Opendeur.jpgquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar hoopt op de titel en een gunstige CL-loting.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Potjandorie. Niet weer die titel hoor, ben er nu wel klaar mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax scout heel veel op karakter en de groepsproces. Aan de ene kant ook wel jammer, zo heb je niet snel meer een klootzakje die je zelf af en toe haat maar de tegenstander nog meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Prima mentaliteit ook. Valt wel op bij veel nieuwe spelers, allemaal heel bereid te werken en beter te worden. Ben achteraf ook wel blij dat ze Janssen vorig seizoen gedumpt hebben. Zo iemand moet je er gewoon niet bij willen hebben.
Suarez en Vertonghen waren de laatstequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax scout heel veel op karakter en de groepsproces. Aan de ene kant ook wel jammer, zo heb je niet snel meer een klootzakje die je zelf af en toe haat maar de tegenstander nog meer.
Een nieuwe Suarez qua karakter zal ook nooit bij Ajax komen zolang Frank de Boer er is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen waren de laatste
Hopelijk wel met optie tot koop en fit, anders hoeft het van mij niet.quote:
Met Bojan erbij is er gewoon geen plek voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk wel met optie tot koop en fit, anders hoeft het van mij niet.
Wel als daardoor Boerrigter uit de selectie verdwijnt. Al hoop ik op verrassing Meleg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Bojan erbij is er gewoon geen plek voor hem.
Of ze breken allemaal door en we winnen de CL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop trouwens nu wel dat het ff klaar is met de buitenlandse jeugdaankopen, anders zijn we net zo'n Engelse grafploeg. Ik snap dat het is om matige lichtingen op te vangen maar dit lijkt ook veel op we halen er 15 en daarvan breken er hopelijk 2 door.
De zaak verandert wel als we hem mogen kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij komt hier toch alleen maar om te spelen, net zoals Bojan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel als daardoor Boerrigter uit de selectie verdwijnt. Al hoop ik op verrassing Meleg.
Tja, zijn wel allemaal andere lichtingen. Het is de bedoeling dat dit goed gaat lopen en er straks geen enkele miljoenen aankoop of huur voor het eerste elftal meer nodig is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop trouwens nu wel dat het ff klaar is met de buitenlandse jeugdaankopen, anders zijn we net zo'n Engelse grafploeg. Ik snap dat het is om matige lichtingen op te vangen maar dit lijkt ook veel op we halen er 15 en daarvan breken er hopelijk 2 door.
Waarom niet? Hij kan net zoals Bojan op elke plek voorin. We hebben nu als back-up Boerrigter en Lukokiquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen maar als Fischer op het middenveld gaat spelen, anders geen plek zoals ik al aangaf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij kan net zoals Bojan op elke plek voorin. We hebben nu als back-up Boerrigter en Lukoki
Fischer gaat sowieso niet op het middenveld spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen maar als Fischer op het middenveld gaat spelen, anders geen plek zoals ik al aangaf.
Babel was ook zo´n transfer, die stond na wat minuten tegen RKC gelijk in de basis tegen Dortmund. Als hij blessurevrij was gebleven dan had hij gewoon 40+ wedstrijden gespeeld.
Zulke spelers komen hier niet naartoe om één van de aanvallers te zijn.
Bron?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fischer gaat sowieso niet op het middenveld spelen
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die Cuenca erbij willen als back up zijn niet goed in hun knikker
Cuenca op links en Fischer op midfield, of Bojan midfield en Cuenca op rechts. Alleen zo kan het. Maar dat gebeurt toch niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.
Precies ik zie dat nooit gebeurenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Geweldig voor Ajax natuurlijk maar naar mijn inziens volstrekt onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |