:Sport: Ajax informeert weer naar Cuenca
sport.es
Het Spaanse Sport meldt dat Ajax heeft geïnformeerd naar de voorwaarden waar het aan moet voldoen om Isaac Cuenca nogmaals op huurbasis over te nemen. De speler lijkt hier zelf echter niet van op de hoogte: "Niemand heeft iets tegen me gezegd, ik denk dat ik verhuurd of verkocht word".
Cuenca is op dit moment nog herstellende van een kijkoperatie aan z'n knie. Dankzij problemen aan zijn knie kwam hij in Amsterdam maar tot 5 wedstrijden.
http://sport.es/es/notici(...)la-con-bojan-2497378
Lijkt mij juist wel dat Barcelona hem kwijt wil, zie niet echt een toekomst voor hem bij Barcelona. Z'n contract loopt ook af over 2 jaar, gaan ze echt niet verlengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me niet dat Barca Cuenca kwijt wil, misschien met een terugkoop-clausule
Dat is het probleem niet zo, het gaat meer om de diepgang, Boerrigter kreeg veel kritiek en terecht maar zonder bal deed hij wat hij moest doen en dat is ruimte creërenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Ajax nog een speler gaat halen natuurlijk. Het lijkt me iig niet dat Frank met twee spelers gaat spelen die enkel naar binnen trekken. Das niet des Frank
Alderweireld moet nog zelf beslissen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens Daily Mail betaalt Norwich City 6,9 mln pond voor Alderweireld.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Premier League wordt zo wel steeds leuker om te kijken.
Hij verdiend daar waarschijnlijk 2,5 tot 3 keer zoveel, dan zou ik het ook doen, hij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
Het is kiezen tussen PL of JLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Stiggie het volgende:
Maar Toby zit wel in een stijgende lijn. Hij is ieder jaar beter geworden... Best goede verdediger.
Jan is naar mijn mening ook voor te weinig geld verkocht en was al klaar en is klaar voor de absolute top in mijn ogen
1 aardig seizoen met een paar ontzettend domme foute en hij is in potentie beter?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:40:13Good to see the guys back! Start of pre season! #Daws #JD #Brad gylfisig22 http://t.co/CguinjwcNR reageer retweet
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
En goed dat ze zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap op
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen die in het eerste heeft gespeeld een aanwinst gebleken voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen een aanwinst gebleken voor Ajax.
Tja, talent wordt altijd overhypt, daar kijk ik nooit zo naar. Maar dat Fischer een aanwinst is voor Ajax dat durf ik wel met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.
Ach ik denk dat er over een paar jaar wel genoeg Nederlandse talenten uit de jeugd komen rollen. Is nu alleen even de slechte lichtingen verhelpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.
Als je dat niet hebt moet je op zoek naar een andere (tijdelijke) oplossing. Het is niet anders. Talent is er ook niet als je geen Denen koopt.quote:
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Fischer moet even terug met de beetjes op aarde, geweldig talent maar wel erg overtuigd van zichzelf...
ik vind zijn zelfverzekerdheid iets goeds en het is niet zo dat hij arrogant is en denkt `ik kan het wel allemaal´ want wanneer een actie van hem mislukt baalt hij als de #$%#%quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Fischer moet even terug met de beetjes op aarde, geweldig talent maar wel erg overtuigd van zichzelf...
Ah je bent je vast aan het voorbereiden op een vertrek van Chris! Een nieuwe pispaal zoeken!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat zit gewoon in z'n karakter en zo is hij altijd al geweest. Is ook meer bluf, want hij werd vorig seizoen gewoon onzeker toen hij een tijdje niet scoorde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden) en dan speelde hij nog niet eens elke wedstrijd goed, vind ik wel knapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.
5.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden)
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:03:49Nieuwe pak passen! #Oger #Ajax http://t.co/CrTEusM0zu reageer retweet
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden) en dan speelde hij nog niet eens elke wedstrijd goed, vind ik wel knap
wat ik mij kan herinneren is dat eriksen destijds één van de grootste talenten was van europa en dat kan hij nog steeds waarmakenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat ik mij kan herinneren is dat eriksen destijds één van de grootste talenten was van europa en dat kan hij nog steeds waarmaken
Ben het vaak met je eens. Maar Fischer zijn zelfvertrouwen is geen slechte eigenschap vind ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Haha. Hij heeft zich aan de statistieken te zien toch aardig bewezen in zijn debuutjaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.
Heten ze allemaal Bay. Wel makkelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.
Ik denk wel dat in dit opzicht het karakter van Fischer juist voor hem spreekt hoor. Eriksen is toch een timide jongen, treedt niet graag op de voorgrond. Fischer heeft een veel grotere drang om bepalend te zijn, denk dat als hij ouder is hij ook veel meer een leider zal zijn, en een team op sleeptouw kan nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.
Dat gaat al snel als je op je 16e een tour door Europa maakt langs alle topclubs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....
Ja, omdat je hem toevoegt aan de lijst Deense talenten die we hadden informeer ik je maar even.quote:
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je hem toevoegt aan de lijst Deense talenten die we hadden informeer ik je maar even.
Ik adviseer je normaal tegen GGMM te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.
Beetje verder keuken dan je joden neus lang is.
Ik geloof geeneens dat dat het is. Dat zit gewoon in z'n karakter. Kijk naar een Sjaak Swart of Cruijff, die waren ook altijd al enigszins arrogant en zelffverzekerd toen ze jong waren. Zo ben je van je van nature, dat ga je niet opeens pas worden nadat je het gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat gaat al snel als je op je 16e een tour door Europa maakt langs alle topclubs.
Nee, we hadden het over Denen, maar er is veel zelfverzekerdheid voor nodig om je fout toe te geven dus als je het zo af wil doen vind ik het ook prima.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.
Beetje verder keuken dan je joden neus lang is.
Volgens mij haal je wat posts door elkaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:21 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik geloof geeneens dat dat het is. Dat zit gewoon in z'n karakter. Kijk naar een Sjaak Swart of Cruijff, die waren ook altijd al enigszins arrogant en zelffverzekerd toen ze jong waren. Zo ben van je van nature, dat ga je niet opeens pas worden nadat je het gemaakt hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over Denen, maar er is veel zelfverzekerdheid voor nodig om je fout toe te geven dus als je het zo af wil doen vind ik het ook prima.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Juist ja, en toen gingen we vervolgens de Denen waar hij het over had opsommen en bespreken en toen kwam jij met Sana. Maar dat was ongetwijfeld vanwege die zin, ik geloof je.quote:
Beetje saai en dat logo er zo prominent op geborduurd vind ik meer iets voor clubs als NAC.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:03:49Nieuwe pak passen! #Oger #Ajax http://t.co/CrTEusM0zu reageer retweet
Oh wacht. Ik interpreteer je post helemaal verkeerd ja. My bad. Bij 16 jarig en europa dacht ik gelijk aan Fischer en nextgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat posts door elkaar.
Het is wat chiquer dan dat van vorig seizoen lijkt hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje saai en dat logo er zo prominent op geborduurd vind ik meer iets voor clubs als NAC.
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wat chiquer dan dat van vorig seizoen lijkt het
Al jaren alles van Oger. Huis sponsor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?
Ja al jaren, Feyenoord toch ook?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?
Oh ja, hoe kan ik het vergeten... dat reclamebord...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al jaren alles van Oger. Huis sponsor.
nu al?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand een kaart over voor Ajax - fey op zuid?
Feyenoord sinds een paar jaar geloof ik. De kostuums van het afgelopen seizoen vond ik erg mooi. (Voor de spelers dan, die van de technische staf waren oubollig)quote:
Die stropdassen met F vond ik dan wel weer heel lelijk, maar daar denk jij misschien anders overquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord sinds een paar jaar geloof ik. De kostuums van het afgelopen seizoen vond ik erg mooi. (Voor de spelers dan, die van de technische staf waren oubollig)
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:28:49De Ajacieden zijn bij #Oger om hun nieuwe clubkostuum te passen. Opstopping in de PC Hooftstraat! @worldofoger #Ajax http://t.co/kiJzYINCtz reageer retweet
Die vind ik inderdaad ook mooi ja. Jullie zouden hem kunnen dragen als verwijzing naar de F-sidequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stropdassen met F vond ik dan wel weer heel lelijk, maar daar denk jij misschien anders over
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:31:13Kolbeinn Sigthórsson strak in het pak. #Oger #Ajax http://t.co/NQy2d3YSIY reageer retweet
Grootste fout van Oger tot nu toe waren die stropdassen met 1 eropquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad ook mooi ja. Jullie zouden hem kunnen dragen als verwijzing naar de F-side
BOILESENquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:31:13Kolbeinn Sigthórsson strak in het pak. #Oger #Ajax http://t.co/NQy2d3YSIY reageer retweet
Ja, dat kwam een beetje ongelukkig uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste fout van Oger tot nu toe waren die stropdassen met 1 erop
haha mijn neefje van 3 heeft het ook altijd over dat filmpjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die meningen over kleren hier de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |