SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door wolferl op 12-07-2013 00:19:28 ]
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:49:29There's not yet a decision on the future of winger Isaac Cuenca (22). Again joining Ajax on loan would be the most likely option. sport reageer retweet
Anders was hij inmiddels wel terug in Barcelona dunkt me.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:49:29There's not yet a decision on the future of winger Isaac Cuenca (22). Again joining Ajax on loan would be the most likely option. sport reageer retweet
Wel met koopoptie dan potjandorie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Is hij ook al maar schijnt nu weer even terug naar Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Anders was hij inmiddels wel terug in Barcelona dunkt me.
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is hij ook al maar schijnt nu weer even naar Amsterdam te gaan.
Lukoki kan het sowieso wel vergeten. Die mag weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.
Dus voor volgend seizoen:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukoki kan het sowieso wel vergeten. Die mag weg.
Ik heb het nu over plaatsen, waar hij zelf is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus we hebben 2 Barcelona spelers voor de rechterkant? Interessant... Dan kan Lukoki het wel vergeten.
Wie zegt dat hij komt onderhandelen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerst zegt De Boer dat hij geen optie is omdat hij geblesseerd is maar nu komt hij toch onderhandelen voor een contract![]()
![]()
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus voor volgend seizoen:
Fisher/Boerrigter - Hoessen/Sigthersson - Bojan/Cuenca
Prima toch?
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef wolferl het volgende:
Die komt onderhandelen voor een contract.Deze pipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien stond die spoiler er eerst niet
Een jeugdspits beter dan Siggy?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.
Miss gaat Eriksen dan toch weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Cuenca is niet overbodig, maar wel vreemd.
Dat gaat hij zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of Kolbeinn gaat ons allemaal verbazen dit seizoen.
Of Bojan ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan Fischer als vervanger van Eriksen?
dat zou kunnen.
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan Fischer als vervanger van Eriksen?
dat zou kunnen.
Lijkt me ook onlogisch, gezien Ajax toch prob 1 mil moet betalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |