Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan wordt nu al harder gehyped dan Cuenca vorig seizoen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel goed argument om de transferperiode in te korten inderdaad, voor de foto.
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca scheelt al een hele hoop dat Bojan wedstrijdfit isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!
Als hij heel blijft zal dat wel lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Cuenca heeft maar heel weinig gespeeld. Voordeel dat Bojan het hele seizoen heeft + optie nog tot een jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Ik hoop het maar ik wil er eerst wat van zien voor ik enthousiast wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij heel blijft zal dat wel lukken
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Blijf het een vorm van competitie vervalsing vinden, de UEFA zou het dus moeten sluiten voordat er weer gevoetbald wordt in Europa, dat is dus bij voorronde EL
Je moet het wel wel reëel houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
Bojan is echt een maatje te groot voor de NL comp. Die gaat er denk ik rond de 60 inschoppen.
Je moet wat als je Boerrigter en Lukoki tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Alleen RKC - Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke zender zendt morgen de wedstrijd(en) uit dan? Bij EL zie ik ze niet staan EL dus
Moet de spits meer voor de ruimte zorgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC heeft wel een aanval met de gemiddelde leeftijd van 70 jaar, niet normaal
Rommedahl - Joachim - Castelen
Daarom Hoesen >>> Siggyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet de spits meer voor de ruimte zorgen
Je snapt me wel...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |