Afwachten voor hoeveel Barça hem zou willen verkopen evt.quote:
quote:Sport: Ajax informeert weer naar Cuenca
sport.es
Het Spaanse Sport meldt dat Ajax heeft geïnformeerd naar de voorwaarden waar het aan moet voldoen om Isaac Cuenca nogmaals op huurbasis over te nemen. De speler lijkt hier zelf echter niet van op de hoogte: "Niemand heeft iets tegen me gezegd, ik denk dat ik verhuurd of verkocht word".
Cuenca is op dit moment nog herstellende van een kijkoperatie aan z'n knie. Dankzij problemen aan zijn knie kwam hij in Amsterdam maar tot 5 wedstrijden.
http://sport.es/es/notici(...)la-con-bojan-2497378
Lijkt mij juist wel dat Barcelona hem kwijt wil, zie niet echt een toekomst voor hem bij Barcelona. Z'n contract loopt ook af over 2 jaar, gaan ze echt niet verlengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me niet dat Barca Cuenca kwijt wil, misschien met een terugkoop-clausule
Dat is het probleem niet zo, het gaat meer om de diepgang, Boerrigter kreeg veel kritiek en terecht maar zonder bal deed hij wat hij moest doen en dat is ruimte creërenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Ajax nog een speler gaat halen natuurlijk. Het lijkt me iig niet dat Frank met twee spelers gaat spelen die enkel naar binnen trekken. Das niet des Frank
Alderweireld moet nog zelf beslissen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens Daily Mail betaalt Norwich City 6,9 mln pond voor Alderweireld.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Premier League wordt zo wel steeds leuker om te kijken.
Hij verdiend daar waarschijnlijk 2,5 tot 3 keer zoveel, dan zou ik het ook doen, hij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
Het is kiezen tussen PL of JLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het JR-Style was op die foto
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Stiggie het volgende:
Maar Toby zit wel in een stijgende lijn. Hij is ieder jaar beter geworden... Best goede verdediger.
Jan is naar mijn mening ook voor te weinig geld verkocht en was al klaar en is klaar voor de absolute top in mijn ogen
1 aardig seizoen met een paar ontzettend domme foute en hij is in potentie beter?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Hoorn in potentie een betere verdediger is.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:40:13Good to see the guys back! Start of pre season! #Daws #JD #Brad gylfisig22 http://t.co/CguinjwcNR reageer retweet
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:38:11Ajax heeft een akkoord bereikt met middenvelder Markus Bay. De 16-jarige Deen tekent een contract tot medio 2016. http://t.co/D54UddEFqs reageer retweet
En goed dat ze zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A, de volgende tiener-boyband zanger is binnen. Wordt leuk op de jaarlijkse bonte avond van de selectie. Wat een mennekes zijn het ook hè.
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het levert wel het ene na het andere kampioenschap op
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen die in het eerste heeft gespeeld een aanwinst gebleken voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Ik moet eerst nog maar eens zien dat die Deense delegatie daadwerkelijk een meerwaarde levert aan het Nederlandse voetbal. Vooralsnog is alleen Eriksen een echte aanwinst gebleken. De rest is natuurlijk nog jong en er zal er vast wel ééntje doorbreken, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fischer is een groter talent dan Eriksen. Schöne en Poulsen speelde prima dit seizoen. Vooralsnog is elke Deen een aanwinst gebleken voor Ajax.
Tja, talent wordt altijd overhypt, daar kijk ik nooit zo naar. Maar dat Fischer een aanwinst is voor Ajax dat durf ik wel met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Meer talenten in Nederland is toch alleen maar goed.
Ach ik denk dat er over een paar jaar wel genoeg Nederlandse talenten uit de jeugd komen rollen. Is nu alleen even de slechte lichtingen verhelpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Omdat het Nederlands talent verdringt. Ik ben blij dat PSV er nu eindelijk voor gekozen heeft om een koers te varen met Nederlands talent. Vind ik voor het Nederlands voetbal wel zo leuk.
Als je dat niet hebt moet je op zoek naar een andere (tijdelijke) oplossing. Het is niet anders. Talent is er ook niet als je geen Denen koopt.quote:
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Fischer moet even terug met de beetjes op aarde, geweldig talent maar wel erg overtuigd van zichzelf...
ik vind zijn zelfverzekerdheid iets goeds en het is niet zo dat hij arrogant is en denkt `ik kan het wel allemaal´ want wanneer een actie van hem mislukt baalt hij als de #$%#%quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Fischer moet even terug met de beetjes op aarde, geweldig talent maar wel erg overtuigd van zichzelf...
Ah je bent je vast aan het voorbereiden op een vertrek van Chris! Een nieuwe pispaal zoeken!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat zit gewoon in z'n karakter en zo is hij altijd al geweest. Is ook meer bluf, want hij werd vorig seizoen gewoon onzeker toen hij een tijdje niet scoorde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden) en dan speelde hij nog niet eens elke wedstrijd goed, vind ik wel knapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.
5.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden)
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:03:49Nieuwe pak passen! #Oger #Ajax http://t.co/CrTEusM0zu reageer retweet
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer heeft in zijn debuutjaar 10 goals gescoord in 23 wedstrijden en een aantal assists geleverd (aantal kan ik even niet vinden) en dan speelde hij nog niet eens elke wedstrijd goed, vind ik wel knap
wat ik mij kan herinneren is dat eriksen destijds één van de grootste talenten was van europa en dat kan hij nog steeds waarmakenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |