Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:12 schreef Godtje het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 07:57:57#Ajax en Norwich City bereiken akkoord over Toby Alderweireld. Engelsen bereid om 8 miljoen euro te betalen. Bal ligt bij Alderweireld. reageer retweet
Ja.... dat is zeker zo. Er gaat geen Nederlandse speler meer rechtstreeks naar Barca, Real, Bayern of ManU.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.
Hij is er nog niet naar toequote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mooi bedrag, wel treurig dat dit het niveau is waar onze 'toppers' tegenwoordig heen gaan.
Wel een club in opkomst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:29 schreef Sandersson het volgende:
Tsja ook de wat kleinere clubs hebben vaak rijke eigenaren waardoor ze meer aantrekkingskracht hebben.
Norwich vind ik een lelijke club, maar als hij daar twee jaar presteert kan ie wellicht nog een mooie stap maken. Al vind ik dit gewoon een stap achteruit
Dit is een hele duidelijke boodschap van Ajax aan hem, dus of hij komt zelf met een beter alternatief op de proppen of het is ditquote:
Er zijn wel meer clubs dan alleen Norwich die zich hebben gemeld, dat schreef de Telegraaf gisteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is een hele duidelijke boodschap van Ajax aan hem, dus of hij komt zelf met een beter alternatief op de proppen of het is dit
Weinig aansprekende club in een sterke competitie. Ajax is een schitterende club in een matige competitie. Tsja, het is een keuze...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
quote:Ajax-back sluit niets uit: 'FC Twente is een heel mooie club voor me'
Dico Koppers draagt komend seizoen wellicht het tricot van FC Twente om de schouders. De club uit Enschede heeft zich inmiddels bij Ajax gemeld. Met een definitieve overname is een bedrag van circa acht ton gemoeid.
Koppers, 21 jaar, sluit niets uit. "Het is pril, maar FC Twente zou een heel mooie club voor me zijn", erkent de linkerverdediger vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Bij Ajax is het lastig voor me om aan spelen toe te komen."
Koppers staat tot de zomer van 2015 onder contract bij Ajax en werd vorig seizoen verhuurd aan ADO Den Haag. In Amsterdam heeft hij onder meer Nicolai Boilesen en Daley Blind in de hiërarchie voor zich.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe kan jij dat weten
je bent net 11 man
Mei 2013:quote:Op termijn ziet trainer Frank de Boer voor de vleugelaanvaller een plek weggelegd op het middenveld, waar nu zijn landgenoot Christian Eriksen het spel verdeelt. Nu moet de 18-jarige Fischer daar echter nog niet aan denken. "Het zou voor mij te veel zijn als ik nu op de plek van Christian zou moeten spelen. Hij kan dat beter dan ik. Maar op termijn, als Christian daadwerkelijk weg is, zou het een prachtige uitdaging voor mij zijn. Op dit moment zie ik de rol van linksbuiten als het meest geschikt voor mij."
quote:Nu er nadrukkelijk gespeculeerd wordt over een vertrek van Christian Eriksen is de vraag wie de talentvolle Deen moet gaan vervangen. Dat zal geen eenvoudige opgave zijn voor Ajax, zo merkt landgenoot Viktor Fischer op: "We hebben bij Ajax veel belangrijke spelers, maar Eriksen is waarschijnlijk de grootste ster."
Het eventuele vertrek van Eriksen is volgens Fischer een aderlating voor de Amsterdammers. De vleugelspits maakt zich echter geen zorgen, er zijn namelijk genoeg andere spelers die het vertrek op kunnen vangen. "Als Christian weg is, zal er wel iemand zijn die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik diegene ben, maar we zullen het wel zien, zulke dingen gebeuren vanzelf op het veld."
Alleen daarom al zou het goed zijn dat Eriksen nog een jaar blijft, is nu te vroeg voor Fischerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..], jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he...
Ontopic: Cuenca kun je er altijd bijhebben, mits fit. Je kan hem nu kopen en bij ons fit laten worden of misschien van de winter huren als een Eriksen of de Jong toch weg gaan. Kan Fischer daar mooi spelen;
feb 2013:
[..]
Mei 2013:
[..]
Nou ja, bij Norwich speel je je misschien nog in de kijker bij een grotere premier league club.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:45 schreef fathank het volgende:
Norwich overwegen.
Als je dan toch naar een matige club wil ga dan naar een warm land ipv 300 dagen per jaar regen en english breakfast
Scharreltje opzoeken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hou je ff gedeisd met je pipo. Wat komt hij dan doen in NL? Op bezoek bij zijn oma?
Dat is dan ook de enige reden denk, eerst nog even alleen meer salaris pakken en het seizoen erna naar Man U ofzo. Dat denkt ie dan....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja, bij Norwich speel je je misschien nog in de kijker bij een grotere premier league club.
Maar ik zou ook liever bij een Zuid-Spaanse degradatieclub spelen. Mits het salaris ongeveer hetzelfde is.
Tja. Het isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden denk, eerst nog even alleen meer salaris pakken en het seizoen erna naar Man U ofzo. Dat denkt ie dan....
Norwich.
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:36 schreef TIM-846 het volgende:
Alderweireld naar Norwich voor 8 miljoen volgens NUnl. Dat zou keurig zijn! Nu is het aan Alderweireld zelf.
Dat zou betekenen dat Eriksen dus voor 12-15 weg kan
Niet volgens nu.nl... de bron van hen is nog altijd telegraaf.nlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:36 schreef TIM-846 het volgende:
Alderweireld naar Norwich voor 8 miljoen volgens NUnl. Dat zou keurig zijn! Nu is het aan Alderweireld zelf.
Dat zou betekenen dat Eriksen dus voor 12-15 weg kan
Zie Alderweireld meer als een subtopper. Maar alles is een niveau opgeschoven inderdaad; onze toppers gaan naar de subtop van Europa, en onze subtoppers gaan naar de middenmoot of nog lager. Als Suarez en Vertonghen al niet eens naar een CL-club gingen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Niks onterecht aan.Ze hebben die extra stap nodig in hun ontwikkeling.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Allemaal onterecht overigens, clubs in Europa zijn aan het slapen.
Nou Vertonghen en Suarez behoorden eigenlijk meteen tot de absolute top van de PL (hun clubs niet), dus dat is niet helemaal waar. Maar het zal inderdaad niet allemaal onterecht zijn, uiteraard.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks onterecht aan.Ze hebben die extra stap nodig in hun ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |