SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax heeft de transfer van Mike van der Hoorn afgerond. De verdediger, die afkomstig is van FC Utrecht, tekende vandaag een contract dat een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2017. ,,Dit is de mooiste club van Nederland", luidde zijn eerste reactie.
Van der Hoorn meldde zich donderdagochtend vroeg in de ArenA om zijn handtekening te zetten. ,,Ik ben enorm blij met dit contract en heb enorm veel zin om straks met de jongens te gaan trainen." Van der Hoorn speelde deze zomer met Jong Oranje het EK en kent jongens als Daley Blind, Danny Hoesen en Ricardo van Rhijn al vrij goed. ,,Dat is prettig als je voor een nieuwe club gaat spelen. Tijdens het EK hebben we al over Ajax gesproken. 'Doen', zeiden ze meteen. Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord voer Ajax."
Van der Hoorn traint donderdagochtend meteen mee met de sectie van Frank de Boer. Het is nog niet bekend welk rugnummer hij krijgt, dat kiest hij later uit in overleg met de technische staf. De verdediger toonde zich meteen ambitieus op zijn eerste werkdag. ,,Ik heb een contract voor vier seizoenen getekend. Ajax is de afgelopen drie jaar kampioen geworden, dus ik hoop dat dat de komende vier jaar ook gaat gebeuren."
In de verdediging bij Ajax heeft hij behoorlijk wat concurrentie, maar dat is geen probleem. ,,Het is dringen, maar concurrentie maakt je alleen maar beter als het goed is. Ik breng in ieder geval wat lengte mee. Daarnaast hoop ik veel te leren van Frank de Boer en Jaap Stam, in hun tijd de beste verdedigers ter wereld."
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)dia+by+SocialManager
![]()
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het raar om Koppers een prutser te noemen terwijl hij vrij weinig verkeerd heeft gedaan in Ajax I. In mijn ogen ben je een prutser als je net zo slecht bent (of nog slechter) als/dan een Marcelo
Buiten die blunders heeft hij een sterk seizoen gedraaid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..
Kost je wel een EK titelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten die blunders heeft hij een sterk seizoen gedraaid.
Alsof we een kans tegen Spanje hadden gemaakt. Het Nederlands team voetbalde echt gewoon zeer matig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost je wel een EK titel.
Ik zeg ook niet dat hij echt een prutser is, ook hij is nog jong, maar waarom Koppers het, zonder die blunders, dan wel is ontgaat me.
Inderdaad, verwachtingen waren onterecht veel te hoog gespannenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof we een kans tegen Spanje hadden gemaakt. Het Nederlands team voetbalde echt gewoon zeer matig.
Mwah, heeft bijna het hele seizoen (32 wedstrijden) meegebald + bekerwedstrijd (1) + Playoffduels (4). Voor het eerst voor hem dat hij een heel seizoen draait, kan me voorstellen dat de slijt er een beetje af is en wat sneller blunders komen. In de wedstrijd tegen Italië kwam hij pas voor het eerst in actie in het team volgens mij, snel een invalbeurtje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost je wel een EK titel.
Ik zeg ook niet dat hij echt een prutser is, ook hij is nog jong, maar waarom Koppers het, zonder die blunders, dan wel is ontgaat me.
speelde ook tegen Spanje in de poule.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, heeft bijna het hele seizoen (32 wedstrijden) meegebald + bekerwedstrijd (1) + Playoffduels (4). Voor het eerst voor hem dat hij een heel seizoen draait, kan me voorstellen dat de slijt er een beetje af is en wat sneller blunders komen. In de wedstrijd tegen Italië kwam hij pas voor het eerst in actie in het team volgens mij, snel een invalbeurtje.
Wordt te makkelijk afgeschreven op zijn 'blunders' vind ik.
Dat was een (in zijn geheel) zeer kansloze wedstrijd waar het gewoon 9-0 had kunnen worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
speelde ook tegen Spanje in de poule.
Niet dus. Het voetbal zag er niet uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef StarGazer het volgende:
In z'n eerste jaar heeft hij het natuurlijk prima gedaan.
Met de 85 punten die Jol in z'n eerste seizoen behaalde was Ajax behoudens in 2005 en 2010 de afgelopen 10 jaar steeds kampioen geworden.
Hij had pech dat Twente dat seizoen over Ruiz beschikte en moeilijk veel mazzel had.
Wel aardige blunders idd. Hij is pas 20 dus kan nog genoeg leren en laten wij nou net twee van de beste verdedigers in de Nederlandse historie op het trainingsveld hebben staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..
Beweer nergens dat je dat vindt hoor, maar okéquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik hem GEEN prutser vind?
Ik zei alleen dat als Koppers een prutser is zonder blunders dat je hem ook wel een prutsers kan noemen dan, meer niet.
quote:Naast Kevin Strootman staat ook Christian Eriksen op het wensenlijstje van AS Roma. De Ajax-middenvelder komt echter pas in beeld als Miralem Pjanic wordt weggekocht uit Stadio Olimpico.
Dat meldt de Italiaanse krant Il Tempo. Met PSV heeft de leiding van AS Roma inmiddels een principeakkoord. Mogelijk keren de Romeinen op korte termijn terug in Nederland. Eriksen, die openstaat voor een vertrek uit Amsterdam, is de belangrijkste kandidaat Pjanic te vervangen.
De Bosniër wordt begeerd door verschillende Engelse clubs en is ook gelinkt aan de Spaanse top. AS Roma denkt dat de vraagprijs van Eriksen vanwege zijn nog één jaar doorlopende contract rond de zeven miljoen ligt. Daarmee is de Deen ruim tien miljoen euro goedkoper dan Strootman, die bij PSV wél een langlopend contract had.
Martin Schoots, zaakwaarnemer van Eriksen, zei deze week dat de speler nog door verschillende clubs gevolgd wordt. "We zijn nog steeds in contact met een aantal clubs", aldus Schoots. "Dat is ook normaal voor een speler als Christian. Het is op dit moment moeilijk te zeggen of dit contact ook leidt tot een transfer. Daarom doen we er goed aan niet te speculeren."
Dat is jouw mening blijkbaar. Ik vind het onzin om te verkondigen dat het eerste seizoen onder Jol het voetbal niet om aan te zien was. Ik heb mij regelmatig vermaakt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Het voetbal zag er niet uit.
FrankAjax nu
Misschien wel vaker dan de afgelopen seizoenenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening blijkbaar. Ik vind het onzin om te verkondigen dat het eerste seizoen onder Jol het voetbal niet om aan te zien was. Ik heb mij regelmatig vermaakt.
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel vaker dan de afgelopen seizoenen
Op zich staat het nu beter maar mochten Eriksen en De Jong blijven moeten ze nu toch wel een stap zetten om meer te domineren, het controleren zit nu wel goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.
ja, we vergeten door de, terechte, euforie snel, maar er hebben wedstrijden tussen gezeten dat ik 90+ min aan het vloeken wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.
NEC - uit, Heerenveen - uit, Excelsior - thuis.... man man manquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, we vergeten door de, terechte, euforie snel, maar er hebben wedstrijden tussen gezeten dat ik 90+ min aan het vloeken was.
Die eerste 2 kansen van Fischer zijn straks 100% gols voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Stiggie het volgende:
Bulykin was wel effectief als invaller moet ik zeggen.
Maar 100 maal liever de nieuwe spelers van aankomend seizoen
Boerrigtertjeeeeeeeeeeeeee
Ik vraag me af of je afgezien van het geld wel naar een Italië zou moeten gaan. Ik vind het de laatste paar jaren meer een struikelblok worden voor verdere groei dan een stap om echt verder te komen.quote:
Pietersquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Stiggie het volgende:
Bulykin was wel effectief als invaller moet ik zeggen.
Maar 100 maal liever de nieuwe spelers van aankomend seizoen
Boerrigtertjeeeeeeeeeeeeee
Zie ik Eriksen niet naartoe gaan, is geen sportieve verbetering.quote:
Wel een verschil of je meteen aan het begin van het seizoen komt en voorbereiding mee kan doen of op de laatste dag in de winter komt. Dus ben er wel zeker van dat hij meer gaat laten zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hopelijk laat hij meer zien dan Cuencatje
ben jij de zoon van tong?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mokhtar in de belangstelling van Twente die naam liet ik hier al een aantal maanden terug vallen
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mokhtar in de belangstelling van Twente die naam liet ik hier al een aantal maanden terug vallen
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?
Roep dan ook even Boerrigter en Vermeer wil je...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?
Hoezo is het opeens een goede speler?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikken
Opeens?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is het opeens een goede speler?
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hopelijk laat hij meer zien dan Cuencatje
hij is maar een half jaar gehuurd, blessuregevoelig, weinig laten zienquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?
Een goede speler voor Twente , niet voor Ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikken
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis meequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?
Welke jeugd is er volgend jaar al klaar voor dan? Ik vind overigens dat Cuenca wel alleen moet komen als je hem koopt of huurt met optie op koop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis mee
Dat zou heel goed kunnen maar dat gokje kon je best nemen als Ajax zijndequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een goede speler voor Twente , niet voor Ajax.
Als je goed genoeg bent dan doet leeftijd er niet toe zie Fischer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke jeugd is er volgend jaar al klaar voor dan? Ik vind overigens dat Cuenca wel alleen moet komen als je hem koopt of huurt met optie op koop.
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen maar dat gokje kon je best nemen als Ajax zijnde
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Een Fischer is natuurlijk een mannetje met bravoure die mentaal er al veel eerder klaar voor was. Bij sommige duurt dat langer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent dan doet leeftijd er niet toe zie Fischer.
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.
En wanneer heeft Cuenca laten zien dat hij een directe versterking is voor Ajax?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.
Als t echt versterkingen zijn en stukken beter dan de jeugdspelers , dan heeft de jeugd gewoon pech.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis mee
Begin deze discussie maar niet in dit topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.
Bij Barcelona. Flitsen hier in zijn huurperiode. Hij kwam alleen terug van een blessure, maar die jongen kan echt fantastisch voetballen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer heeft Cuenca laten zien dat hij een directe versterking is voor Ajax?
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaaldquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Cuenca niet halen want die blokkeert de jeugd, maar dan wel Mokthar aanbevelen. Wat zie ik over het hoofd?
Ah, ik snap het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaald
Dat is helemaal geen wetquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.
Jij had liever Mokthar i.p.v. Bojan? Jij bent echt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaald
Waar zeg ik dat? En doe nou niet alsof je Mokthar ooit hebt zien spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had liever Mokthar i.p.v. Bojan? Jij bent echt niet serieus te nemen.
Dat is niet altijd zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.
Wel in zijn geval.quote:
Met Derk wel. En bij hem verbloemde zijn doelgerichtheid in die periode veel. Toen waren zijn acties ook niet geweldig hoor.quote:
quote:Ook toen hij klein was, was Ajax zijn club hoorde ik.
Daar lag het bij Sana niet aan. Die jongen die kan één trucje en na drie wedstrijden hebben trainers van de tegenstander dat door.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is Cuenca duidelijk vergeleken met de Boerrigters/Lukoki's en Sana's van deze wereld. Daarnaast wie komt eraan uit de jeugd (Meleg, Andersen) op die positie? Prima toch als je voor de 2 buitenposities 5 goede hebt (Meleg/Andersen/IFischer/Cuenca/Bojan)? Dat komt al veel meer richting het niveau waar we naar toe moeten willen. De Ozbilizen/Ebecilios/Lukokis van Ajax moeten gewoon niet meer in het eerste komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch had ik Ozbilliz er nog graag bij gehad afgelopen seizoenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is Cuenca duidelijk vergeleken met de Boerrigters/Lukoki's en Sana's van deze wereld. Daarnaast wie komt eraan uit de jeugd (Meleg, Andersen) op die positie? Prima toch als je voor de 2 buitenposities 5 goede hebt (Meleg/Andersen/IFischer/Cuenca/Bojan)? Dat komt al veel meer richting het niveau waar we naar toe moeten willen. De Ozbilizen/Ebecilios/Lukokis van Ajax moeten gewoon niet meer in het eerste komen.
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij stelt dat het bij iedere nieuwe speler gebeurt, is gewoon onzin man
Prima, je ziet wel meer dingen nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.
Okequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.
Dat moet hij ook niet zijn in ons nieuwe systeem. De pure buitenspelers zoals Lukoki en Boerrigter daar hebben we niks meer aan, omdat we met backs spelen die de voorzetten moeten geven. De jeugdopleiding moet daar dan ook inhaken.quote:
Dit slaat nergens opquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut zal wel hetzelfde traject gaan volgen als Fischer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is dat wel een goeie positie om hem aan het hogere niveau te laten wennen
Andersen is een heel andere speler dan Fischerquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut zal wel hetzelfde traject gaan volgen als Fischer.
Dat kloptquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Andersen is een heel andere speler dan Fischer
Leg het eens uit dan misschien snappen we je danquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mij gewoon niet, maar oké.
Dat doe ik net twee keer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan misschien snappen we je dan
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snapquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van uitleg wel heel anders dan die van ons.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snap.
En anderen die met je discussiëren dus niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snap.
Dat heeft hier toch geen zin, niemand neemt me serieus hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En anderen die met je discussiëren dus niet?
En hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen zin, niemand neemt me serieus hier.
Gewoon blijven proberen. Over een paar jaar ben je wat ouder en kun je ook met de grote mensen meepraten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel heb ik nooit gezegd volgens mij en als dat wel zo is dan spijt me dat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Knalerwtje heb je vandaag al gezegd dat 7 miljoen teveel geld is voor Eriksen?
Mooi hebben we deze post ook alweer gehad voor vandaagquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Teveel heb ik nooit gezegd volgens mij en als dat wel zo is dan spijt me dat.
Marktconform, dat is het.
20 miljoen voor Strootman, dat is pas te veel.
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik 12 ben ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Over een paar jaar ben je wat ouder en kun je ook met de grote mensen meepraten.
Iedereen mag hier toch posten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.
Dat kunnen ze wel maar het moet wel ergens op slaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen hier niet tegen een andere mening
Kunnen ze blijkbaar niet, want ik heb vaak genoeg ook argumenten gegeven. En dan is de enige reactie die je hier krijgt "Wat een onzin". Daar heb je dus geen ene fuck aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel maar het moet wel ergens op slaan
Hij probeert ons naar een hoger niveau te tillen. Hoopt dat wij ook ooit zijn hogere analytische niveau bereiken zodat hij eindelijk waardige gesprekspartners in zijn leven heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.
Maximaal 14.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik 12 ben ofzo?
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij probeert ons naar een hoger niveau te tillen. Hoopt dat wij ook ooit zijn hogere analytische niveau bereiken zodat hij eindelijk waardige gesprekspartners in zijn leven heeft.
Alleen ben je erachter gekomen dat niemand jou serieus neemt, en jij legt het heel vaag uit. Het is niet echt bevorderlijk. Hopen op beterschapquote:
Daar ben ik niet opeens achter gekomen hoor. Dat voelde ik al vanaf het eerste moment. Maar ik neem sommige hier ook niet serieus. En dat formuleren heb ik altijd moeite meequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen ben je erachter gekomen dat niemand jou serieus neemt, en jij legt het heel vaag uit. Het is niet echt bevorderlijk. Hopen op beterschap
Dat ''waarom post je hier nog'' was een beetje overbodig en onnodig van mijn kant.
Ik zal voortaan mijn mond dichthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet opeens achter gekomen hoor. Dat voelde ik al vanaf het eerste moment. Maar ik neem sommige hier ook niet serieus. En dat formuleren heb ik altijd moeite mee
Hoeft niet hoor, iedereen mag zijn mening gevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan mijn mond dichthouden.
gr gr
Ben je het er ook mee eens dat een speler die groter is dan 1.80 geen techniek heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind niet dat hij louter onzin verteld hoor. Ben het op sommige punten met hem eens.
Nee dat niet. Maar wel dat die spelers het er minder van hoeven te hebben omdat ze het op fysiek meer aankunnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je het er ook mee eens dat een speler die groter is dan 1.80 geen techniek heeft
Als je het zo zegt dan valt er wel wat voor te zeggen de manier waarop hij dat soort dingen zegt is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel dat die spelers het er minder van hoeven te hebben omdat ze het op fysiek meer aankunnen.
En sowieso hebben sommige spelers een stijl dat de techniek niet eens opvalt. Bijvoorbeeld Edgar Davids, dit was echt een hele technische voetballer maar werd vooral geroemd om zijn balafpaktechiek en zijn vechtlust. En dan heb je ook nog eens verschillende soorten techniek, zoals de 200 nutteloze scharen van Quincy of de functionele techniek van een Litmanen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je het zo zegt dan valt er wel wat voor te zeggen de manier waarop hij dat soort dingen zegt is gewoon lachwekkend
Ik moet beter lezen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Tyron het volgende:
spelers onder de 1.80 hebben minder techniek want ze zijn sneller en behendig
of van eriksenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En sowieso hebben sommige spelers een stijl dat de techniek niet eens opvalt. Bijvoorbeeld Edgar Davids, dit was echt een hele technische voetballer maar werd vooral geroemd om zijn balafpaktechiek en zijn vechtlust. En dan heb je ook nog eens verschillende soorten techniek, zoals de 200 nutteloze scharen van Quincy of de functionele techniek van een Litmanen.
ja eriksen is inderdaad beter, sorryquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef om Litmanen te vergelijken met Eriksen
Litmanen had meer balgevoel in zijn linker been dan de volledige selectie van Ajax op dit momentquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En sowieso hebben sommige spelers een stijl dat de techniek niet eens opvalt. Bijvoorbeeld Edgar Davids, dit was echt een hele technische voetballer maar werd vooral geroemd om zijn balafpaktechiek en zijn vechtlust. En dan heb je ook nog eens verschillende soorten techniek, zoals de 200 nutteloze scharen van Quincy of de functionele techniek van een Litmanen.
daar ging het niet over, was meer een reactie van mij op spelers boven 1.80 hebben technisch minder nodig omdat ze fysiek sterk zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het is toch ook gewoon zo dat spelers onder de 180 over het algemeen sneller en behendiger zijn?
Eriksen kan qua spel wel in de buurt komen mocht hij de juiste clubkeuzes maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Litmanen had meer balgevoel in zijn linkerteen dan de volledige selectie van Ajax op dit moment
Dat zal niemand ontkennenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het is toch ook gewoon zo dat spelers onder de 180 over het algemeen sneller en behendiger zijn?
Zlatan is ook totaal niet technisch begaafd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar ging het niet over, was meer een reactie van mij op spelers boven 1.80 hebben technisch minder nodig omdat ze fysiek sterk zijn
Nee. Eriksen is een hele aardige speler maar lang niet zo talentvol als Litmanen zelfs niet zo talentvol als Sneijder of Raffiequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen kan qua spel wel in de buurt komen mocht hij de juiste clubkeuzes maken.
Dat behendiger komt ook door het lagere zwaartepunt. Daardoor zijn ze veel wendbaarder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Eriksen vind ik op deze leeftijd verder dan dat Litmanen was. Die was op zijn 22e pas basisspeler bij Ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Eriksen is een hele aardige speler maar lang niet zo talentvol als Litmanen zelfs niet zo talentvol als Sneijder of Raffie
Eriksen heeft betere cijfers dan Raffie en Sneijder incomingquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Eriksen is een hele aardige speler maar lang niet zo talentvol als Litmanen zelfs niet zo talentvol als Sneijder of Raffie
Eriksen kan echt wel verder komen dan Sneijder en v/d Vaart hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
vandaar dat eriksen het beter doet dan raffie en sneijderquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kleine spelers kunnen sneller wegdraaien en meer overal tussen glippen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
Kleine spelers hebben een snellere versnelling. Maar op lange afstand wint bijna altijd de lange speler.
Scorebord journalistiek zegt mij niet zoveelquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
vandaar dat eriksen het beter doet dan raffie en sneijder
Litmanen was goed maar kwam eigenlijk alleen bij Ajax goed tot zijn recht, denk dat Eriksen bij meer clubs en met meer systemen goed uit de voeten kanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen vind ik op deze leeftijd verder dan dat Litmanen was.
Nee klopt, maar hij is wel belangrijker dan dat Sneijder was qua spel. Eriksen zorgt ervoor dat het team beter functioneert terwijl Sneijder alleen in een goedlopend team kan functioneren. Eriksen wordt nog steeds zo ondergewaardeerd, de meeste gaan hem pas echt op waarde schatten als hij niet meer bij Ajax speelt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek zegt mij niet zoveel
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Litmanen was goed maar kwam eigenlijk alleen bij Ajax goed tot zijn recht, denk dat Eriksen bij meer clubs en met meer systemen goed uit de voeten kan
Litmanen was ook gewoon een gesloten persoon heeft het volgens mij buiten Finland en Amsterdam nooit ergens echt naar zijn zin gehad. Had veel langer bij Ajax moeten blijven dan was hij de geschiedenisboeken in gegaan als een van de beste ooit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Litmanen was goed maar kwam eigenlijk alleen bij Ajax goed tot zijn recht, denk dat Eriksen bij meer clubs en met meer systemen goed uit de voeten kan
dat denk ik niet, want door het Bosman arrest ging de competitie qua niveau al hard achteruit. En je kan niet een van de beste ooit zijn als je je niet hebt bewezen in een topcompetitie. Maar dat het een geweldenaar was staat buiten kijf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Litmanen was ook gewoon een gesloten persoon heeft het volgens mij buiten Finland en Amsterdam nooit ergens echt naar zijn zin gehad. Had veel langer bij Ajax moeten blijven dan was hij de geschiedenisboeken in gegaan als een van de beste ooit.
Voor mijn gevoel was Sneijder veel beslissender voor Ajax dan Eriksen. Ik vind Eriksen een goede speler maar hij word wel een beetje gehyped door sommige Ajacieden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hij is wel belangrijker dan dat Sneijder was qua spel. Eriksen zorgt ervoor dat het team beter functioneert terwijl Sneijder alleen in een goedlopend team kan functioneren. Eriksen wordt nog steeds zo ondergewaardeerd, de meeste gaan hem pas echt op waarde schatten als hij niet meer bij Ajax speelt.
CL is toch het hoogste niveau en daar liet hij het ook zienquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat denk ik niet, want door het Bosman arrest ging de competitie qua niveau al hard achteruit. En je kan niet een van de beste ooit zijn als je je niet hebt bewezen in een topcompetitie. Maar dat het een geweldenaar was staat buiten kijf.
na 96 is het alleen maar slechter gegaan met hem (op 97/98 na)quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
CL is toch het hoogste niveau en daar liet hij het ook zien
Eriksen is de belangrijkste man bij het balveroveren en bij balbezit, terwijl Sneijder alleen in balbezit belangrijk was. Ik denk dat Sneijder ook niet veel beslissender was. Alleen in zijn laatste seizoen scoorde hij er debielhard op los.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was Sneijder veel beslissender voor Ajax dan Eriksen. Ik vind Eriksen een goede speler maar hij word wel een beetje gehyped door sommige Ajacieden.
Ik vind juist andersom, Eriksen wordt erg onderschat. Ik denk dat hij de afgelopen jaren het hart van onze spel was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was Sneijder veel beslissender voor Ajax dan Eriksen. Ik vind Eriksen een goede speler maar hij word wel een beetje gehyped door sommige Ajacieden.
Ja leuk en aardig maar er zijn wel meer spelers die het in de CL hebben laten zien. Echter zijn drie seizoenen top in de CL niet genoeg om voor altijd bij de beste spelers ooit te horen, zeker niet als je in competitieverband in de Eredivisie voetbalt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
CL is toch het hoogste niveau en daar liet hij het ook zien
Sneijder had in zijn laatste seizoen bij Ajax toch iets van 20 goals en 15 assists die was toen echt de Eredisivie ontgroeid dat zie ik bij Eriksen nog niet de interesse van grote clubs blijft niet voor niets uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen is de belangrijkste man bij het balveroveren en bij balbezit, terwijl Sneijder alleen in balbezit belangrijk was. Ik denk dat Sneijder ook niet veel beslissender was. Alleen in zijn laatste seizoen scoorde hij er debielhard op los.
Ja, als het spel van Ajax balverlies en verloren duels isquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom, Eriksen wordt erg onderschat. Ik denk dat hij de afgelopen jaren het hart van onze spel was.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat die alleen kon functioneren in 4-3-3 met de punt naar voren als 10 en spits.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef BankAardappel het volgende:
Litmanen had gewoon overal top geweest hoor, ware het niet dat hij door z'n blessures een stuk minder werd.
Dat was zijn vijfde seizoen. In de seizoenen daarvoor viel het allemaal wel mee. Dus eigenlijk moeten we Eriksen op het komende seizoen beoordelen als je hem met Sneijder wil vergelijken. In hoeverre je ze kan vergelijken natuurlijk omdat het nog steeds totaal verschillende spelers zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder had in zijn laatste seizoen bij Ajax toch iets van 20 goals en 15 assists die was toen echt de Eredisivie ontgroeid dat zie ik bij Eriksen nog niet de interesse van grote clubs blijft niet voor niets uit.
Dit. QFT.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het spel van Ajax balverlies en verloren duels is.
Echt, hou toch eens op met die verheerlijking, het is gewoon een goeie voetballer, niet meer, niet minder.
Minder assists.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder had in zijn laatste seizoen bij Ajax toch iets van 20 goals en 15 assists die was toen echt de Eredisivie ontgroeid dat zie ik bij Eriksen nog niet de interesse van grote clubs blijft niet voor niets uit.
Sneijder miste ook een half seizoen door een zware blessure dus ik denk niet dat Sneijder zoveel wedstrijden meer heeft gespeeld voor Ajax dan Eriksen. Maar het zijn inderdaad verschillende soorten spelers daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was zijn vijfde seizoen. In de seizoenen daarvoor viel het allemaal wel mee. Dus eigenlijk moeten we Eriksen op het komende seizoen beoordelen als je hem met Sneijder wil vergelijken. In hoeverre je ze kan vergelijken natuurlijk omdat het nog steeds totaal verschillende spelers zijn.
Uhuh, de hele top komt voor hem, oh nee, alleenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer voor jou heeft HeatWave altijd ongelijk.
De transferdeadline is nog niet bereikt hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, de hele top komt voor hem, oh nee, alleenAS Roma
.
Het komt echt puur en alleen door jouw bloedirritante gedweep hoor, ik heb niet zoveel tegen Eriksen, maar jouw postergefap is echt achterlijk.
Maar dat speelde Barcelona ook gewoon, alleen was z'n lichaam toen al verziekt door blessures. Z'n bijnaam was niet voor niks man van glas. Zn lichaam liet het afweten, waardoor hij puur nog op z'n intelligentie en techniek teerde, dat was niet genoeg aan de top. Zag je ook toen hij terugkeerde later bij Ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel gehad dat die alleen kon functioneren in 4-3-3 met de punt naar voren als 10 en spits.
Als (ik noem maar wat) Man City hem wil kopen ze hem gewoon, nodig of niet...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
De transferdeadline is nog niet bereikt hoor
En blijkbaar heeft bijna geen enkele club een nummer 10 nodig. Roma wilt bijvoorbeeld ook eerst verkopen.
Eriksen zou daar niet heen willen omdat hij 100 procent zeker wilt zijn van een basisplaats.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als (ik noem maar wat) Man City hem wil kopen ze hem gewoon, nodig of niet...
Hebben ze vorige zomer al geprobeerd, Eriksen wil niet naar City.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als (ik noem maar wat) Man City hem wil kopen ze hem gewoon, nodig of niet...
Als city een goed bod doet is hij weg hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze vorige zomer al geprobeerd, Eriksen wil niet naar City.
Kan je lezen? Eriksen wilt niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als city een goed bod doet is hij weg hoor.
Net zoals dat iedereen jou moet negeren met de typaids die er soms uit komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Op tyron moet je niet eens meer reageren Heatwave.
Als ik serieus ben valt dat wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen jou moet negeren met de typaids die er soms uit komt.
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat hij niet zo in de markt ligt. Dan blijft hij nog een jaar wat de kans op een kampioenschap een heel stuk groter maakt.
Af en toe een goal/assist, veel balvervliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.
Ik denk dat ze aan de hand van de samenvattingen denken, ja, doe die Eriksen maar. Maar nu hebben ze tijd over in de zomervakantie en zijn ze hele wedstrijden gaan kijken van Ajax.
Hij kan nog steeds groeien, maar op dit moment is het gewoon een feit dat hij enorm veel balverlies lijdt en nog steeds vrijwel alle duels verliest. En om een topspeler te zijn kan je dat niet compenseren met een paar goeie passjes en af en toe een goal/assist. Een topspeler is overal gewoon goed in.
het is ook een feit dat hij er in topwedstrijden staat, het is ook een feit dat hij aan het begin van bijna alle aanvallen staat, het is een feit dat hij de belangrijkste man is in het weer terugkrijgen van de bal. En ja, hij verliest veel duels, maar belangrijker is dat je ziet dat hij heel vaak de duels weet te ontwijken. Dat kan je dan ook als een soort gewonnen duel zien omdat hij door zijn slimheid het duel niet aan hoeft te gaan. Als we het toch over feiten gaan hebben. En natuurlijk heeft hij veel balverlies, dat is inherent aan zijn positie. Tadic had bij Twente ook het meeste balverlies, die is ook de belangrijkste man van Twente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.
Ik denk dat ze aan de hand van de samenvattingen denken, ja, doe die Eriksen maar. Maar nu hebben ze tijd over in de zomervakantie en zijn ze hele wedstrijden gaan kijken van Ajax.
Hij kan nog steeds groeien, maar op dit moment is het gewoon een feit dat hij enorm veel balverlies lijdt en nog steeds vrijwel alle duels verliest. En om een topspeler te zijn kan je dat niet compenseren met een paar goeie passjes en af en toe een goal/assist. Een topspeler is overal gewoon goed in.
Ja hoor jochie, teringdomquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Af en toe een goal/assist, veel balvervlies
Oh god, jij bent zo teringdom he. Als je niet kan zien dat Eriksen de belangrijkste speler van Ajax is dan heb jij samenvattingen lopen kijken. Je weet dat hij nummer 8 heeft hé?
Jij hebt hem 1 wedstrijd slecht zien spelen en sinds dien heeft hij elke wedstrijd - al speelt hij de sterren van de hemel - veel balverlies
Welke aanvallende middenvelder heeft niet veel balverlies? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, teringdom.
Bij ons in de kroeg heet hij al Christiaan "daahaag" Eriksen, want iedereen roept de hele tijd Daahaag Eriksen bij al zijn balverlies.
Maar fap lekker verder, en blijf vooral iedereen die niet op hem geilt dom noemen.
Oh als ze hem bij jou in de kroeg zo noemen moet het wel waar zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, teringdom.
Bij ons in de kroeg heet hij al Christiaan "daahaag" Eriksen, want iedereen roept de hele tijd Daahaag Eriksen bij al zijn balverlies.
Maar fap lekker verder, en blijf vooral iedereen die niet op hem geilt dom noemen.
En ik jou nog nooit iets realistisch over hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh als ze hem bij jou in de kroeg zo noemen moet het wel waar zijn
Ik noem mensen met kritiek niet allemaal dom, maar jou heb ik nog nooit iets verstandigs horen zeggen.
Ik denk dat het bij Eriksen zelf wel meevalt, als je de keren balverlies gaat delen door de keren dat hij balcontact heeft kom je per wedstrijd 1000:10 uit oid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke aanvallende middenvelder heeft niet veel balverlies? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Ik riep vanaf het begin van dit seizoen al dat Eriksen het waar zou maken, belangrijk zou zijn voor Ajax en er zou staan in grote wedstrijden. Dus dat is aardig realistisch gebleken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik jou nog nooit iets realistisch over hem.
Nogmaals, goeie voetballer, punt. Dat misselijkmakende gedweep altijd.
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
korte eriksen discussie zeg
waar is sandman
Moisander.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?
schonequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?
Fischerquote:
Iedereen is het er inderdaad over eens dat hij er niet zo veel van kan.quote:
Siggy wordt de nieuwe zlatan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Iedereen is het er inderdaad over eens dat hij er niet zo veel van kan.
Wat een pure belediging voor Zlatan dit. Dit zou je gewoon een jaarban op moeten leveren.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eriksen is veruit de belangrijkste speler van Ajax. Als hij weggaat hebben we echt een probleem.
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.quote:
Locadia met Kluivert vergelijken, heb je een kronkel in je kop? Locadia kan totaal niet meevoetballen, echt totaal niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.
ja, jouw troll hebben wij nou ook wel al gehadquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.
Kluivert moest het ook van zijn mee-voetballen hebben?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Locadia met Kluivert vergelijken, heb je een kronkel in je kop? Locadia kan totaal niet meevoetballen, echt totaal niet.
Niemand (behalve Litmanenquote:
hoe kan jij dat wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kluivert moest het ook van zijn mee-voetballen hebben?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Locadia is een type Huntelaar die knalt ze er wel lekker in maar daar is het ook mee gezegd. Totaal geen type Kluivertquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ah, zeker die ene Locadia? Overschat in het kwadraat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Die is niet overschatquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zeker die ene Locadia? Overschat in het kwadraat.
quote:Ajax contracteert Ottar Magnus Karlsson
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Ottar Magnus Karlsson. De spits tekende in Amsterdam een contract dat met terugwerkende kracht ingaat op 1 juli 2013 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2016.
Karlsson werd geboren op 21 februari 1997 in de IJslandse hoofdstad Reykjavik. De 16-jarige jeugdinternational is afkomstig van Vikingur Reykjavik - de club waar Kolbeinn Sigthórsson ook ooit speelde - en gaat bij Ajax in de jeugd spelen. Het is nog niet helemaal zeker in welk elftal de 16-jarige aanvaller begint. ,,Ik hoop ooit in het eerste van Ajax te spelen”, zei de 1.90 meter lange IJslander over zijn doelen op de lange termijn. Of hij op zijn landgenoot Sigthorsson lijkt? ,,Dat is moeilijk te zeggen. Ik ben een iets ander type spits denk ik. Maar Kolbeinn is wel een voorbeeld voor me.”
Zeker weten van wel, die gozer heeft godverdomme alleen een hattrick gescoord tegen VVV en PSV (intikkertje tegen NEC), verder nog vrij weinig. Toch zie ik velen hier die in hem een reïncarnatie van God zien.quote:
Wat maakt dat uit tegen welke clubs je ze scoort? Dat vind ik altijd zo'n kul dit was zijn eerste jaar in PSV 1 en daarin heeft hij het gewoon ontzettend goed gedaan. Vind het geen meevoetballende spits maar als afmaker type Kezman/Huntelaar zie ik hem nog ver komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel, die gozer heeft godverdomme alleen een hattrick gescoord tegen VVV en PSV (intikkertje tegen NEC), verder nog vrij weinig. Toch zie ik velen hier die in hem een reïncarnatie van God zien.
Ontzettend goed, je kan het enorm overdrijven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit tegen welke clubs je ze scoort? Dat vind ik altijd zo'n kul dit is zijn eerste jaar in PSV 1 en daarin heeft hij het gewoon ontzettend goed gedaan. Vind het geen meevoetballende spits maar als afmaker type Kezman/Huntelaar zie ik hem nog ver komen
Ik vind 14/6 in zijn eerste seizoen gewoon ontzettend goed. Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet gelovenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontzettend goed, je kan het enorm overdrijven.
3 goals tegen VVV Venlo uit, 1 goal tegen NAC Breda, 1 goal tegen ADO Den Haag en 1 goal tegen NEC.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind 14/6 in zijn eerste seizoen gewoon ontzettend goed. Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet geloven
Ja dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 goals tegen VVV Venlo uit, 1 goal tegen NAC Breda, 1 goal tegen ADO Den Haag en 1 goal tegen NEC.
In 2 op de 7 wedstrijden gescoord..
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet geloven
Oh? Is Ajacied422 een beetje bevooroordeeld? Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.
Dat komt omdat hij helemaal niks kan met een bal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben ook nog niet erg onder de indruk van Locadia.
Nou ja, als je wat minder tegen die clubs had gescoord en wat meer tegen de betere tegenstanders dan zat je nu niet alweer zonder titel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag niet tegen hun scoren. Dan telt het niet mee.
Ah, trek jij ook weer je klep open..quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag niet tegen hun scoren. Dan telt het niet mee.
Doe je de deur weer dicht?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, als je wat minder tegen die clubs had gescoord en wat meer tegen de betere tegenstanders dan zat je nu niet alweer zonder titel.
Via sherlock zie je al dat je 10x hebt geroepen dat je hem kut vindt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, trek jij ook weer je klep open..
Zodra jij een keer inhoudelijk kan discussiëren met je plofkop.quote:
pardonquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zodra jij een keer inhoudelijk kan discussiëren met je plofkop.
Wat snap je niet aan de zin? Inhoudelijk discussiëren kan je nooit en je hebt een hoofd dat gelijkenissen vertoont met dat van een varken. Zo moeilijk is het niet.quote:
Dat kan je moeilijk wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de zin? Inhoudelijk discussiëren kan je nooit en je hebt een hoofd dat gelijkenissen vertoont met dat van een varken. Zo moeilijk is het niet.
12e en dan zijn eigenlijk alleen van der Hoorn en Bojan op de korte termijn voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
De hoeveelste nieuwe speler is dat, 15e inmiddels?
Enige wat jij doet is users onderuithalen door te speuren in het archief, snap niet wat jij hier te zoeken hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Via sherlock zie je al dat je 10x hebt geroepen dat je hem kut vindt.
Snap niet waarom je daar steeds weer over moet beginnen maargoed.
Alsof het moeilijk is om jouw foto te vindenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je moeilijk weten
Maargoed je bent wel duidelijk een internetheld.
Je moet toch wat als je verder niets kan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Al is het wel een tikkeltje triest als je op een forum iemand op basis van uiterlijk gaat zitten afkraken natuurlijk, zeker als je iemand beschuldigd van het feit dat hij niet inhoudelijk kan discussiëren.
Maar dat geheel terzijde.
Ow, dat ben ik met je eens hoor. Maar soms moet je vuur met vuur bestrijden. Inhoudelijk ben ik vaak zat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Al is het wel een tikkeltje triest als je op een forum iemand op basis van uiterlijk gaat zitten afkraken natuurlijk, zeker als je iemand beschuldigd van het feit dat hij niet inhoudelijk kan discussiëren.
*beschuldigt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Mwa, je kan hem ook gewoon negeren, je moet niks. Snap dat je een excuus verzint voor je zwakzinnige gedrag, maar dat is niet nodig verder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, dat ben ik met je eens hoor. Maar soms moet je vuur met vuur bestrijden. Inhoudelijk ben ik vaak zat.
Tja, dat jij weer gaat huilen omdat ik een zogenaamde troll in het PSV topic ben heb ik weinig boodschap aan.quote:
Dat inderdaad. Nee, Ajacied422 vindt Hoesen veel beter..quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.
Ik heb daar geen excuses voor nodig maar fijn dat je zo met mij meeleeft. Heel lief enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, je kan hem ook gewoon negeren, je moet niks. Snap dat je een excuus verzint voor je zwakzinnige gedrag, maar dat is niet nodig verder.
Hoesen is ook veel beter dan Locadia.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nee, Ajacied422 vindt Hoesen veel beter..
Verzin er voortaan dan ook niet één.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb daar geen excuses voor nodig
Mja idd mensen gaan gelijk een speler afkraken omdat hij bij een andere club zit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Op voetballend gebied is Hoesen inderdaad veel beter dan Locadia, kan veel meer met de bal dan een type spits zoals Locadia.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoesen is ook veel beter dan Locadia.
[..]
Verzin er voortaan dan ook niet één.
Juist ja, want ik sta er om bekend. Veel verder dan 'En jij bent zelf een..' kom je ook niet he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.
Beter ga je gewoon weg aangezien je begint over een foto van een user als je inhoudelijk niks meer kan inbrengen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.
Je hebt er zat notes voor gekregen idd. Maar goed, verder maar weer over Ajax ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want ik sta er om bekend. Veel verder dan 'En jij bent zelf een..' kom je ook niet he?
Geeft niks verder.
Nee, geen enkele. Dat ging over hele andere dingen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt er zat notes voor gekregen idd.
Ja, prima.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, verder maar weer over Ajax ofzo.
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op voetballend gebied is Hoesen inderdaad veel beter dan Locadia, kan veel meer met de bal dan een type spits zoals Locadia.
Bedankt voor je bijdrage. Dit had de Ajax-reeks net nodigquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Davy. Maar als je lelijk bent, of op Ton Elias lijkt, heeft Chase gewoon een punt.
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.
Serieus. lijkt Davy op Tom Elias ja? Wat een droeftoeter ben je dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Davy. Maar als je lelijk bent, of op Ton Elias lijkt, heeft Chase gewoon een punt.
Precies, die heeft hem behoorlijk afgekraakt na het jeugdtoernooi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, en daar had jullie God van Gaal natuurlijk helemaal geen zegje in.
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.
Hoesen, kom op zeg.
Mwa. Daar wordt het niet automatisch beter van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Dit forum kan wel weer een moderator gebruiken.
Dit soort filmpjes doen mij weinig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, allemaal 7 minuten en 39 seconden dit filmpje bekijken
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bojan-Geen-seconde-twijfel.htm
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.
Die jongen had zomaar de broer van Strootman kunnen zijn. Zelfde kop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op manquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.
(deze reactie is ironisch bedoeld)
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Ze roepen wel vaker Ton Elias naar mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zeker weten!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.
Nee, jij komt er wel.
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan gaat voor de Europese Beker
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet in op de tweede week van April.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.
Nu de selectie nóg breder is dan vorig jaar, denk ik dat Ajax in Europa redelijk ver kan komen. Overwinteren in de CL (met wat geluk) of kwartfinale EL moet erin zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Ik gun hem de CL. Trouwens, zou gewoon goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al is de kans natuurlijk minimiem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.
Kut leven heeft die jongen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |