Werkte prima toch tegen Twente uit en PSV uit? Moet je back wel genoeg drang naar voren hebben zodat de posities bezet blijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:37 schreef w00h00 het volgende:
Ik kan me nog een interview van Frank de Boer in de Ajaxlife nog herinneren waarin hij vertelde dat het ideale beeld van de voorhoede was om met een hangende buitenspeler te spelen (Fischer) en aan de andere kant een type Overmars (Cuenca) die met zijn snelheid buitenom zou kunnen gaan.
Ik heb Krkic niet heel veel zien spelen, maar dat is toch wel veel meer een type Fischer als Overmars/Cuenca? En gaat daardoor niet iedereen straks naar binnentrekken en elkaar in de weg lopen?
Die had het eerste complete jaar maar 11 doelpunten in 31 wedstrijden.quote:
Volgens mij is Frank niet helemaal op de hoogte van Liverpool. Die proberen sinds dit seizoen namelijk ook 4-3-3 te spelen. Daarnaast Engeland > Italië.quote:AD: Liverpool en Roma serieus in de markt voor Eriksen
12 juli 2013 -
Volgens het Algemeen Dagblad hebben Liverpool en AS Roma serieuze belangstelling voor Christian Eriksen. Frank de Boer liet in een reactie weten vraagtekens te plaatsen bij Liverpool als club voor Eriksen. Volgens de Ajax coach is Liverpool qua speelstijl niet de juiste club voor de Deen. 'Maar uiteindelijk moet Chris zelf beslissen,' aldus de Ajax coach.
Ja klopt, maar dat zijn juist de wedstrijden waar je wat meer ruimte voorin hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Werkte prima toch tegen Twente uit en PSV uit? Moet je back wel genoeg drang naar voren hebben zodat de posities bezet blijven.
quote:Bojan Krkic rondde donderdag zijn huurtransfer naar Ajax definitief af. De Spanjaard met Servische roots toont zich op de website van zijn nieuwe, tijdelijke, werkgever een uiterst gelukkig man.
Bojan komt op huurbasis over van FC Barcelona voor één jaar met een optie voor een tweede jaar. De 22-jarige aanvaller werd de afgelopen twee jaar verhuurd aan AS Roma en AC Milan, maar kiest nu bewust voor een stap terug. Hij had ook de keuze voor Feyenoord, PSV en enkele andere buitenlandse clubs, maar voor hem was maar één club de juiste: Ajax.
“Ik wilde al lang naar deze club en toen ik dit jaar de kans kreeg heb ik geen moment getwijfeld”, zei de multi-inzetbare aanvaller bij zijn presentatie.
Tegen team die zich ingraven heb je juist minder aan spelers met snelheid. Dan kan je beter spelers zoals Viktor hebben die nog wat kunnen in de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zijn juist de wedstrijden waar je wat meer ruimte voorin hebt.
Straks thuis tegen die degradatie kandidaten die zichzelf ingraven en niet van de 16m afkomen heb ik er nog wel mijn bedenkingen bij. In zulke wedstrijden moeten de buitenspelers het veld heel breed houden om er doorheen te komen, maar dat zie ik met Fischer en Krkic op de flanken niet zo snel gebeuren.
http://www.google.com/tre(...)=bojan%20ajax&cmpt=qquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef BankAardappel het volgende:
Volgens mij zegt hij niet dat hij altijd al naar Ajax wilde of dat het zijn droom club is. Z'n vader probeerde hem al een tijdje in Nederland te stallen, wat inderdaad suggereert dat hij hier al lang naartoe wilde. Hij was 5 jaar terug, voordat hij doorbrak bij Barcelona, ook al heel dicht bij een verhuur aan Ajax niet?
De titel van het stuk:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef BankAardappel het volgende:
Volgens mij zegt hij niet dat hij altijd al naar Ajax wilde of dat het zijn droom club is. Z'n vader probeerde hem al een tijdje in Nederland te stallen, wat inderdaad suggereert dat hij hier al lang naartoe wilde. Hij was 5 jaar terug, voordat hij doorbrak bij Barcelona, ook al heel dicht bij een verhuur aan Ajax niet?
quote:Bojan Krkic: ‘Ik wilde altijd al naar AFC Ajax’
Hij zal het vast een sympathieke club vinden, maar dit soort teksten zijn natuurlijk altijd lekker makkelijk scoren.quote:
Leuk dat dat de titel is, maar dat zegt hij dus niet. Dat artikel is gebaseerd op het interview van Ajax tv. Ze hebben "Ik wilde al langer naar Ajax", en "Ik heb Ajax altijd een mooie club gevonden vanwege de uitstraling en filosofie" verdraaid naar "Ik wilde altijd al naar Ajax."quote:
En de kinderen vinden het allemaal prachtigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij zal het vast een sympathieke club vinden, maar dit soort teksten zijn natuurlijk altijd lekker makkelijk scoren.
Moet die gozer zijn unieke one of a kind Ajax Maher shirt verkopen en een Bojan shirt aanschaffen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de kinderen vinden het allemaal prachtig
Blijf erbij dat het JR-Style was op die fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet die gozer zijn unieke one of a kind Ajax Maher shirt verkopen en een Bojan shirt aanschaffen.
Leek meer op Sana.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het JR-Style was op die foto
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al cult held. Urzaiz 0.5quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Teamfoto's zijn gemaakt.
Met Bojan erop![]()
Dat is moeilijk qua planning omdat de competitie dan al gestart is, maar er zit wel wat in, betere oplossing is die transferperiode inkortenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu al cult held. Urzaiz 0.5
Maar is het niet slimmer om te wachten met de foto tot de transferperiode voorbij is?
Bojan wordt nu al harder gehyped dan Cuenca vorig seizoenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar is het niet slimmer om te wachten met de foto tot de transferperiode voorbij is?
Inderdaad. Ik ben benieuwd naar z'n kunnen. Zou mooi zijn als hij bij een RKC aan het spelen zou komen.quote:
Is al jaren zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel goed argument om de transferperiode in te korten inderdaad, voor de foto.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is moeilijk qua planning omdat de competitie dan al gestart is, maar er zit wel wat in, betere oplossing is die transferperiode inkorten
Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan wordt nu al harder gehyped dan Cuenca vorig seizoen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel goed argument om de transferperiode in te korten inderdaad, voor de foto.
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca scheelt al een hele hoop dat Bojan wedstrijdfit isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij gaat natuurlijk aan het eind van het seizoen schreeuwen: ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HEB JONGENS!!!!
Als hij heel blijft zal dat wel lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Cuenca heeft maar heel weinig gespeeld. Voordeel dat Bojan het hele seizoen heeft + optie nog tot een jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter gaat doen voor Ajax dan Cuenca
Ik hoop het maar ik wil er eerst wat van zien voor ik enthousiast wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij heel blijft zal dat wel lukken
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Blijf het een vorm van competitie vervalsing vinden, de UEFA zou het dus moeten sluiten voordat er weer gevoetbald wordt in Europa, dat is dus bij voorronde EL
Je moet het wel wel reëel houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
Bojan is echt een maatje te groot voor de NL comp. Die gaat er denk ik rond de 60 inschoppen.
Je moet wat als je Boerrigter en Lukoki tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Alleen RKC - Ajax.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke zender zendt morgen de wedstrijd(en) uit dan? Bij EL zie ik ze niet staan EL dus
Moet de spits meer voor de ruimte zorgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:55 schreef Stiggie het volgende:
Het is wel bekend dat Frank echt graag met één buitenspeler speelt die niet zoals Bojan/Fischer is. Dus benieuwd hoe hij het uiteindelijk allemaal gaat invullen.
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC heeft wel een aanval met de gemiddelde leeftijd van 70 jaar, niet normaal
Rommedahl - Joachim - Castelen
Daarom Hoesen >>> Siggyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet de spits meer voor de ruimte zorgen
Je snapt me wel...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gemiddeldes zijn niet je sterkste punt?
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd, maar gaan we dit seizoen zien
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur, ik vind Hoesen niet zo goed als de meesten hier, laat ze het maar lekker uitvechten
Maar met wie dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef Stiggie het volgende:
Kortom Bojan gaat ook af en toe in de spits spelen. Siggy is niet geweldig de afgelopen tijd en Hoesen is ook (nog) geen godswonder. Kan frankie weer met een klassieke buitenspeler spelen
Hij maakt nu voor het eerst fit een voorbereiding mee, dus kijken hoe hij daar uit komt, wat ik al zei, ik heb nog niet echt een voorkeur omdat Hoesen me tot nu toe ook niet echt heeft kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind dat je niet op Sigthorsson kunt bouwen met zijn blessuregevoeligheid en zijn dramatische balaanname.
Afwachten voor hoeveel Barça hem zou willen verkopen evt.quote:
quote:Sport: Ajax informeert weer naar Cuenca
sport.es
Het Spaanse Sport meldt dat Ajax heeft geïnformeerd naar de voorwaarden waar het aan moet voldoen om Isaac Cuenca nogmaals op huurbasis over te nemen. De speler lijkt hier zelf echter niet van op de hoogte: "Niemand heeft iets tegen me gezegd, ik denk dat ik verhuurd of verkocht word".
Cuenca is op dit moment nog herstellende van een kijkoperatie aan z'n knie. Dankzij problemen aan zijn knie kwam hij in Amsterdam maar tot 5 wedstrijden.
http://sport.es/es/notici(...)la-con-bojan-2497378
Lijkt mij juist wel dat Barcelona hem kwijt wil, zie niet echt een toekomst voor hem bij Barcelona. Z'n contract loopt ook af over 2 jaar, gaan ze echt niet verlengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me niet dat Barca Cuenca kwijt wil, misschien met een terugkoop-clausule
Dat is het probleem niet zo, het gaat meer om de diepgang, Boerrigter kreeg veel kritiek en terecht maar zonder bal deed hij wat hij moest doen en dat is ruimte creërenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Ajax nog een speler gaat halen natuurlijk. Het lijkt me iig niet dat Frank met twee spelers gaat spelen die enkel naar binnen trekken. Das niet des Frank
Alderweireld moet nog zelf beslissen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens Daily Mail betaalt Norwich City 6,9 mln pond voor Alderweireld.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Premier League wordt zo wel steeds leuker om te kijken.
Hij verdiend daar waarschijnlijk 2,5 tot 3 keer zoveel, dan zou ik het ook doen, hij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
Het is kiezen tussen PL of JLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld moet nog zelf beslissen...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Lijkt mij erg plausibel. Zelfde leeftijd en zelfde voorkeuren.
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen vind ik toch veel meer een Ajax spits snapt het spelletje iets beter dan Siggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |