Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd, maar gaan we dit seizoen zien
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechten
Maar met wie dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef Stiggie het volgende:
Kortom Bojan gaat ook af en toe in de spits spelen. Siggy is niet geweldig de afgelopen tijd en Hoesen is ook (nog) geen godswonder. Kan frankie weer met een klassieke buitenspeler spelen
Hij maakt nu voor het eerst fit een voorbereiding mee, dus kijken hoe hij daar uit komt, wat ik al zei, ik heb nog niet echt een voorkeur omdat Hoesen me tot nu toe ook niet echt heeft kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.
Afwachten voor hoeveel Barça hem zou willen verkopen evt.quote:
quote:Sport: Ajax informeert weer naar Cuenca
sport.es
Het Spaanse Sport meldt dat Ajax heeft geïnformeerd naar de voorwaarden waar het aan moet voldoen om Isaac Cuenca nogmaals op huurbasis over te nemen. De speler lijkt hier zelf echter niet van op de hoogte: "Niemand heeft iets tegen me gezegd, ik denk dat ik verhuurd of verkocht word".
Cuenca is op dit moment nog herstellende van een kijkoperatie aan z'n knie. Dankzij problemen aan zijn knie kwam hij in Amsterdam maar tot 5 wedstrijden.
http://sport.es/es/notici(...)la-con-bojan-2497378
Lijkt mij juist wel dat Barcelona hem kwijt wil, zie niet echt een toekomst voor hem bij Barcelona. Z'n contract loopt ook af over 2 jaar, gaan ze echt niet verlengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me niet dat Barca Cuenca kwijt wil, misschien met een terugkoop-clausule
Dat is het probleem niet zo, het gaat meer om de diepgang, Boerrigter kreeg veel kritiek en terecht maar zonder bal deed hij wat hij moest doen en dat is ruimte creërenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Ajax nog een speler gaat halen natuurlijk. Het lijkt me iig niet dat Frank met twee spelers gaat spelen die enkel naar binnen trekken. Das niet des Frank
Alderweireld moet nog zelf beslissen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens Daily Mail betaalt Norwich City 6,9 mln pond voor Alderweireld.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Premier League wordt zo wel steeds leuker om te kijken.
Hij verdiend daar waarschijnlijk 2,5 tot 3 keer zoveel, dan zou ik het ook doen, hij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
Het is kiezen tussen PL of JLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het JR-Style was op die foto
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |