Hoesen/Siggy is een droomkoppel laat die maar strijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan Andersen voor Boerrigter en hopelijk nog een goede jeugdspits i.p.v. Kolbeinn.
AJAXquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
Voor dit jaar zeker, is gewoon te hopen dat Kolbeinn eens een heel jaar fit blijft. Anders moeten ze hem wel verkopen volgend jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoesen/Siggy is een droomkoppel laat die maar strijden.
spelen volgend jaar soberso allebei wel 20+ wedstrijden,
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Deze pipoBovendien stond die spoiler er eerst niet
hij wilt Jaap stam ontmoetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?
Je moet die jongen ook niet overschatten. Barcelona is niet de heilige tempel waar enkel Messi's, Iniesta's en Xavi's aan de lopende band tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Cuenca is zo onder de indruk van Ajax dat hij als één van de aanvallers bij Ajax wil spelen. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
Precies, dus waarom zou een stand in van Barcelona dat gaan verlaten om stand in bij Ajax te zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
Laten wel eerlijk zijn: Barcelona is een 4x grotere club dan Ajax. Financiën, fans, álles is groter, beter etc etc.
Minder risico voor je sportieve carrière. Want zeg nou zelf: Wil je liever voor 2 miljoen per jaar een tijdje in het oh zo geweldige Rusland spelen met hun geweldige competitie omdat je het nét níet redt bij de top 10 van de wereld?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, dus waarom zou een stand in van Barcelona dat gaan verlaten om stand in bij Ajax te zijn?
quote:
Daarom moeten we wel een beetje concurrentie krijgen eigenlijk. Houdt ons scherp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax is te goed, pijnlijk gat komt er op deze manier zo.
Totale dominantie in de Eredivisie dit seizoen.
wie is dat klinkt als een echte joodquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Moses Daddy-Ajala is vandaag 18 geworden.
Dat dacht psv ook, na 4 jaar achtereenvolgens kampioen te worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax is te goed, pijnlijk gat komt er op deze manier zo.
Totale dominantie in de Eredivisie dit seizoen.
Klein Nigeriaantje van dezelfde voetbalschool als Musa, tekent waarschijnlijk vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie is dat klinkt als een echte jood
Alles hangt er van af of Eriksen blijft. Als Eriksen blijft worden we zeker kampioen. Gaat hij weg, dan wordt het nog steeds een spannende strijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat dacht psv ook, na 4 jaar achtereenvolgens kampioen te worden.
Dat dacht Twente ook na hun kampioenschap.
Dat dacht AZ ook, toen het sinds 1981 weer de schaal mocht heffen.
Laten we nuchter blijven, althans dat doe ik al drie jaar.
Ik denk dat Eriksen blijft, des te meer omdat er veel versterkingen zijn gehaald ten opzichte van afgelopen seizoen. Dat ziet Eriksen ook wel. En waarom zouden we met dit team (Eriksen included) niet heel ver komen in de CL? Mits een lekkere loting (lees: geen Realquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles hangt er van af of Eriksen blijft. Als Eriksen blijft worden we zeker kampioen. Gaat hij weg, dan wordt het nog steeds een spannende strijd.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 07:57:57#Ajax en Norwich City bereiken akkoord over Toby Alderweireld. Engelsen bereid om 8 miljoen euro te betalen. Bal ligt bij Alderweireld. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |