Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Stiggie het volgende:
Maar Toby zit wel in een stijgende lijn. Hij is ieder jaar beter geworden... Best goede verdediger.
Jan is naar mijn mening ook voor te weinig geld verkocht en was al klaar en is klaar voor de absolute top in mijn ogen
1 aardig seizoen met een paar ontzettend domme foute en hij is in potentie beter?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:40:13Good to see the guys back! Start of pre season! #Daws #JD #Brad gylfisig22 http://t.co/CguinjwcNR reageer retweet
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
En goed dat ze zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap op
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen die in het eerste heeft gespeeld een aanwinst gebleken voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen een aanwinst gebleken voor Ajax.
Tja, talent wordt altijd overhypt, daar kijk ik nooit zo naar. Maar dat Fischer een aanwinst is voor Ajax dat durf ik wel met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.
Ach ik denk dat er over een paar jaar wel genoeg Nederlandse talenten uit de jeugd komen rollen. Is nu alleen even de slechte lichtingen verhelpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |