quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat ik mij kan herinneren is dat eriksen destijds één van de grootste talenten was van europa en dat kan hij nog steeds waarmaken
Ben het vaak met je eens. Maar Fischer zijn zelfvertrouwen is geen slechte eigenschap vind ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Fischer moet even terug met de beetjes op aarde, geweldig talent maar wel erg overtuigd van zichzelf...
Haha. Hij heeft zich aan de statistieken te zien toch aardig bewezen in zijn debuutjaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat vond ik al na 3 maanden. Inderdaad een groot talent, maar dat zegt niets. Kan zo tien spelers opnoemen (nou ja, als ik er even over nadenk) die net zoveel talent hadden maar er uiteindelijk niet zijn gekomen.
Heten ze allemaal Bay. Wel makkelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Verkeerd kruisje aangevinkt bij de bestelling en heeft nu nog een pallet van die shirtjes liggen. Elk shirtje dat hij kwijtraakt is mooi meegenomen.
Ik denk wel dat in dit opzicht het karakter van Fischer juist voor hem spreekt hoor. Eriksen is toch een timide jongen, treedt niet graag op de voorgrond. Fischer heeft een veel grotere drang om bepalend te zijn, denk dat als hij ouder is hij ook veel meer een leider zal zijn, en een team op sleeptouw kan nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook. Maar het zegt natuurlijk niks over waar hij uiteindelijk eindigt. Nogmaals, Eriksen was ook ooit het grootste talent in Europa en zou voor minimaal 30 miljoen naar Barca gaan.
Dat gaat al snel als je op je 16e een tour door Europa maakt langs alle topclubs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de volwassen Denen. En Fischer is een talent, maar talent komt er niet altijd uit. Eriksen werd destijds aangekondigd als het grootste talent van Europa.....
Ja, omdat je hem toevoegt aan de lijst Deense talenten die we hadden informeer ik je maar even.quote:
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je hem toevoegt aan de lijst Deense talenten die we hadden informeer ik je maar even.
Ik adviseer je normaal tegen GGMM te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.
Beetje verder keuken dan je joden neus lang is.
Ik geloof geeneens dat dat het is. Dat zit gewoon in z'n karakter. Kijk naar een Sjaak Swart of Cruijff, die waren ook altijd al enigszins arrogant en zelffverzekerd toen ze jong waren. Zo ben je van je van nature, dat ga je niet opeens pas worden nadat je het gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat gaat al snel als je op je 16e een tour door Europa maakt langs alle topclubs.
Nee, we hadden het over Denen, maar er is veel zelfverzekerdheid voor nodig om je fout toe te geven dus als je het zo af wil doen vind ik het ook prima.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over de buitenlandse talenten waar doperwt ook aan refereert wijsneus.
Beetje verder keuken dan je joden neus lang is.
Volgens mij haal je wat posts door elkaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:21 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik geloof geeneens dat dat het is. Dat zit gewoon in z'n karakter. Kijk naar een Sjaak Swart of Cruijff, die waren ook altijd al enigszins arrogant en zelffverzekerd toen ze jong waren. Zo ben van je van nature, dat ga je niet opeens pas worden nadat je het gemaakt hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over Denen, maar er is veel zelfverzekerdheid voor nodig om je fout toe te geven dus als je het zo af wil doen vind ik het ook prima.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:54 schreef Knalerwtje het volgende:
maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel buitenlands talent naar Nederland wordt gehaald.
Juist ja, en toen gingen we vervolgens de Denen waar hij het over had opsommen en bespreken en toen kwam jij met Sana. Maar dat was ongetwijfeld vanwege die zin, ik geloof je.quote:
Beetje saai en dat logo er zo prominent op geborduurd vind ik meer iets voor clubs als NAC.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:03:49Nieuwe pak passen! #Oger #Ajax http://t.co/CrTEusM0zu reageer retweet
Oh wacht. Ik interpreteer je post helemaal verkeerd ja. My bad. Bij 16 jarig en europa dacht ik gelijk aan Fischer en nextgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat posts door elkaar.
Het is wat chiquer dan dat van vorig seizoen lijkt hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje saai en dat logo er zo prominent op geborduurd vind ik meer iets voor clubs als NAC.
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wat chiquer dan dat van vorig seizoen lijkt het
Al jaren alles van Oger. Huis sponsor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?
Ja al jaren, Feyenoord toch ook?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, kwam die ook van Oger?
Oh ja, hoe kan ik het vergeten... dat reclamebord...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al jaren alles van Oger. Huis sponsor.
nu al?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand een kaart over voor Ajax - fey op zuid?
Feyenoord sinds een paar jaar geloof ik. De kostuums van het afgelopen seizoen vond ik erg mooi. (Voor de spelers dan, die van de technische staf waren oubollig)quote:
Die stropdassen met F vond ik dan wel weer heel lelijk, maar daar denk jij misschien anders overquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord sinds een paar jaar geloof ik. De kostuums van het afgelopen seizoen vond ik erg mooi. (Voor de spelers dan, die van de technische staf waren oubollig)
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:28:49De Ajacieden zijn bij #Oger om hun nieuwe clubkostuum te passen. Opstopping in de PC Hooftstraat! @worldofoger #Ajax http://t.co/kiJzYINCtz reageer retweet
Die vind ik inderdaad ook mooi ja. Jullie zouden hem kunnen dragen als verwijzing naar de F-sidequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stropdassen met F vond ik dan wel weer heel lelijk, maar daar denk jij misschien anders over
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:31:13Kolbeinn Sigthórsson strak in het pak. #Oger #Ajax http://t.co/NQy2d3YSIY reageer retweet
Grootste fout van Oger tot nu toe waren die stropdassen met 1 eropquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad ook mooi ja. Jullie zouden hem kunnen dragen als verwijzing naar de F-side
BOILESENquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:31:13Kolbeinn Sigthórsson strak in het pak. #Oger #Ajax http://t.co/NQy2d3YSIY reageer retweet
Ja, dat kwam een beetje ongelukkig uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste fout van Oger tot nu toe waren die stropdassen met 1 erop
haha mijn neefje van 3 heeft het ook altijd over dat filmpjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die meningen over kleren hier de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |